Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Компютри, черна техника, GSM-и
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора

Where troubles melt like lemon drops

Мнения: 1 114
Момичета, зная, че сигурно ви е писнало от такива теми. Все някой от нещо е недоволен, но реших да споделя с вас, поне малко ми олекне....а и за да ви предупредя да внимавате с 2be.
От почти 2 месеца телефонът ми е на поправка и само ме мотат. /42 работни дни са минали, а срокът за поправката е 30 работни дни./ "Ще дойде в сряда". В сряда отивам - "Ще дойде в събота. Нямаме връзка със сервиза.То и да се обадим вече никой няма там. " Или пък от сервиза им затварят телефона.... Е...си фирмата. Няма никаква координация между магазините и сервиза им. Вечни оправдания слушам, че "не зависело от тях" и прочие дрън-дрън глупости... да не говорим , че има някакви нещастници, чиито телефони са от април Shocked на ремонт. Това според мен си е жива подигравка с клиентите.
Писах имейл до централния им офис. Да видим от там какво ще отговорят.
Към кого да се обърна вече не зная...към Комисията за защита на потребителите   Thinking 
Има ли други "прецакани" или съм единствената?
Цитирай

Враца

Мнения: 4 380
Напиши писмо или се обади на Комисията за защита на потребителите.
Те трябва да ти кажат какви права имаш в случая и да ти кажат спрямо кой закон, алинея и т.н да си търсиш правата!
Успех
Цитирай

гр.София

Мнения: 212
Това го правят нарочно, по този начин "скъсяват" гаранциония срок. Така че, ако  случайно телефона ти се развали 2 месеца след поправката.... то гаранцията ти вече е изтекла, предния месец. #Cussing out
Говоря примерно
Цитирай

Пловдив

Мнения: 8 378
Телефона от там ли е купен?
Цитирай

wild southwest

Мнения: 2 058
И мен така ме размотаваха с един фотоапарат #Cussing out След като изтекоха 30-те дни, всеки ден им висях на главите, а те се оправдаваха, че от сервиза се бавят, че още не са им го докарали от София и др.подобни. #2gunfireНа 45-я ден им вдигнах такъв грандиозен скандал, че ми го смениха с нов Mr. Green
Цитирай

Ямбол

Мнения: 19 077
Това го правят нарочно, по този начин "скъсяват" гаранциония срок. Така че, ако  случайно телефона ти се развали 2 месеца след поправката.... то гаранцията ти вече е изтекла, предния месец. #Cussing out
Говоря примерно


По закон в гаранцията не влизат дните, когато продуктът е бил на ремонт. Така че тези дни трябва да се извадят.
Търси си правата в Комисията за защита на потребителите.
Цитирай

София,Младост1

Мнения: 422
Моя съвет е хи4 да не се занимаваш с комисията за защита на потребителите.
Имах слу4ай с една фирма за хими4еско 4истене, съсипаха ми по4ти ново яке,2 месеца ме мотаха от комисията, и нищо.
Уж има нещо като процес на които викат страните, ама от комисията ми казаха 4е ги уведомяват, 4е не са задължени да се явят, така 4е...........без коментар
Цитирай

Where troubles melt like lemon drops

Мнения: 1 114
Телефона от там ли е купен?

Да, от там е купен  и е в гаранционен срок.

На 45-я ден им вдигнах такъв грандиозен скандал, че ми го смениха с нов Mr. Green

И аз вдигах, даже няколко пъти, но явно  съм попаднала на темерути и нагли типове. 
Цитирай

София

Мнения: 590
И аз имах подобна случка,но с "Германос".Почти два месеца скандали в един от магазините,писмена жалба до централния офис-отговор никакъв.Управителя редовно ми обясняваше колко съм тъпа, и че нямам никакво основание да претендирам за каквото и да било.Отидох в Комисията за защита на потребителите и обясних за какво става въпрос.След 10мин.ми се обадиха от "Германос"да ми се извинят и да отида да си прибера тел.когато реша.Управителят беше уволнен още на другия ден.
Не си хаби нервите,а отиди направо при "потребителите".
Успех.
Цитирай

No Line On The Horizon

Мнения: 2 127
И ние имахме подобен проблем. Мъжът ми си купи от тях телефон, който се оказа дефектен /развали се на 20-я ден/. Смениха го с нов и им отне 1 календарен месец, който в последствие извадиха от гаранцията, т.е. я удължиха. Доста скандали вдигахме и момчето на щанда каза, че сме изкарали късмет толкова бързо да се оправим. Имали случаи, при които трябва два-три пъти телефонът ти да бъде на ремонт и тогава го подменяли с нов.
Цитирай

Варна

Мнения: 2 839
Гаранцията би трябвало да не тече за периода на ремонта.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 130
  Моят съвет е простичък-понеже явно келешите не разбират от дума и с добро няма да стане-отиваш с един-двама мъже ( приятели, съпруг и т.н. ) и те обясняват в стил " Като не искаш мира, на ти секира " да вземат да се поразбързат с поправката на телефона, че всичко се случва в днешно време  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Иначе всичко останало-комисии разни и не знам си какво е чиста загуба на време !!! От сърце ти желая успех  newsm10
Цитирай


Мнения: 1 462
И аз имах подобна случка,но с "Германос".Почти два месеца скандали в един от магазините,писмена жалба до централния офис-отговор никакъв.Управителя редовно ми обясняваше колко съм тъпа, и че нямам никакво основание да претендирам за каквото и да било.Отидох в Комисията за защита на потребителите и обясних за какво става въпрос.След 10мин.ми се обадиха от "Германос"да ми се извинят и да отида да си прибера тел.когато реша.Управителят беше уволнен още на другия ден.
Не си хаби нервите,а отиди направо при "потребителите".
Успех.
Еееее, то това направо като в приказките - доброто побеждава злото накрая!  ReSpEcT!
Цитирай
И аз имам същият проблем но с мтел телефон който е купен от тях и е само на 1мес. вече 15дни е в сервиз а в началото ни казаха ,че е между 5 и 7 дни ремонта.По същият начин телефонът който е оставен за връзка му се включва непрекъснато гласовата поща,като отидем там -ние ще Ви се обадим.И сега си чакаме и се ядосваме - докога ли..........
Цитирай

София

Мнения: 590
И аз имах подобна случка,но с "Германос".Почти два месеца скандали в един от магазините,писмена жалба до централния офис-отговор никакъв.Управителя редовно ми обясняваше колко съм тъпа, и че нямам никакво основание да претендирам за каквото и да било.Отидох в Комисията за защита на потребителите и обясних за какво става въпрос.След 10мин.ми се обадиха от "Германос"да ми се извинят и да отида да си прибера тел.когато реша.Управителят беше уволнен още на другия ден.
Не си хаби нервите,а отиди направо при "потребителите".
Успех.
Еееее, то това направо като в приказките - доброто побеждава злото накрая!  ReSpEcT!



Само във приказките ли се случва така Rolling EyesКъде ли живея та ми се случват такива неща приказни ooooh!О,чудо!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора