Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 179
Здравейте момичета,

В момента съм в 19 г.с. и вече втори ден изпитвам тежест в корема и от време на време леки спазми, а по-често болки долу ниско в корема като преди идване на цикъл. В същото време имам разстройство и не знам дали корема ми не реагира на нещо, което съм яла (и двамата със съпруга се самозабравихме с луканка в неделя, и двамата сме зле с разстройство...), или проблемът е по-сериозен. Случвало ли ви се е такова нещо?

Благодаря за съветите ви.
Цитирай


Мнения: 3 340
по-добре се консултирай с лекар,като се има в предвид бременността ти.Аз мисля,че може и да е върлуващия вирус !
Цитирай

Варна

Мнения: 3 384
Летния грип е с такива признаци.Минава за 2-3 дни повечко витамин Ц
Цитирай

В Изумрудения свят (без рубинени пантофи)!

Мнения: 3 322
Каквото и да е - консултирай се с лекар!
Цитирай
При всички положения трябва да се консултирате с лекар, щом и двамата не сте добре, за да може да се установи причината - хранително натравяне или вирус. Иначе може да пиеш медицински въглен - има го на таблетки, също така са ми казвали че прахчетата Ентерол, които се дават на бебета могат да се пият и от възрастни, но незнам каква е дозировката. Мъжа ти може да пие сулфагуанидин таблетки - много добро лекарство против разтройство (ти за съжаление не можеш да пиеш от него).  Иначе болките ниско в корема може да се дължат и на спазми по червата, заради стомашното неразположение.
Бързо оздравяване и все пак ходете на лекар.
Цитирай


Мнения: 1 984
Каквото и да е - консултирай се с лекар!
Peace
Цитирай

София,Дружба-езерото

Мнения: 131
Смекта, за разстройството, също и Ентерол, и двете са безвредни-аз ги пих преди два дни- в 20г.с.съм, и ме беше пипнал гадния вирус-ако те боли корема-остри болки и повръщане+разстройство-значи е това.Гадно е- пий и витамин С.
Желая ти леко оправяне!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.