Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 8 юли 2006, 14:26 ч.

проблем с цикъла

  • 572
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6 167
Здравейте,
не знам дали темата е за тук, но все пак имам проблем и вярвам, има кой да отговори.
от известно време живея в чужбина. климатът е различен и незнам дали поради това, или поради друга причина нямам един нормален цикъл. Освен това съм по самолетите почти през 2 месеца. Но, да не предсказвма причини, историята е следната:
януари имах кръвотечение, което продължи към месец, отидох на лекар , като се прибрах в България, даде ми хапчета за регулиране, каза ми, че е от стреса и имам малка кистичка, която е 'стресова'.
Хубаво, 1-2 месеца живях нормално.
после почна да ми идва на около  30 дни, 35. по-оскъден е и трае по-дълго ( 7-8 дни)
последния месец ми дойде на 28мия ден, казах си че явно се нормализирам.
продължителността беше пак към 8 дни.
свърши ми миналата седмица, и тъкмо се зарадвах, че тръгвам на плаж
днес реших да изчистя къщата и верно жегата е сериозна, после ходих на пазар, вдигах някакви неща, но като се прибрах преди малко съм цялата в кръв.  Sad
сега май намалява, но понеже е събота, до понеделник не мога да отида на лекар.
а и после ще ми дадат час след 2 месеца , защото не съм спешна.
имам още една опаковка от примулут-нора, който ми предписа лекарката в българия
каза ми, ако имам пак проблем да пия. само че незнам сега какво да правя. да го почвам ли, да изчакам ли newsm78
някой минал ли е през такъв проблем? или някой, който има представя какво става?

# 1
  • София
  • Мнения: 22 364
Съжалявам за това, което ти се случва.
Това което описваш не е нормално - стрес,стрес, но трябва според мен да се отиде на специалист.
Незная на какъв лекар си ходила, но не е погледнал сериозно на проблема.
Примолут-Нор-а, няма да реши проблема- той оказва влияние на симптома.
Не съм лекар , но според мен трябва преглед от специалист и всички възможни изследвания/хормонални,мануални и разл.видове -скопиии/
Може и да е стрес, но по-добре да се отхвърлят всички други причини, защото някои, ако се отлагат във времето става опасно.
 Пожелавам ти да няма нищо сериозно  Grinning

Незная дали имаш листовка, но ето сама да прочетеш за медикамента Примолут Нор

Последна редакция: сб, 08 юли 2006, 16:08 от denis_d

# 2
  • София
  • Мнения: 7 718
Трябва да се консултираш с лекар.

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 599
Здравей!
Аз също преди време, а и продължавам да имам проблем с продължителността на цикъла - беше ми много оскъден. Преди да почнат проблемите и аз пих Примолут, за да забавя една седмица (за което съжалявам). Отидох на лекар, имам раничка и друга инфекция. Знам само, че с примолут-а трябва да се внимава. При мен и стресът си казва думата - имах много гадни сесии и пробелмите около цикъла, може би да е от това. Ако съм ти дала някакви идеи, радвам се. Дано се оправиш!!!!  Wink

# 4
  • София
  • Мнения: 1 419
Провери хормонките - с климата бързо се свиква, а от самолетите не е  Wink

При мен нещата с цикъла се объркаха от момента, в който почнахме да правим опити за бебе и захвърлихме презерватива. Установих поразместени хормонални нива. Съветвам те да започнеш с тази проверка  bouquet  bouquet  bouquet

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт