И ние най- накрая се решихме на този начин за отопление и миналата година по това време това удоволствие ни струваше само 5000лв всичко,
Купихме (майстора ходи и го достави) "вечен котел "от склада на "Ерато" в Плевен с гаранция уж 1г. Цяла зима работи добре - уточнявам - котлето е на дърва и на 6 април 1-то ребро на котлето се спука, и то веднага след запалването му (водата при котлето не беше достигнала и 600С). Цялата вода от системата естествено се изля в мазето. Беше голям кошмар, защото все още беше студено , а и имахме само бойлера вързан към парното (другия беше извън строя) а със малко дете на ръце -нямаше годинка
майстора го демонтира и върна в Плевен , а от там до Хасково на скенер - ние на ток през това време..... и спокойни- то е в гаранция все някога може да стане "вечното котле " оказа се , че имало и други такива случаи.....в Плевен 3 бр. преди нас. Цяло лято отговорът им пред майстора беше - "има време - сезонът не е дошъл"
и така до завчера , ""сезонът" дойде с експертиза - , че е по вина на клиента. как като помпата работи нонстоп, а и температурите в мазето никога не са падали под 4-50С, камо ли под 00С и никъде в системата не може да замръзне....(такова нещо ми изръсиха от склада им в Плевен на невинен въпрос - котлите им вечни ли са наистина както пише в сайта и дават ли дефекти? ) А това ребро струва 200лв и те целят да ни принудят да си го купим - иде зима какво да правим - ГАДОВЕ
Исках обаче вас да ви предупредя с какво се захващате ако си купите котли на VIADRUS от Ерато (EРАТО ВИАДРУС - КОРЕКТНОСТ, КАЧЕСТВО, ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ
Гаранция за качество е съвместната работа с доказани партньори, добре познати на европейския пазар като Viadrus, Dakon, Atmos,Wolf, Lamborghini, ... е сайта им)
Според всички с които говорихме досега специалисти в тази област - причината е фабричен дефект - някоя шупла - невъзможно е да бъде причинено от нас дори и да сме го искали
това е снимка - да се ибедите сами доколкото е възможно да се види - малко са лоши
http://www.snimka.bg/profile.php?view_album&album_id=67878
За сега още чакам майсторът ни да отиде и да донесе експертизата и ще ви напиша техните бисери...
а след това да си търсим правата някъде ако ни чуят
до тогава - дайте ми идеи какво да ги правим - до медиите и комисията за защита правата на потребителите ли да стигам ....
П.П. извинете ме за грешки в правописа, но мисля че вече е доста рано, за да се оплаквам свястно на някого