Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 8 авг. 2006, 09:39 ч.
  • Преглеждания  558  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 489
Здравейте!
Може да ви се стори глупав въпрос но си слагам POLYGYNAX от 5 дни и адски ме боли корема през цялата нощ и на сутринта все едно съм в цикъл?!
В листовката не пише за нищо такова, а е много гадно на някой да му се е случвало?
Ще попитам и генеколожката си, но исках да видя и някой друг има ли като мен...

Реклама
# 1
  • Хасково
  • Мнения: 250
На мен ми действа много добре, но на моята приятелка НЕ. отиде пак на лекар и се оказа, че е направила алергична реакция, така че най-вероятно и при теб е станало нещо. Моето мнение е да не го слагаш и утре при доктора.

# 2
  • в баира
  • Мнения: 861
Как си ги слагате тия работи преди да сте се консултирали с лекар?  newsm78

# 3
  • Варна
  • Мнения: 2 039
Аз го употребявам през цялата бременност и до сега съм нямала странични реакции.Но всичко е индивидуално,посъветвай се с лекар,но може и да не те боли от това!

# 4
  • Хасково
  • Мнения: 250
Как си ги слагате тия работи преди да сте се консултирали с лекар?  newsm78
Разбира се, че не си ги слагаме ей така, защото ни харесва името на лекарството. #Crazy

# 5
  • Варна
  • Мнения: 2 039
Как си ги слагате тия работи преди да сте се консултирали с лекар?  newsm78
Ти питаш ли нещо,или не мен така ми се струва   #Crazy #Crazy #Crazy

# 6
  • Варна
  • Мнения: 489
Момичета вчера минах да питам докторката си, но не е от лекалството.
Явно е нещо друго...
А за слагането-не е самоинициатива, а са ми изписани след преглед bowuu
Мерси че писахте Peace

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт