Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 30 септ. 2006, 14:02 ч.
  • Преглеждания  1 932  Мнения  13  Онлайн  1
Отговори
  • Burgas
  • Мнения: 160
Мами помагайте. Детето ми беше пипнало някакъв вирус и личната предписа този антибиотик.  Престана да вдига температура и да повръща, но след като започнах да му давам антибиотика се появи разтройство. Ака по 5-6 пъти на ден, акото е рядко и зелено. Мисля си, че може да е от антибиотика, но докторицата твърди, че може и да е от вируса. Давам му ентерол по 2 пъти на ден, пие чай от гьозум и мента и отвара от шипки. Ако някой друг е давал Амоксиклав моля нека сподели дали детето е получило разтройство. Предварително ви благодаря.

Реклама
# 1
  • Бургас
  • Мнения: 689
Коя лекарка ти го предписа, ако не е тайна. И моето дете го пи и се оправи много бързо. Имаше разтройство и съм сигурна, че бе от антибиотика, защото не се оправи, докато не го спрях. Температурата и хремата, обаче, спряха веднага.

# 2
  • София
  • Мнения: 285
И аз съм давала амоксиклав, но не е имал разтройство. Съхраняваш ли антибиотика както ти е казала?

# 3
  • Мнения: 1 040
Да,Амоксиклав може да причини разстройство и обикновено със спирането на приема на АБ,разстройството изчезва,но със сигурност не определя зеления цвят на акото и честото изхождане,така че май и двете са причина.

# 4
  • Burgas
  • Мнения: 160
Коя лекарка ти го предписа, ако не е тайна. И моето дете го пи и се оправи много бързо. Имаше разтройство и съм сигурна, че бе от антибиотика, защото не се оправи, докато не го спрях. Температурата и хремата, обаче, спряха веднага.
Д-р Радостина Ганчева

# 5
  • Burgas
  • Мнения: 160
И аз съм давала амоксиклав, но не е имал разтройство. Съхраняваш ли антибиотика както ти е казала?
Да. Съхранявам го в хладилника.

# 6
  • София
  • Мнения: 285
Ами може и да е странична реакция на антибиотика, а също и от вируса. 5-6 пъти не е много, моя син нормално си ака по 4 пъти на ден. Давай повече течности, направи му диета докато отмине разтройството, и не се тревожи. Бързо оправяне! Peace

# 7
  • Burgas
  • Мнения: 160
Разтройството вече е 2 пъти на ден. Няма температура и не повръща. Акото е по-гъсто и не е така зелено. Сега обаче се появи хрема и кашлица. Давах му антибиотика 3 дни и го спрях заради разтройството. Възможно ли е да съм го спряла рано и да не е бил излекуван напълно?

# 8
  • Бургас
  • Мнения: 689
Разтройството вече е 2 пъти на ден. Няма температура и не повръща. Акото е по-гъсто и не е така зелено. Сега обаче се появи хрема и кашлица. Давах му антибиотика 3 дни и го спрях заради разтройството. Възможно ли е да съм го спряла рано и да не е бил излекуван напълно?
Ами аз знам, че антибиотик се пие най-малко 5 дни. Незнам може и да не съм права.
На мен също ми го изписа Р.Ганчева, явно тя си лекува пациентите с него.

# 9
  • Казанлък
  • Мнения: 468
Разтройството вече е 2 пъти на ден. Няма температура и не повръща. Акото е по-гъсто и не е така зелено. Сега обаче се появи хрема и кашлица. Давах му антибиотика 3 дни и го спрях заради разтройството. Възможно ли е да съм го спряла рано и да не е бил излекуван напълно?

Със сигурност си го спряла рано. Пеницилиновите антибиотици често предизвикват разстройство и др. смущения в гастро-интестеналния тракт. Даването в началото на храненето спомага за по - малко такива. А също и приема на вит. от "Б"- групата.

# 10
  • София
  • Мнения: 6 036
повечето антибиотици дават такъв страничен ефект. не спирай антибиотика толкова рано, няма ефект така, може вируса да повтори.

# 11
  • Burgas
  • Мнения: 160
Вчера водих детето си при докторката на контролен преглед. Според мен вече е добре, но исках и тя да го види. Слава богу всичко вече е наред и той започва да си възвръща нормалното състояние. Благодаря на всички, които ми писаха. Желая ви успешен ден, а също и приятен уикенд.

# 12
  • in the boulevard of broken dreams
  • Мнения: 1 517
Да, много отдавна, преди 5-6 год. Не помня да сме имали проблеми, даже доста добре му се отрази. Това разстройство най-вероятно е от накакъв вирус.
Оправяйте се бързо!

# 13
  • София/Сливен
  • Мнения: 1 194
Имам много неприятен спомен от този антибиотик. Когато големия беше на година и половина, пипна страхотен вирус, с болки в ушите и т.н. - Ден преди Коледа, лекари никъде - заведохме го на частно при детска лекарка - В рецептата писа Аугментин, но каза че негов вариант е Амоксиклав - в аптеката до нея го имало. Получи гърч след като беше свалил температурата (значи без Т). Бърза помощ - там му правиха лумбална пункция - съмнения за менингит (заради гърч без температура) - отрицателно. Приеха ни в детското отделение - с 2 антибиотика инжекции и няколко дни на системи. Закрепи се, говори, яде, уж всичко наред - изписаха ни на 30 декември. И пак Амоксиклав през устата за в къщи (даже ни го дадоха от болницата) - още на другия ден пак бяхме в болницата - разстройство, температура. Пак 1 седмица на системи - нито ядеше, нито пиеше, обезводни се. Друг антибиотик на инжекции. Като се прибрахме в къщи пак продължихме инжекциите - вече ги беше страх да му предписват през устата.
След това четох, четох листовката на пустия му Амоксиклав - пише че при предозиране, може да се получат гърчове. И съм абсолютно убедена че гърча беше от антибиотика, но никой не си призна. Той наистина беше много зле и му е предписала по-голяма доза (според мен) - нали има различни концентрации 125 мг/мл, 250 мг/мл.
А сега няколко пъти е пил Аугментин и го понася добре (по-горе го бях споменала).

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт