Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 7 авг. 2006, 09:08 ч.
  • Преглеждания  389  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 924
Ето го отговора на половината от задаваните през лятото въпроси
http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=916528

Реклама
# 1
  • Ямбол
  • Мнения: 21 782
Аз не бих лъгала природата си. Страх ме е да не си навлека някакви коремни болки и кръвотечения.
Ето това от статията за мен е най-важно:

Цитат
Най-добре е преди да предприемете каквото и да е да се консултирате със специалист гинеколог.

Всяка намеса в делата на майката Природа крие риск от нарушаване на хармоничната дейност на организма.

Затова - наслаждавайте се на своята ваканция, но с разум!

# 2
  • Варна
  • Мнения: 1 120
Никога не съм , а и не бих се възползвала от употребата на подобни таблетки Naughty

# 3
  • Мнения: 2 825
аз съм пила хапчета за забавяне. Е, забави го, ама не колкото ми се искаше  Sad На 4-ия ден от морето ми дойде и беше ужасно - страшно обилен и с много силни болки.

 
п.п. Бях се консултирала с гинеколог, той ми ги изписа, но забравил да ми каже, че понякога точно това се получава

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт