Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора


Мнения: 52
Здравейте, момичета!
След като поизтормозих малко момичетата от "Искам бебе", реших да се обърна към вас....Направо ще копирам това, което бях написала в едно ЛС и се надявам да ми помогнете...

М трябваше да ми дойде на 18 септември....но на 17 около обяд се появиха няколко капчици върху тоалетната хартия...и толкова. Изтичах до магазина за превръзки, но се оказа, че нямам нужда от тях. Обичайните симптоми като ПМС бяха на лице. На 18 и 19 септември - нищо. Тогава на 19 около обяд си направих тест - отрицателен. Напрежението в гърдите отмина, но болките ниско в корема, дърпането от дясно, както и неприятното усещане в кръста останаха.......на 20 през деня се появи някакво съвсем слабо подобие на М, както и на 21 до обяд - но без съсиреци, без да има следи на гърнето като ходех до тоалетна, както и под душа като се къпех нямаше нищо....След "страхотния цикъл", който обикновено ми е около 5-6 дни реших да отида на лекар - неприятните усещания продължаваха.....
И така на 26.09 отидох при д-р Наташка Деливерска. Тя каза, че няма бременност в матката, но съм имала възпаление на лявата тръба, раничка на шийката на матката ...и се изненада, че матката ми се била уголемила. Предписа ми антибиотик, който не си купих (след като се обадих на приятелката ми - завърши медицина и работи в аптека - и й казах какво ми е предписано, тя ме посъветва да посетя друг гинеколог и да не бързам да си купувам антибиотика). Така и  направих - на другият ден бях при д-р Иван Цанов в клиника Вита. Той каза, че не се наблюдава бременност, десният ми яйчник нещо е поотслабил (или попроменил) функциите си - не си спомням точната дума, имала съм раничка на шийката, но се учуди, че матката ми е реагирала така (не уточни как) и добави, че имало някакво петънце в дясно, което го е отбелязал на снимката от ултразвука. Доколкото мога да разбера от снимката на ултразвука матката ми е с размер 86 мм на 27.09. Предписа ми Дуфастон - 2*1 - 10 дни, както и Геритамин - 2*1 - 10 дни. И ми каза да започна да ги пия от следващия ден и да отида на преглед в първия ден след като ми дойде цикълът. Миналата седмица в събота вечерта изпих и последното хапче, в неделя сутринта се обадих на д-р Цанов и го попитах какво да правя, тъй като не ми е дошъл цикълът, а той каза да изчакам ден, два, три....От третия ден следобяд обаче започна да ми се гади, вечерта дори повърнах, имах и лека температура - 37.4, на следващия ден само сутринта ми се гадеше леко, но после всичко се оправи, вчера отново започна да ми се гади и се прибрах по-рано от работа, днес си пуснах ден, тъй като сутринта за кой ли път ми се искаше да върна всичко от стомаха си и температурата ми беше 37.2-  от сряда придърпването в дясно го няма вече, но понякога усещам нещо ниско в корема, неприятното усещане в кръста дори се засили, още преди да приключа с лекарството гърдите ми станаха доста твърди и болезнени, като пиех Дуфастона се появиха киселини (а никога досега не съм имала) и ми се спи доста.... Чудя се дали е от лекарството, ще ми дойде ли, ако се брои от онзи странен цикъл, то утре би трябвало да се очаква посещение от червения кръст.....Вярно е - отпаднала съм,  бързо се уморявам, но мисля че е поради напрегнатата работа.....а и съм станала голяма ревла напоследък (направо се чудя сама на себе си)
Затова се интересувам какво може да предизвика Дуфастонът, колко дни след неговото спиране би трябвало да ми дойде...
Благодаря ви!
Цитирай


Мнения: 4 320
Здрасти адашке, пък и наборке Wink

Първо - за идването на менструацията след приема на дуфастон, аз съм на мнение, че не трябва много  да ти закъснява, да не кажа хич. Но в седмичната тема доста момичета казаха че от дуфастона им закъснява, така че вярвам на тях, не на моята логика Wink Но не е задължително да ти закъснее.

Аз дуфастон не съм пила, но пък съм пила Утрогестан (пак прогестреронов препарат като дуфастона), та симптомите бяха същите като тези които описваш - гадене сънливост, напрегнати гърди. Особенно сънливостта и отпадналостта много ме мъчиха Smile

За всеки ако не ти дойде тези дни, направи си един тест. Ще стискам палци.

п.с. - и аз чакам утре да ми дойде Smile Wink
Цитирай


Мнения: 4 052
Tanq79 , много време е минало от спирането на дуфастона. Когато пиех дуфастон, менструацията настъпваше до 2-3 дни, хайде 4. Но ти си го спряла в събота  Thinking.
Ако не ти е дошло до понеделник, ти предлагам да направиш кръвен тест за бременност. На прегледите с какъв ехограф те гледаха?
Дано да има добри новини и да се похвалиш  Wink
Цитирай

София

Мнения: 7 718
Направи кръвен тест за беременност.
Цитирай


Мнения: 52
Благодаря ви, момичета!
В понеделник или вторник ще отида на лекар (зависи за кога ще мога да си запиша час)....а аз и днес нямам посещение от лелката, макар днес да е 28-ият ден от онзи странен цикъл....
Цитирай

Там където живея нищо не се случва, но не мога да живея навсякъде

Мнения: 373
При мен доста време не се виждаше бременност, а после и полод въпреки че ме гледаха с вагинален ултразвук, също и доста време кървях и от 2 месеца пия дуфастон, но при мен няма такъв страни4ен ефект, гаденето и сънливостта може да са заради бременност, така 4е направи си тест. Успех!
Цитирай


Мнения: 4 320
Таня, какво става с теб?
Цитирай


Мнения: 52
Таня, какво става с теб?
Все още не ме е посетила лелката - за утре сутрин си записах час при моя лекар.....
Цитирай


Мнения: 52
Преди малко бях на лекар - прегледа ме на коремен ехограф, каза, че не се вижда бременност и ако не ми дойде до петък да отида пак...
Цитирай

Sofia

Мнения: 429
Аз също съм пила 2 месеца подред Дуфастон и симптомите ми бяха същите като твойте, вагинално съм си слагала и утрогестан същите симптоми, но след като спра приема до 2-3 дни ми идва М.
Дано всичко да е ок. при теб.
Цитирай


Мнения: 52
Аз също съм пила 2 месеца подред Дуфастон и симптомите ми бяха същите като твойте, вагинално съм си слагала и утрогестан същите симптоми, но след като спра приема до 2-3 дни ми идва М.
Дано всичко да е ок. при теб.
Днес е 10-и ден от както съм спряла Дуфастон-а, но резултат никакъв засега....
Цитирай


Мнения: 4 052
Tanq79, подобни закъснения имала ли си преди?
Много ми е странно, пък и щом има съмнение за ранна бременност защо са те гледали с коремен ехограф  Thinking?
Вместо да се чудиш до петък наистина си направи кръвен тест за бременност или отиди на друг гинеколог.
Цитирай


Мнения: 52
Tanq79, подобни закъснения имала ли си преди?
Много ми е странно, пък и щом има съмнение за ранна бременност защо са те гледали с коремен ехограф  Thinking?
Вместо да се чудиш до петък наистина си направи кръвен тест за бременност или отиди на друг гинеколог.
Съмнението за ранна бременност се отнасяше за предишния преглед, който беше преди 20 дни. Вагиналният в кабинета му не работеше и отидохме до кабинета на уролога, където ме видя на коремен. Но ако имаше бременност, то би трябвало вече да се вижда и на коремен, мисля....
Да, веднъж ми закъсня с 20 дни, но беше преди първата ми командировка извън страната по доста важен проект и моето бойно кръщене беше на него....тогава дори не ми направи впечатление....а не съм имала и физически неразположения...
Цитирай
skapa napravi si o6te edin test za bremenost
Цитирай

старата столица:)

Мнения: 1 546
Не искам да разочаровам Tanq, но след последния дуфастон имах закъснение от 10 дни! После ми дойде и така...но все пак нека да направи наистина един кръвен тест.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 16 отговора