Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 23 септ. 2006, 17:28 ч.
  • Преглеждания  695  Мнения  12  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 276
Здравейте !От скоро и аз съм вече във клуба не само като наблюдател. В 6 г.с съм но от известно време имам едно ръждиво-червеникаво течение, не е силно колкото да ми зацапа белюто.Нямам болки.Бях на лекар 3 дни след като го получих, казах му, прегледаха ме на ултразвук и ми изписаха витамини! Случвало ли се и на други кандидат мами или да търся бързо и друг специалист!

Последна редакция: сб, 23 сеп 2006, 19:04 от SANI+

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 139
е се шашкай, това си съвсем нормално в началото.
би трябвало да спре скоро.
или поне това е моето мнение.
и на мен ми се случи в началото, но беше много слабо и за малко.
хайде лека бременност.

# 2
  • Мнения: 66
На мен ми се случи в началото. Аз имах и болки, подобни на менструалните. Пих доста дълго време дуфастон, нош-па и бях в болнични за 2 седмици. Мен да питаш отиди и на друг лекар.

# 3
  • Sofia - Младост
  • Мнения: 2 243
   Аз бях така в 7г.с.! Гледаха ме на ехограф и имах хематом и леко отлепване на плодния сак! Една седмица бях в болницата на инжекции Но Шпа, пих и Утрогестан до края на 13г.с. и витамини! В продължение на един месец след това трябваше да лежа и да ставам само до тоалетна!
    Според мен потърси и друго мнение за да не съжаляваш после  Peace! Понякога се случва да се появи леко кървене около датата на цикъла, което да не е свързано с някакви проблеми, но не винаги е така! На твое място бих отишла при друг лекар!
   Стискам палци да нямаш проблеми  Praynig!

# 4
  • София
  • Мнения: 27
Не се стряскай. Аз бях с контракции до 12 г.с. Пиех магнерот, нош-па, утрогестан и витамини. Направи си консултация и с друг лекар. И най- вече лежане.   bouquet

# 5
  • София - най-после у дома :)
  • Мнения: 679
  Аз бях така в 7г.с.! Гледаха ме на ехограф и имах хематом и леко отлепване на плодния сак! Една седмица бях в болницата на инжекции Но Шпа, пих и Утрогестан до края на 13г.с. и витамини! В продължение на един месец след това трябваше да лежа и да ставам само до тоалетна!
    Според мен потърси и друго мнение за да не съжаляваш после  Peace! Понякога се случва да се появи леко кървене около датата на цикъла, което да не е свързано с някакви проблеми, но не винаги е така! На твое място бих отишла при друг лекар!
   Стискам палци да нямаш проблеми  Praynig!
newsm10

# 6
  • Мнения: 1 984
всякакво кървене е опасно през бременността и трябва да отидеш на лекар веднага

# 7
  • Мнения: 397
На твое място бих потърсила мнението и на друг специалист!

# 8
  • Plovdiv
  • Мнения: 515
отивай на друг лекар колкото може по-бързо (ако можеш, поразпитай за по-добър специалист, защото някои просто претупват), за да знаеш каква е причината и да знаеш какво трябва да правиш. Това с витамините ми се струва точно като претупване... Всяко кървене по време на бременност трябва да се взема под внимание. Може да е нещо съвсем безобидно, но ако не е, по-добре да се презастраховаш и знаеш какво да направиш, за да имаш успешна бременност. Желая ти успех! И спокойно!

# 9
  • Мнения: 5 003
 Консултирай се с лекар! Не се доверявай на приказки от рода 'това е нормално"! Успех!

# 10
  • Мнения: 4 884
Отивай на друг лекар, или този да ти даде ясно обяснение за причината на кървенето

# 11
  • Пловдив
  • Мнения: 1 490
Консултирай се веднага с лекар.Не искам да те плаша,но аз започнах със същото течение,после получих кървене и за нещастие бременноста ми приключи в петия месец.Дано при теб всичко да е наред и да протече нормално.

# 12
  • München, DE
  • Мнения: 992
аз имах леко кървене в 9-та седмица и ми изписаха утрогестан нещата се оправиха и резултата е на лице  Wink, но потърси наистина друг лекар да ти изпише нещо друго освен витамини
не се шашкай всичко ще се оправи
леко бременеене  Hug

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт