Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 372
Момичета, с ангина сме и вече 6-ти ден сме на антибиотик (аугументин и след 2-рия ден - зинат Първите дни освен, че беше много отпаднал и имаше Т като че ли нямаше нищо странно.... След това Т спадна и видимо сме много по-добре но сега пък .........от 4 дни обаче много спи...по цял ден, става малко хапне нещо и след 20 мин пак е заспал  Crying or Very sad

спиме по 5-6 часа през деня.... какъв е тоз сън... ???

преди да се разболее през деня спеше по 2 часа след обяда и това беше........принципно е много жив и може цял ден да не седне изобщо, но след тази ангина не се събужда... питах вчера джипката... тя ми каза че е нормално след болестта (не било от антибиотика), ама на мен хич не ми се види нормално толкова сапне ..... Ден- два го разбирам, ама вече четвърти ден сме така.....

Имали ли сте подобни изпъленения  Crying or Very sad

П.П. Променям малко темата, понеже случая е такъв... че....

Забравих да споменя, че ръчичките и крачетата са ни много студени  #Crazy и съм доста притеснена... имаме и обрив...това най-верочтно е от атибиотика, но спането и студените крайници...Лекарката ми каза,ч е било от температуропонижаващите, ама не ми се вярва 4 дена по-късно още да действат......... притеснена съм!
« Последна редакция: вт, 17 окт 2006, 17:56 от КераЦудка »
Цитирай

София

Мнения: 6 970
Точно в момента е така Дариа. И тя беше и още е малко болна. Антибиотик не е пила, но вчера спа от 12 на обяд до 5 следобед.

Предишния ден от 1 и 30 до 6... Нощем си спи пак около 10-11 часа.

Днес не знам как ще е, но определено така се възстановяват децата. Аз също така се лекувам като съм болна - лягам и спя много.

Не се притеснявай.
Цитирай

Варна

Мнения: 143
КераЦудка виж в описанието на Аугументина  какво пише като странични ефекти вьрти ми се нещо из главата че удря на сьнливос но,може да се бьркам newsm78
Другото което бих те посьветвала е да му пуснете пьлна крьвна картина и да видите дали Хемоглобина му е в норми моя син като беше бебе имаше страшно ниськ хемогл. и спеше почти 24ч. но не знам при по големите деца дали има сьщия ефект. Thinking
И за всеки случей посьветвай се и с др.лекар.
Бьрзо оздравяване ви желая  bouquet
Цитирай

Брюксел, Белгия

Мнения: 365
Яна никога не е спяла по много, но като беше по-малка след тежко боледуване също имаше по няколко дни, в които спеше доста. Просто организма се възстановява от болестта и събира нови сили.Пила е Аугментин и не помня да е имал такъв страничен ефект.
Цитирай


Мнения: 372
Замисляли ли сте се какво нещо тъпо е съвременната медицина, а още повече съвременната фармацевтика... това всъщност сигурно всеки си го е мислел...

1-во разболяваме се... дали можеше да минеме без АБ или не... не е ясно,но.....не са ни пробвали - факт
2-ро пием АБ, симптомите изчезват - до тук О.К.
3-то от АБ странични ефекти : обриви по кожата, други.......
4-ти Ами какво, какво-о-о-о: "Я пробвайте да вземете малко противо-алергични!"

Как ви се струва.......... много яко! Едното води след себе си друго.... и така.... медиците ще кажат какви са страничните ефекти от всяко "ей така за проба" предписано нещо....

има още поне 20 такива примери...

факт е обаче, че фармацевтичната индустрия процъфтява  Hug дали се е подобрило качеството на живот обаче  newsm78 ДРУГ ВЪПРОС!
Цитирай

гр.Варна

Мнения: 1 425
Пишеш,че първо сте почнали с Аугументин и от втория ден Зинат.В крайна сметка кой антибиотик пиете и защо Ви го смениха на втория ден, или пиете и двата? newsm78
Цитирай


Мнения: 372
Пиеме зинат, след 2-рия ден на аугументин педката реши, че не ни действа и го сменихме на зинат .....т.е. от 3-тия ден сме на зинат.........
Цитирай

гр.Варна

Мнения: 1 425
Аз не съм лекар,но на мен не ми се струва правилно на втория ден да се сменя антибиотик.Поне на нас никога не са ни го сменяли,пием 7дни и досега винаги сме се оправяли без странични реакции.Доколкото знам 3дни след започване на приема му започва да действа.Възможно е от смяната на лекарствата да ти е направило алергична реакция.Бих те посъветвала да го заведеш при друг по-доверен лекар.И то без да отлагаш,че с тези неща шега не бива.Дано миличкото се оправи по-бързо. Hug Hug Hug
Цитирай


Мнения: 178
И двете ми деца са с алергии към АБ.Голямата се обрива 3 дни след първият прием,а малката още първият ден.Не трябва да се омаловажава алергичната реакция като обрив, и според мен АБ трябва да се спре.Зинат е доста силен АБ.Заведи детето още утре при добър лекар,защото е много лесно да се изписва антибиотик след антибиотик за да се презастраховат джипитата, без да се мисли за последствията.Защото на наш гръб / И ТОЗИ НА ДЕЦАТА / както казва керацудка фармацефтичната индустрия процъфтява и България е финансов рай за това.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.