Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 17 юли 2006, 22:12 ч.
  • Преглеждания  1 032  Мнения  18  Онлайн  1
Отговори
  • софия
  • Мнения: 205
внимание,проверявайте си касовата бележка още на касата,сега се прибирам от прехваления магазин и си напазарувах много нещица и една енергоспестяваща крушка,и какво да видя "любезната"касиерка ми писала 2 броя,край изгубиха ме като клиент,повече от там няма да пазарувам Naughty

Реклама
# 1
  • Мнения: 7 837
Сканиращите машини често правят тази грешка. Продавачките не винаги го забелязват.

Грешката донякъде е и твоя, 4е не си гледала, какво ти маркират. В този случай не вярвам да е нарочно направено от касиерката.

# 2
  • софия
  • Мнения: 205
в метро никога не ми се е случвало,а тук от първия път,просто тия ниски цени трябва да се избиват от някъде,защо не са ми маркира ли млеко,скумрията или лимоните,а най скъпото нещо което съм купила  Mr. Green,с една дума пе....ска история

# 3
  • Мнения: 7 837
milemir, щом ще си търсиш извинение за собственото си недоглеждане и така ще ти стане по-леко, моля, обвинявай ги на воля...

# 4
  • София
  • Мнения: 7 398
Същия проблем съм имала и в Билата!Вместо 1 брой маркират 2 броя от дадена стока. Забелязах го в къщи.Обаче пък последното нещо,което може да ми хрумне е да сравнявам бройките от касовата бележка с тези от количката.
Не мисля,че това е грешка на пазаруващия,а на магазина респективно касиерката или сканиращото устройство!И клиента не е длъжен да бъде винаги нащрек само защото някой може да го излъже!

# 5
  • У НАС
  • Мнения: 98
НА МЕН НАДПИСВАНЕ НА СТОКА МИ СЕ Е СЛУЧВАЛО В МАГАЗИН "Европа" .И АЗ ГО ЗАБЕЛЯЗАХ В КЪЩИ. А ПЪК ВЪВ "фантастико" МИ  ВЗЕХА ПОВЕЧЕ ПАРИ НА СТОКА КОЯТО УЖ Е НА ПРОМОЦИЯ.ПАК ГО ЗАБЕЛЯЗАХ В КЪЩИ  НО СЕ ВЪРНАХ И НАПРАВИХ СКАНДАЛ. ВЪРНАХА МИ РАЗЛИКАТА С ИЗВИНЕНИЕ ЗА НЕПРОМЕНЕНА ЦЕНА  НА КАСАТА.  Sunglasses

# 6
  • Уелс
  • Мнения: 532
Защо не се върнеш и не обясниш за станалото.Те не са квартална бакалия а верига магазини.Мисля,че биха се опитали да те запазят като клиент и да ти върнат парите.Нищо,че не е на момента.
Силно се съмнявам,че касиерката го е направила умишлено.Вината и е,че не е била достатъчно внимателна.
Успех   bouquet

Последна редакция: вт, 18 юли 2006, 10:49 от jkaterina

# 7
  • София
  • Мнения: 4 266
в метро никога не ми се е случвало,а тук от първия път,просто тия ниски цени трябва да се избиват от някъде,защо не са ми маркира ли млеко,скумрията или лимоните,а най скъпото нещо което съм купила  Mr. Green,с една дума пе....ска история

На мен точно в МЕТРО ми се е случквало 2 пъти едното помня че бе 3 пакета влажни къпички вместо 2
Сега първата ми работа след касата да проверя какво има във фактурата.

Сканиращите машини често правят тази грешка. Продавачките не винаги го забелязват.

Грешката донякъде е и твоя, 4е не си гледала, какво ти маркират. В този случай не вярвам да е нарочно направено от касиерката.
това може да се случи само, ако има маркирани един сле друг два реда в бележката, т.е. два пъти да е прочетено. В повечето случай като видят повече от един бр. те ръчно въреждат цифрите.
В някои магазини няма какда видиш какво ти маркират.
Ето пресен пример бяхме на море в Балчик и там в м-н АКВИЛОН дисплея на системата е с гръб към теб  #Crazy newsm78
...е така е 2ра година, миналата пак бяхме там и аз им обърнах внимание  newsm78 е ефект НУЛА

# 8
  • Мнения: 6 681
Възможно е да е нарочно....така касиерките взимат парите за надписаната стока и крадат клиентите..........уж от недоглеждане............или не може, защото остава копие от бележките, за да се направи крайния отчет  newsm78

# 9
  • Atlanta ,USA
  • Мнения: 2 850
Възможно е да е нарочно....така касиерките взимат парите за надписаната стока и крадат клиентите..........уж от недоглеждане............или не може, защото остава копие от бележките, за да се направи крайния отчет  newsm78
Naughtyняма как да си прибере парите .остават за магазина ,много често става при двойно маркиране ,вина има и касиерката .

# 10
  • Sofia
  • Мнения: 6 192
Възможно е да е нарочно....така касиерките взимат парите за надписаната стока и крадат клиентите..........уж от недоглеждане............или не може, защото остава копие от бележките, за да се направи крайния отчет  newsm78
Няма начин да си ги прибере.Прави отчет по марката и парите остават в магазина.Това е грешка на устройството,но опитните касиерки я хващат по цъкането ,когато маркират.
Мен ми се е случвало в Хит и веднага го забеляза жената,аз нямаше да видя, и си оправи грешката.Затова само там пазарувам,нищо че от центъра се дигам до Младост Peace

# 11
  • Мнения: 7 837
Момичета, случвало ми се е пакетче дъвки, да ми излезе 2 пъти на касовата бележка и то само с едно минаване на баркода.
Винаги гледайте, какво ви маркират, така няма да се чувствате излъгани. Ваше право е, като забележите несъответствия, те да бъдат поправени  Simple Smile

# 12
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 746
Ако купувам 2-3-4 нещица, си знам горе-долу каква може да ми е сметката ( и евентуалните претенции). При по-голям брой покупки, хич нищо не гледам и винаги се ядосвам на мъжО, че гледа и това ни бави.
Явно е имало за какво.

По думите на 1/2-рата ми, цените в Кауфланд са същите като в магазинь 345.

# 13
  • София
  • Мнения: 7 398

По думите на 1/2-рата ми, цените в Кауфланд са същите като в магазинь 345.

Е как Шани, 345 според мен е скъп магазин,а Кауфланд го водят евтин?

# 14
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 746
Не знам, Ali&Meli - така ми казва той. Аз не пазарувам в нас, само той, значи му е вярна преценката.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт