Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Изписаха ми противозачатъчни за регулиране на цикъла.
Проблема ми е, че се скъси /на 23-24 дни/ и първите дни имам кафеникаво зацапване.
Вчера почна уж по-обилно зацапване и аз почнах противозачатъчните, като реших че това е първият ден на цикъла ми /нали тогава се започват хапчетата,като се пият за първи път/.
Обаче май съм сгрешила, защото днес няма нищо  Rolling Eyes
Явно това е било само "обичайното" кафеникаво зацапване преди същинската менструация?
И сега се чудя какво да правя с хапчетата. Да ги спра ли и да ги почна отново /след 2-3 дни/, когато наистина ми дойде?
Не мога да открия докторката по телефона, а на работа ще е най-рано в понеделник  Sad
Цитирай


Мнения: 2 264
ПРОДЬЛЖАВАЙ ГИ ,НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ.ИЗПИСАЛИСА ТИ ГИ ТОЧНО ПО ТАЗИ ПРИЧИНА,ДА НОРМАЛИЗИРАТ.НО ТРЯБВА ДА ГИ ПИЕШ ПОНЕ 3 МЕСЕЦА.АЗ СЬМ ГИ ПИЛА ЗА МНОГО БОЛЕЗНЕН ЦИКЬЛ,ИМА ЕФЕКТ.ПРОДЬЛЖАВАЙ.
Цитирай
Не, не мисля да не ги пия въобще.
Ще опитам с тях 3 - 4 - 5 месеца, ако ми понасят.
Претиснявам се само да не съм объркала деня на първия прием и да не си разбъркам по този начин съвсем хормоните  ooooh!
Цитирай

Шумен

Мнения: 702
Аз съм пила противозачатъчни, но от петия ден на цикъла.  Не ги прекъсвай, но не разчитай, че този месец ще те предпазят от нежелана бременност.
Цитирай

София

Мнения: 83
ПРОДЬЛЖАВАЙ ГИ ,НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ.ИЗПИСАЛИСА ТИ ГИ ТОЧНО ПО ТАЗИ ПРИЧИНА,ДА НОРМАЛИЗИРАТ.НО ТРЯБВА ДА ГИ ПИЕШ ПОНЕ 3 МЕСЕЦА.АЗ СЬМ ГИ ПИЛА ЗА МНОГО БОЛЕЗНЕН ЦИКЬЛ,ИМА ЕФЕКТ.ПРОДЬЛЖАВАЙ.
newsm10
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.