Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Деца с увреждания и хронични заболявания
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 15 отговора

София

Мнения: 87
Здравейте мили майки,
Днес бяхме на невролог и той каза , че Тони е добре и ще спираме Депакина - ТОВА Е СУПЕР  НОВИНА Very Happy Very Happy Very Happy , но това , което ме притеснява е ,че невролога даде една схема според , която трябва след 15 дни вече да спрем изцяло лекарството- на всеки 3 дни намаляваме с 1мл.
Направо ми се струва , че ще бъде много рязка промяната т.к. тя започна да го пие когото беше на 3м. и така 1г7м. след като го започнахме всички ЕЕГ-та са добри и е правила само 1път нещо като  гърч , веднага след като проходи(веднага направихме ЕЕГ , но то беше в норма, така че доктора предположи ,че не е гърч а просто се е захласнала да плаче и ми е заприличало на гърч) и сега олкова рязко да го спрем???? Надявам се всичко да е наред Praynig Praynig Praynig
Това което искам да попитам е дали някой е минавал по този път и какви са резултатите, защото ме е толкова страх да не направи някой гърч при спирането на лекарството, защото двата , които направи когато беше на 3м, бяха с пълно губене на съзнание ...

Благодаря предварително и желая много зраве на всички дечица и техните семейства  bouquet
Цитирай

София

Мнения: 998
Не мога да помогна с информация. Искам само да ви пожелая успех - дано всичко мине по план. Така както описваш нещата, всичко ми звучи безкрайно обнадеждаващо. Път и все пак няма да спрете лекарството от раз. Изобщо не ми се вярва, но ако все пак има някакъв проблем, абсолютно съм убедена, че ще го забележиш...все пак кой познава детето по - добре от теб?!
Успех! Praynig Praynig Praynig
Цитирай

Кори Селести

Мнения: 5 543
Диана пиеше Депакин три пъти по 2 мл около година и половина.
Спрях го (на своя глава) за около месец-два.
Намалявах го по съвсем малко..по 2-3 мил за 3-4 дена, понякога и на по-голям интервал...

Прехода мина успешно:)
Дано и при вас няма проблеми.
  bouquet
Цитирай

София

Мнения: 1 333
НОвината, че детете Ви е добре е ПРЕКРАСНА!!!   bouquet
Радвайте се и мислете положително, страшното е минало така да се каже и не помисляйте дори че то може да се върне.

Както Реза Ви е казала по-добре е да го спрете за по-дълъг период.
НИе спряхме един от медикаментите на Мими за кратко за 15-18 дни и се получи нещо като наркотичен глад. Нонстоп ревеше и беше супер нервна, нещо което тя не е правила никога... беше като лудо дете, а иначе е тиха и кротка, не й се чува гласчето.
Затова намалявайте дозата постепенно, за да не усети организма рязко липсата на лекарството в кръвта. Все пак толкова време сте насищали, сега трябва бавно да намалите.

Каквото и да решите Ви пожелавам от цялото си сърце УСПЕХ и много радостни и щастливи дни!!! Нека никога повече не видите пристъп на детето си, а само хубави резултати в развитието й.
Прегръщам Ви горещо и се надявам и аз един ден да напиша, че Мими е добре и започваме да спираме лекарствата за Епилепсията.
 Praynig Praynig Praynig
Цитирай

София

Мнения: 87
Момичета много Ви благодаря за милите думи !
Започваме от понеделник със спирането на лекарството- да не е събота и неделя, така че стискайте палци Praynig Praynig Praynig
Цитирай


Мнения: 3 537
Ние ги спряхме без никакви проблеми.Успех!Вече 13 години не е получавала никакви гърчове. WinkСамо че Станислава пиеше фенобарбитал,не депакин,но мисля че това няма значение. Very Happy
Цитирай


Мнения: 1 193
Allia как сте? Как минава прехода по спирането на лекарството.Защо съм останала с впечатлението че след гърч лекарствата трябва да се пият от 2 до 7 год. и след това се спират.Ето че вие опровергавате тази теория и това е прекрасно.Други лекарства пиехте ли?Надявам се и моето дете да стигне някой ден да този етап на спиране на лекарствата.Успех,
Цитирай


Мнения: 3 537
Бебоче,аз пък ги спрях от раз,като видях че не получава повече гърчове. BlushНо то моето беше от невежество.Не знаех че постепенно се спират и когато разбрах,вече беше късно.Скараха ми се /доктора/ и ми казаха да се радвам,че няма последици.
Цитирай


Мнения: 1 193
Краси76 важното е че сте добре.По някой път като споря с докторите и им казвам че аз най-добре усещам как е детето ми,те ми отговарят"престани с тези родителски чувства,приеми нещата и продължавай напред".Тогава ми беше много болно,сега имам друга философия как да живеем.Но няма значение,важното е да вървим напред.
Цитирай

София

Мнения: 87
За сега сме добре Praynig, малката стана доста изнервена, почна да се тръшка за всичко и нали още не говори и аз давам едно след едно - вода, мляко, хляб, сирине докато стигна до това , което иска само и само да неплаче. Обеснявам всичко кротко и спокойно, купуваме разни играчки всеки ден(някакви евтини от магазините по 1-че или от лъкибой играчки - и те вършат работа) и тя се занимава с тях защото не ги е виждала само и само да е кротка и спокойна Hug Даже сега вечерта по тъмно се прибрахме и тя ритна един кестен и той хоп в локвата - рев, бърка мама в локвата, бърше кестена с мокра кърпа , давам й го радост.
Вероятно ще я превърна в голяма лигла ама... Embarassed
Бебоче - и на нас в началото ни казаха , че трябва да пие лекарството минимум 2г., но сега доктора каза , че след като 1.7 ЕЕГ-тое добро трябва да се опитаме да го спрем тъй като от две до три годинки започват да бушуват хормоните и има голяма вероятност да я израсте. Същото ни казаха и като бяхме на кардиолог, защото като беше бебе и установиха шум на сърцето и сега кърдиоложката каза , че има въриант да го израсте като навърши  две години или в побертета.
Що се отнася до лекарствата за епилепсията друго освен Депакин не сме  пили - не е имало нужда, пък и се съобразяваха с факта , че и предстоят операции и Депакина може да се приема венозно.
Иначе през първата година кьщата ми беше заприличала на голяма аптека Crying or Very sad
Надявам се нещата да са добре, за сега сме намалили с 1 мл., от утре започваме да намаляваме с още 1мл. Ще пиша пак
На всички пожелавам да се преборят и този етап и вичко да бъде успешно.
Цитирай


Мнения: 1 193
 Hug
Цитирай


Мнения: 4 067
Трябва само да се радваш!
 - Защото тези лекарства, освен че Потискат гърчовете, Потискат и Жизнената Сила и нещата влизат на по-дълбоко и по-опасно ниво!
Цитирай

гр. София

Мнения: 1 881
Ще следя темата с интерес.Напоследък все по-често си мисля,дали дъщеря ми не го пие Депакина без нужда,но да не дърпам дявола за опашката. Praynig
Цитирай


Мнения: 4 519
           Аз го спрях рязко. ОТ незнание и глупост го направих, виждах че детето ми деградира, и се озовахме в болницата.
Цитирай

София

Мнения: 87
Трябва само да се радваш!
 - Защото тези лекарства, освен че Потискат гърчовете, Потискат и Жизнената Сила и нещата влизат на по-дълбоко и по-опасно ниво!
Знам , че е така и при нас ситуацията е същата - малката проходи , доста късно , все още не говори(не , че не се опитва,на 1г.10м. е знае да казва смо няколко думи , иначе всичко разбира Sad) . Тя е доста палаво дете- все върши някоя беля и за всеки ден си има нова, а от както започнахме да спираме лекарството все плаче за нещо- , не се наспива добре и постоянно иска дасе гуши Hug
Просто трябва да минем през този етап и дано всичко бъде наред и както каза доктора ако всичко приключи успешно , тя ще настигне бързо децата на нейната възраст- ще проговори и т.н.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 15 отговора