Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 7 авг. 2006, 13:46 ч.

Въпрос за кърмата

  • 334
  • 4
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 1 490
Преди 10 дни направих спонтанен аборт в края на петия месец.Предписаха ми хапчета за спиране на кърмата Бромокриптин.Пих ги 7 дни и гърдите ми омекнаха и възвърнаха предишния си вид.Три дни не ги пия вече,но от снощи гърдите са ми надути ,болят ме и имам кърма като стисна зърната.Започнах пак да ги пия,но въпроса ми е трябва ли да ги изцедя с помпа или хапчетата ще я спрат.

# 1
  • Мнения: 3 591
Nе трябва да цедиш. Ако много боли може съвсеееееееееем мъничко колкото за облекчаване. Добре е да се консултираш отново с лекар - може би дозата не е била точна.

Може да споделиш и попиташ и тук:
Лактация след загуба на бебето

# 2
  • Габрово
  • Мнения: 631
първо искам да изкажа съболезнованията си за загубата ти
и аз имах същия случай преди да родя второто си дете
значи при мен беше същото в пети месец спонтанен аборт на следващия ден гърдите ми се напълниха и започнах бромокриптин но го пих 14 дни независимо че на 3-тия ден от започването на лекарството нямах и помен от кърма или напрежение в гърдите
мисля че трябва да го пиеш отново и то за по дълъг период
още веднъж съжалявам за загубата ти

# 3
  • Гр. Варна
  • Мнения: 728
И аз имах такава ситуация и пих Парлодел, два или три дни и нямах проблем, но пак трябва да се консултираш с лекар.

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 1 490
Благодаря ви за отговорите.Снощи се обадих на лекарката ми и тя каза да продължавам да пия хапчетата още поне една седмица.Днес вече не ме болят,малко са ми напрегнати,но мисля,че след няколко дни ще се оправят.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт