Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте, мами!
Тъй като тук намирам отговори на всичките си въпроси, ще карам направо:

Сестра ми спечели зелена карта за САЩ и миналата нощ ги изпратихме (сестра ми, мъжът и и децата) на летището. Летяха с British Airways и бяха доволни, че с тази авиокомпания ще могат да вземат повече багаж със себе си (все пак пренасят една къща  Wink ). Багажът беше в 6 големи, яки сака и 2 огромни куфара. За всеобща изненада, опаковъчната машина не работеше и от информацията на летището казаха, че я поддържала частна фирма и идвали след 4,30 ч (сестра ми влязоха в 3,30). Е, както и да е - не можаха да опаковат багажа....
Тази нощ сестра ми ми писа, че са пристигнали, но всички сакове били "разпрани" и от тях висели дрехи, а от куфарите нямало и следа....

Та, сега, ще помоля "препатилите" или знаещите какво се прави в такива случаи, да ми дадат съвет. Вариантът "да пият по една студена вода" го изключвам  Twisted Evil Mr. Green

Мерси предварително   Hug
Цитирай

Пловдив

Мнения: 12 907
Още на летището се подава декларация за загубен багаж. Ако багажа е в кофти състояние - също. Правят снимки и има някаква сума до която изплащат обезщетение.
Цитирай

USA

Мнения: 4 630
За в бъдеше е добре да пътуват с яки сакове, които няма опасност да се разпаднат при премятането по летищата. За загубените куфари Янтра е написала какво се прави
Цитирай

Пловдив

Мнения: 12 907
Не бе, те и за разглобен багаж (ако можеш да докажеш, че е тяхна вината) поемат някакви суми. На билета, мисля, или на сайта на съответната авиокомпания има общите условия на договора пътник-компания относно багажа - сума до която е застрахован багажа. Само си спомням, че бая се чакаше, някъде 5-6 месеца ми изплащаха обезщетение.
Според мен проблема е, че са си тръгнали от летището без копче да кажат, значи са приели състоянието на багажа си за нормално. Сега могат да пробват да се свържат с къстъмър сървиз на компанията по телефона.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.