Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Варна

Мнения: 1 656
Миналия месец имах малко аномалии в цикъла-едно непрекъснато зацапване.Отидох на лекар и той ми каза,че имам овулация,но трябва да пия 5 дни дуфастон.
Аз обаче съм на почивка от 07.08 и той ми каза да го пия тогава 10 дена 3*1.
Чета доста противоречиви мнения за него!(гадене,напълняване и др.)
Та въпроса ми е заслужава ли си да го пия толкова дни да си забавя цикъла ,ако въобще стане или да го пия 5 дни за лечение само!
Цитирай


Мнения: 9 963
Аз пия Дуфастон и мисля на морето да продължа с няколко дена, за да не ми дойде там.
Пия го от 4 месеца и нямам гадене, нито напълняване. Даже отслабнах с 2 кг. без диета, само с фитнес.
Цитирай

Варна

Мнения: 1 656
Много благодаря!  bouquet
Цитирай


Мнения: 291
Дуфастон е препарат съдържащ прогестерон от растителен произход. При него страничните ефекти са сведени до минимум. Няма да напълнееш със сигурност. Или ако напълнееш причината няма да е Дуфастона.
Цитирай


Мнения: 9 963
Всъщност аз не съм сигурна, че може да се забави цикъла (не съм го правила до сега), но така си реших. Пък и аз пия само по 1 хапче (намалих си сама дозата, много ми се изсушаваше кожата)... но ще опитам.
Цитирай

Варна

Мнения: 1 656

Дуфастон е препарат съдържащ прогестерон от растителен произход. При него страничните ефекти са сведени до минимум. Няма да напълнееш със сигурност. Или ако напълнееш причината няма да е Дуфастона.



Благодаря за информацията!





Всъщност аз не съм сигурна, че може да се забави цикъла (не съм го правила до сега), но така си реших. Пък и аз пия само по 1 хапче (намалих си сама дозата, много ми се изсушаваше кожата)... но ще опитам.


Така ми каза доктора че ще го забавя,обаче в дози 3*1.Ако дозата е по-малка незнам дали става!
Цитирай


Мнения: 291
Всъщност аз не съм сигурна, че може да се забави цикъла (не съм го правила до сега), но така си реших. Пък и аз пия само по 1 хапче (намалих си сама дозата, много ми се изсушаваше кожата)... но ще опитам.

Своеволно намаляване или увеличаване на дозата на хормонален препарат е крайно нежелателно. Това не са витамини а хормони. Не си играйте с тези неща.
Цитирай

Там някъде

Мнения: 1 112
Рени, най-вероятно ще ти дойде точно когато не искаш. Би трябвало да продължиш да пиеш дуфастона по предписаната от лекаря ти схема и евентуално (след консултация с него) да я завишиш, защото с намаляването на дозата му става спад на прогестерона в организма, което от своя страна би довело до кървене.
Аз също ще съм на дуфастон от 7-ми (пак заради морето), но ми предписаха да го пия 2 х 1 табл. и при евентуални симптоми - зацапване, кървене, да го увелича на 3 х 1 табл.
Цитирай


Мнения: 9 963
Ами всъщност не би трябвало да го пия от този месец, но аз ще продължа (можело да се пие и по-продължителен срок). Според една друга гинеколожка пък, при нивото на прогестерон, което имам, дори не ми е необходим Дуфастон. Та аз избрах компромисен вариант... И при една таблетка дневно кървенето ми спира- нали точно този ефект търся?!
Цитирай

Пловдив

Мнения: 392
Аз последните три месеца пих дуфастон , заради проблем с цикъла след раждане - три месеца по 10 дни по 2 таблетки дневно, но , но и аз си намалих дозата  - по една таблетка, защото ми беше гадно на стомаха, но си имам проблеми с него от доста време и не ми понасят лекарствата по принцип
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.