Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

На остров

Мнения: 8 470
Синът ми има медикаментозен вазикулит не можах да намеря подобна тема, ако някой има опит с това заболяване,  ще бъда благодарна да сподели..Поздрави и здраве на всички.
Цитирай

София

Мнения: 1 745
Васкулитът представлява увреда на съединителната тъкан на кръвоносните съдове, в резултат отворът на съда се стеснява или стената се разрушава, има проблем с кръвоснабдяването в дадена област и кръвоизливи по кожата, точици, подутини, пигментация и т.н. В случаяс твоето детенце причината е свръхчувствителност към дадено лекарство, което е приемал. Лечението обикновено се провежда с кортикостероиди. Успех  Peace!
Цитирай

На остров

Мнения: 8 470
При нас ни назначиха лечение с друг антибиотик, (дано и към него не се получи отново) и за мазане кортикостроидиен крем,  съдосвиващи таблетки и високи дози в. C и анти-алергични хапчета ..искрено се надявам да се оправи, знаеш ли  дали има дълготрайни последствия..това което намерих като информация на англ.език звучи отчайващо..Докторката днес ме убеждаваше, че е остър и ще отшуми но аз да си проуча..Благодаря за отговора  bouquet
Цитирай

София

Мнения: 1 745
Ужасиите, които си чела се отнасят за т. нар. сиситемни васкулити, във вашия случай след премахването на токсичната причина и провеждането на лечение, би трябвало нещата да отшумят напълно.  Hug
Цитирай

София

Мнения: 816
Ех, да знаеш колко съм се ровичкала за това заболяване да намеря. И съм разпитвала и какво ли още не.
ДАже тема тук бях пускала. Племенницата ми -4г.в. ( на зълва ми дъщеричката) го получи като усложнение след варицела. Изкара акъла на всички ни. Лекуваха я в педиатрията, какви ли не изследвания не й правиха. Получаваха й се мрежовидни петна по цялото тяло. Червеникаво-лилавикави. Нямаше друго, освен това. В крайна сметка я лекуваха с кортикостероиди. Доста дълго време не можеше да се оправи. МОже би повече от месец, дали не бяха и два.
При вас как се проявява?
Дано бързо да ви минава  bouquet
Цитирай

На остров

Мнения: 8 470
При нас се проявява като червено - сини петна с мехурчета в долната част на краката повече изразени на единият крайник. Лекувахме се от остър отит и възпалени сливици и подути лимфни възли, в момента всичко се нормализира само този вас(з)икулит се появи от вчера, утайката е висока..много се надявам да се подобри и да не се налага влизане в болница  Praynig
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.