Какво ще ме посъвтвате (27 г.с. и пътуване 260 км)?

  • 2 456
  • 38
  •   1
Отговори
Mili,mami az sam studentka 4-ti kurs  ! I daze sega sam na o4ni--- v Svi6tov!Za sega bremenosta mi varvi kato po u4ebnik, 27 g.s sam i se 4uvstvam otli4no !
Tova za koeto ste vi pomolia za savet e - Re6ila sam na 5noemvri da se iava na izpit , a termina mi e na 19-21 noemvri, ziveia v Zlatica na 260 km. ot Svi6tov, mislia da patuvam s kola.
Molia vi , kazete mi da li da go napravia ! Estestveno ako triabva me i razubedete!
Blagodaria vi!

Последна редакция: вт, 05 сеп 2006, 18:25 от Reza

# 1
Аз на твое място вих била особено внимателна, все пак разстоянието не е малко, а бебчето винаги е приоритетно, нали?
Изпити ще има и по-нататък.
Успех

# 2
  • Мнения: 2 047
   Зависи как се чувстваш през последния месец от бременността ти. На мен ми беше леко общо взето и си пътувах без проблем. Ако си добре тогава - пътувай, все пак след раждането няма да ти е до изпити.

# 3
  • Мнения: 924
Както са те посъветвали вече ако се чувстваш добре иди  Grinning Мисля, че в България много хора приемат състоянието "бременна" като "болна" и преувеличават с ограниченията.
Каквото и да решиш успех и леко раждане!!!  Praynig

# 4
  • Мнения: 1 264
Ако се чустваш добре, отивай, но не сама, разбира се. Ще си в деветия месец и това значи, че бебчо може да се появи всеки момент. Не забравяй да вземеш и сака за родилното, документите и т.н. за всеки случай! В крайна сметка в Свищов също има родилно  smile3521

# 5
  • всъщност в Габрово, а в сърцето си в Берлин
  • Мнения: 2 975
ако се чувстваш добре, няма  сняг и т.. върви, вземи съпруга с теб и например чантата си за болница ако нещо стане да ес теб.

# 6
  • Мнения: 742
Ако мислиш, че ще ти е до изпит-отивай, защото след това определено няма да имаш "време" smile3521. Относно пътуването - стига да е добро времето и ти да се чувстваш добре, не мисля, че е проблем. Но задължително си носи здравния картон и всички документи в случай на нужда.