Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Туризъм
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Мили майки, скъпи сънародници,

Бих искала да ви уведомя какво ми се случи тази година. Имам две дечица на по 3 и 2 годинки. Заради тях с мъжа ми решихме да отидем на Албена, защото тя остана единствения курорт, който не е строителна площадка и където всичко е предидено: алеи, озеленяване, детски площадки, чистота. Няма нови строежи, а само реновиране на стари. За децата там е рай обаче......Два месеца предварително направихме резервация и платихме повече от две хиляди лева чрез агенция "АЛЕКСАНДЪР ТУР" за хотел "Албена Бийч" - първа линия, 4 звезди, all inclusive за голям апартамент. В деня преди заминаването решихме да звъннем един телефон до хотела за всеки случай да видим дали всичко е наред с резервацията ни.... все пак на другия ден щяхме да пътуваме вече. Казаха ни, че за този хотел нямаме резервация и сме "ПРЕНАСОЧЕНИ" към друг хотел, но не знаели кой. Да сме се обадили на другия ден рано сутринта. Когато се обадихме на резервации в Албена ни казаха, че сме били пренасочени в хотел " Добруджа". На какво основание не знаели. Когато пристигнахме в Албена отидохме в хотел "Добруджа" в 16.00ч., но апартаментът ни още не беше готов (били почиствали). Наложи се да обикаляме с децата навън докато стаята стане готова, а бяхме ужасно уморени от път. Когато най-сетне влязохме в хотела се оказа, че са ни настанили в нереновиран малък апартамент, който има една спалня и едно канапе (а ние сме 4 човека все пак). Поисках разговор с техния фронт офис мениджър. Беше млада и интелигентна дама, която се извини за неудобствата и обясни, че в Албена било така: имало единна резервационна система и щом се появяла група чужденци българите били пренасочвани към други хотели и това редовно се случвало. Чудела се как били толкова търпеливи българите....В крайна сметка успях да се спазаря единствено да ни преместят в по-голям апартамент, но едва на другия ден защото за тази нощ нямаше свободен. На другия ден ни преместиха и апартамента беше голям, но стар и с изпокъсани мебели. Та от реновиран хотел на първа линия бяхме пренасочени в хотел на втора линия при това стар. ДОКОГА ще търпим тази дискриминация на българите в собствената ни държава??? И то заради кого? Заради бедните чужденци, които идват тук плащат по-малко от нас и ядат по терасите си, но не и в заведенията???. Мислех, че комунизмът в Албена е сършил, но още не е.!!! ПРАЩАМ СПЕЦИАЛНИ ПОЗДРАВИ НА ДРУЖЕСТВО АЛБЕНА АД И ГИ УВЕДОМЯВАМ, ЧЕ ТОВА Е ПОСЛЕДНИЯ ПЪТ В КОЙТО ОТИВАМ НА МОРЕ В БЪЛГАРИЯ ПОНЕ ДОКАТО НЕЩАТА НЕ СЕ ПРОМЕНЯТ. Комисията за защита на потребителите трябва да бъде уведомена. Мисля, че догодина ще похарча с удоволствие парите с в МАРМАРИС. Турците знаят как да се държат с туристите. Качеството е на много по-високо ниво и мисля, че за тези пари в петзвезден хотел ще се чувствам отлично. Жалко жалко за милата България!
Цитирай


Мнения: 519
Ние миналата година почивахме на Албена и тази година пак там ще ходим.По принцип не ползваме услугите на агенции,а се обаждаме за резервации директно в хотелите.Доволни сме,нямаме лоши впечатления и обслужването е добро.Направи ми впечатление,че чужденците и българите,почиващи там не са от една и съща социална прослойка.Все още в Албена могат да си позволят да почиват горе-долу по-заможни българи,а чужденците са с много ниска култура.
Цитирай

София

Мнения: 2 013
В резервацията ви пишеше ли изрично в кой хотел ще бъдете? Защото Албена имаха една система - плащаш пакетна почивка и те настаняват където имат място. Така преди 2 г. ние попаднахме в гаден хотел с нереновирани стаи, а други познати - на готини места. За една и съща цена. Разбира се, не всички хотели участваха в тази промоция - изключваха се тези на първа линия.

Ако в резервацията ви е пишело в кой хотел ще бъдете, аз щях да отида до топ мениджъра и да си искам обратно парите!
Цитирай

София

Мнения: 5 102
Ако в резервацията ви е пишело в кой хотел ще бъдете, аз щях да отида до топ мениджъра и да си искам обратно парите!
хм, правят такива неща да. аз затова резервирам деректно, чрез Албена турс, в нета или в хотела и звъня по 4-5 пъти.
Silvi_mar, ако прочете темата сигурно ще драсне някой ред затова как нейният съпруг ги направи луди по подобен повод. Щом във ваучера пише име на хотел имаш пълно право да ги съдиш.
 п.с. и всичко заради 4-5 разрядни немски и аглийски туристи - тухлари, готвачи и безработни, дошли със социалните си помощи ( не всички, но масата са такива) Sick Sick Sick
Цитирай

usa

Мнения: 3 491
Много неприятно ... Аз не съм от феновете на Албена, но под влияние на всеобщото възхищение от това колко е удобно за малки деца поразгледах сайта им, и се бяхме навили да резервираме 2-3 вечери. Но подобни инциденти ме карат да се разколебая. Била съм и на бригада, и на стаж в този курорт, явно манталитетът и системата в някои отношения не са се променили. Последният ми спомен отпреди няколко години е за навлечени във вълнени носии  при 40 градусова жега  деца, поведени да демонстрират фолклор. Rolling Eyes
Цитирай

Видин

Мнения: 5 154
Почивали сме в Албена 5-6 лета подред и съм правила резервации ДИРЕКТНО с хотела, който лично аз съм си избирала ( трите Лагуни). Никога до сега не сме имали проблем в това отношение. Даже винаги съм имала претенции на кой етаж искам да ми е стаята и какво изложение да има и са ми били изпълнявани условията.
Съжалявам, че с вас така се е получило, представям си една камара път с толкова малки деца, а да не можеш да се настаниш, каква гадост е  Mad.
Никога не превя резервации през агенция или туристическа фирма, само веднъж се вързахме на това хоро и се оказа, че в хотела в Златни пясъци, за който бяхме предплатили 30% от сумата изобщо не фигурираме, а аз държа в ръцете си документ за внесената сума.


п.п. Ааа, ето че в ума ми изплува една случка, може би от първото ни летуване в Албена. Имахме резервация за хотел Лайбциг (беше едно време, сега незнам дали не са го прекръстили). Бяхме си платили за 10 дни, обаче ни хареса и искахме да си продължим с още 2-3 дни. Отидохме в бюро настаняване в самата Албена и се оказа, че за нашият хотел вече нямало нито една свободна стая. Гледахме ние, чудихме се и си избрахме хотел Добротица, платихме 2 нощувки и на следващият ден трябваше да се нанесем. Отиваме на обяд, така както сме били на плаж, увити само с хавлии и с 3-4 сака и от рецепцията ни казаха, че в хотела няма места, а нас са ни разпределили в друг хотел 3***. Тъкмо щях да вдигна луд скандал, чеми нарушават почивката и спокойствието, когато ни уведомиха, че за компенсация получаваме бонус една нощувка (което всъшност си е било валидна оферта за този сезон - плащаш 2 нощувки в 3* или 4* хотел, а получаваш 3, но от бюрото не са ни уведомили). Та за същите пари ни настаниха тогава в Лагуна Гардън, който хотел страшно много ни хареса и от тогава предпочитаме са отсядаме само в него или другите две Лагуни, ако в него няма свободни стаи.
Случката е отпреди 7-8 години и почти я бях забравила, но ще е много жалко ако и този хубав Български курорт бъде окепезен  Confused.
« Последна редакция: сб, 29 юли 2006, 15:47 от 3ори »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.