Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бъдещи майки
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Пуснах тази тема в dir-а и понеже никой не ми отговори ще я пусна и тук. Дано има повече резултат.
Случвало ли ви се е да прокървите докато правите секс. На мен ми се случва от около 8 месеца насам. Не е винаги. Забелязала съм, че е винаги само във втората половина на цикъла и е близо до датата когато трябва да ми дойде. Обикновено 3-4 дни, но този месец баха цели 13 дни. Миналия месец имах спонтанен аборт. Възможно ли е това да е причината за него. Бях на доктор, но той ми каза само, че трябва да ме прегледат, но най-рано това може да стане септември. Системата в Англия е овтратителна в това отношение.
Затова искам да потитам дали често се случва такова нещо и какви могат да бъдат евентуалните причини.
Цитирай


Мнения: 987
Прилича ми като на нещо хормонално,хормонална недостатъчност- и аборта и кървенето... newsm78.Щом се случва във втората половина на цикъла след 14-я ден може да е свързано с овулацията,тогава е възможно да се прокърви.А някакви хормони вземаш ли?Или да си сменила хормонално противозачатъчно?Ако е така ,от това ще да е......Другите мами да помагат.... Thinking
Цитирай
Не мисля че е свързано с овулацията, защото е по близо до датата, когато трябва да ми дойде - няколко дни преди това. Не взимам хормонални лекарства в момента, но като се замисля спрях противозачатъчните преди близо година и месец-два след това започнаха проблемите. Но да има нещо общо е малко вероятно, може би, защото ги пих само четири месеца. Рабрах, че ми влияят много зле на бъбреците и ги спрях. Какво представлява хормоналната недостатъчност? Лекува ли се? Иска ми се да събера малко повече информация, защото като отида септември на GP-то не искам да ми извърти номера, че е често срещано нещо и няма от катво да се притеснявам. Благодаря ти!
Цитирай


Мнения: 987
Не знам дали ще ти бъда много полезна,но ще споделя каквото знам...Виждаш ли,когато вземаш хормони(полови),независимо дали като лечебни или противозачатъчни средства,понеже организмът ги получава в готов вид отвън,става мързелив и престава да си ги произвежда в нормалните му количества....В случая нарушената функция на яйчниците  в производството на хормони се определя като хормонална недостатъчност.Като спреш лекарствата започват проблемите. За да се нормализират нещата може би трябва друг препарат...Аз противозачатъчни съм взимала само виднъж в живота си за 1 месец и не престанах да кървя....Една бременност също води до промяна в нивата на хормоните.Напр. аборт може да настъпи при недостатъчно  ниво на прогестерон(протектор на бременността) и затова при заплашващ  такъв дават препарати като Урогестан,Дуфастон....но това като пример го давам....Не знам дали съм съвсем точна в това което казвам,не съм специалист,затова ако има мами-докторки ,нека да споделят повече.Може да пуснеш темата в"Здравословни проблеми,здравна каса....." за повече инфо.Успех Peace
Цитирай

гр. София

Мнения: 56
Аз имах преди години такъв проблем.  Като отидох на лекар, гинеколожката ми каза,че имам контактно кървене,което беше предизвикано от дисплазия /изродени клетки на шийката на матката/. Може да не се изразявам много точно, ще ме извиниш, но беше отдавна. Освен това имах и хламидия.За хламидията пих антибиотик, клетките ги изгориха и от тогава не съм имала проблеми. Но аз не съм забелязала да има някаква връзка с цикъла. До колкото си спомням това кървене го имаше при всеки полов контакт.
Цитирай

София

Мнения: 220
Задължително отиди на гинеколог и да ти направят цитонамазка. Успех.
Цитирай


Мнения: 11 588
Задължително отиди на гинеколог и да ти направят цитонамазка. Успех.
Правилно. За съжаление и в България системата не е по-различна от английската. Ако искаш да разчиташ и тук само на здравната каса, можеш и да не се уредиш веднага за преглед и цитонамзка. Какво да правят горките хорица, които все пак се осигуряват, макар и минимално, но не могат да си позволят частен прием ?  newsm78  После пациентът е виновен, че не е отишъл навреме .....
Цитирай
Това за хормоналната недостатъчност звучи много логично. Пила съм противозачатъчни а и раждане съм имала преди две години, така че нещо може да се е объркало. Ще настоявам да ми направят някакви изследвания за хормоните, ако оптат да се измъкнат. Малко е вероятно да е раничка, защото си правих цитона маска преди малко повече от година и всичко беше наред. Пък и кървенето не е всеки път, а определено само в края на цикъла.
Септември ще отида на лекар. Прегледа ще ми го прави GP-то. Тя естествено не е гинеколог Sad, но се надявам да направи нещо. Мислех да отида на частнен доктор, но ме гръмнаха с цената. Искаха 140 паунда (лири) само за да се запиша при тях. #Crazy
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.