Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 септ. 2006, 13:40 ч.

Някой ползва ли Ясмин (Yasmin)

  • 131 375
  • 934
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 293
Много моля ако някой ползва това хапче да сподели мнението си.  Praynig

# 1
  • София
  • Мнения: 83
Да -аз го пих една година и съм доволна, не съм имала някакви проблеми! Sunglasses

# 2
  • Sf
  • Мнения: 806
Темата Ви ще бъде прехвърлена в Здравния подфорум  Naughty
Четете внимателно къде точно да публикувате темата си!!!

Ползвайте търсачката!!!

# 3
  • Мнения: 62
Подновявам тази тема, защото искам да ви попитам нормално ли е да ми продължава менструацията повече от 7 дена, след като пия Ясмин? Приемам го от първия ден на цикъла и по принцип ми върви 6 дена, максимум 7, а сега дори няма тенденция да ми спре цикъла и се чувствам като парцал! Да ви кажа, че пия лекарството за първи път и знам, че организмът тепърва се приспособява към него, но все пак нали нормализира цикъла, а на мене не ми спира! Това нормално ли е? Отделно съм в страхотна депресия и все ме избива на плач и на скандал... Не мога да не го пия, при положение, че имам поликистозни яйчници! От Ясмин имам  стомашни болки, лошо настроение, задух и какво ли още не! Ще отшумят ли тези симптоми? Моля ви, помогнете ми, ако го пиете и сте запознати! Изчетох листовката, но все пак е друго, когато някой сподели проблемът си с друг! Cry

# 4
Аз имах почти непрекъснато кървене първите 2м.Сега съм на 3 опак.Явно при много жени се получава,докато се нагоди организма.Ниско дозирани са.

# 5
  • там, където е сърцето
  • Мнения: 420
Взимах го около 6 месеца заради кисти на яйчниците.
И аз имах първите месеци много често кървене извън цикъла.
Месец след като го спрях, кистите ми пак се появиха.

# 6
  • София
  • Мнения: 1 591
Аз пих един месец Ясмин и изобщо не ми понасяше - гърдите много ме боляха, кръвотечението ми продължи 13-14 дни и напълнях 2 кг. След 10-я ден на кръвотечение отидох при гинеколога, който ми ги беше изписал и той ми обясни, че явно Ясмин не е моето хапче, тъй като е нискохормонален препарат и не ми е достатъчен. Иначе било нормално първите три месеца да има такива странични резултати като продължително кървене, болки в гърдите и т.н. Посъветва ме, ако не се чуствам добре да ги спра след първата опаковка, както и направих.

# 7
  • Мнения: 62
И аз пия Ясмин, заради кисти на яйчниците! Това, обаче че съм в цикъл вече толкова дни, направо ме побърква, а докторът не ме предупреди, че може да съм нон-стоп в мензис! Cry Трябва да пия тези гадни лекарства и аз цели 6 месеца, но разочарованието ми още от сега е огромно, след като прочетох, че като спреш да ги пиеш и кистите отново се образуват! При всички от вас ли е така и има ли изобщо спасение от тези кисти, или цял живот ще е тормоз, ходене по лекари,  лекарства и какво ли още не! Нямам деца все още и направо вече се побърквам от проблеми! Напълнява ли се от Ясмин? Лекарът ми каза, че са пречистени и не се напълнява, но вече явно е до организъм и това включително! Cry

# 8
  • Мнения: 2 870
С времето организма ще свикне с `Ясмина` и няма да имаш тези странични действия.

А това е мое мнение за Ясмина, копирно от друга тема:
И аз съм пила Ясмин - нямах никакви странични действия.А по време на цикъл се чувствах просто прекрасно - нямаше ги ужасните болки.
Нито имам хормонален дисбаланс, и брада все още не ми е поникнала и дебелея предимно от `Сникерси` и пържени картофи, а не от хапчетата.
 

# 9
  • ...нямам дом, но имам път!
  • Мнения: 651
С времето организма ще свикне с `Ясмина` и няма да имаш тези странични действия...
Е! моят организъм не свикна, явно
..явно Ясмин не е моето хапче...

# 10
  • Мнения: 2 870
С времето организма ще свикне с `Ясмина` и няма да имаш тези странични действия...
Е! моят организъм не свикна, явно
..явно Ясмин не е моето хапче...
Колко време го пиеш?

# 11
  • ...нямам дом, но имам път!
  • Мнения: 651
Не можах да го пия повече от 10-тина дни. Не бях повръщала толкова дори като бременна.

# 12
  • varna
  • Мнения: 1 012
а да видите само каква е брошурата на "ясмина" все едно е най блаженното хапче-даже помагало много и на ПМС забравяш за лошите спомени от ПМС-той изчезва Laughing

# 13
  • Мнения: 31
Аз пък съм много доволна от тези хапчета, пия ги вече 2 год. , не чувствам дискомфорт , не съм напълняла(точно за това ми изписаха тях). Но първите три месеца организма се нагажда, ако не е страшно изтърпете. Но все пак консултация с лекар е по добре.

# 14
  • Стара Загора
  • Мнения: 189
Да ви кажа честно и аз съм доволна. Като ми дойде не продължава повече от 3-4 дни и е много оскъдно. Да не говорим, че и болките ги няма. Пих ги 1 година с малко прекъсване и не ми е трябвало време да свиква организма. Не съм качила и кг.
Така че при всеки индивидуално. Като има проблеми при гинеколог и той ще каже.  Hug



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт