Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 13 окт. 2006, 17:18 ч.
  • Преглеждания  7 235  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 78
Здравейте момичета,

лекувам упорита гъбична инфекция в продължение на година - ту се изгубват, ту се появяват. Имам голям проблем - пробвала съм вагинални глобули на клотримазол, клион де и гино-певарил. От всички получавам розово или кафеникаво зацапване още на втория -третия ден след поставянето им Sad . Лекарят твърди, че трябва да продължавам да ги слагам, но аз не съм сигурна в това. Някоя от вас имала ли е такъв проблем? Има ли някакво решение?

Реклама
# 1
  • Мнения: 4 131
Такова нещо не ми се е случвало.
Но аз също имам рецидивираща гъбична инфекция. Освен локалните препарати и хапчетата, тип Микосист и микомакс, орунгал, низорал и т.н. е добре да проведеш едно лечение с пробиотици.
Продължително е, защото трябва да е поне два-три месеца, но ще се възстанови нормалната ти чревна флора и имунитетът ти срещу гадините ще се засили.
Успех, съчувствам ти.

# 2
  • Мнения: 76
Здравей аз го имам същия проблем от доста години имам гъбична инфекция и оше я имам пробвала съм всичко и при мен е хронична точно си се появява когато поиска и най-вече когато съм болна и трябва да вземам антибиотик.И аз когато слагам глобулите имам зацапване но съм го мислила и не съм питала въобще.Дано да се отървеш скоро от тия гадини. newsm10 и късмет

Последна редакция: пн, 16 окт 2006, 05:43 от ivana27

# 3
  • ВАРНА
  • Мнения: 98
При мен се получи нарушаване на бактериалния баланс,вследстие поставяне на спирала.3 месеца опитвах всякакви лекарства,антибиотици,глобули.....какво ли не.Пследното ,което сега ползвам е LACTOFEM-препарат последно поколение,на базата на млечна киселина.Вагинално.Та това лекарство предотвратява задълбочаването на възпалителния процес,ускорява възстановителните процеси и спомага да се предотвратят появата на рецидиви.Препоръчва се при:бактериална вагиноза,неспецифични влагалищни течения,хронично-рецидивиращ бактериален вагинит,микотичен колпит,дисбактериоза и др.Цена 23лв.Мисля,че ще помогне в твоя случай.Консултирай се или прочети листовката в опаковката!!Успех newsm10

# 4
здравей,зран40!!!
аз също се борих с gardnerella vaginalis,enterococi,candida и т.н в продължение вече на 1г.изпих какви ли не глупости +вл.глоб.
когато лекувах гарднерелата /флажил-глоб. и с макмирор глоб./ми се появи розово до кафеникаво течение и менструацията ми избърза,а иначе съм точна като часовник,но гинеколога ми ме успокои-било нормално.така,че не се притеснявай и при мен се случва винаги когато съм на вл.глобули.както стеф2 и аз ползвам обаче лактацит гел/интимен/само за измиване и съм много доволна/съответно с необх.лечение за гъбички/.за този LACTOFEM-знам,че се използва след консултация ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с лекар-гинеколог.
междудругото приятелски съвет и лично изпитано от мен-проведи лечение/каквото ти назначат гинеколозите/+интимния гел,който споменавам+цитросепт/екстракт от семките на грейпфрут/. с тая комбинация изчезна всичко.прочети упътването на цитросепта задължително и сигурно ще останеш много доволна.успех!!!  love001

# 5
  • Мнения: 78
...и менструацията ми избърза,

и при мен това се получи, когато бях на клотримазол + флажил орално.

Благодаря ви много, момичета, за споделения опит и съветите!

Успех и на вас!

# 6

Здравейте, момичета! Аз току-що се регистрирах във форума.  Grinning

Аз също ползвах Lactofem миналия месец по препоръка на моята гинеколожка. И наистина е много добро, но е скъпичко. Но е вярно, че трябва гинеколог да го изпише.

Надявам се да има по-дълготраен ефект. Ще ви пиша след това дали сам имала проблеми, защото в момента пак пия антибиотици (а от това винаги получавам гъбички).

Успех на всички в ужасната  борба с тези гъбички #2gunfire

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт