Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 17 окт. 2006, 16:57 ч.

високото кръвно

  • 691
  • 7
  •   1
Отговори
  • софия
  • Мнения: 74
Мили хора, кажете как да се справя с високото кръвно налягане. Пия пропранолол от 10 дена и от време на време вдитгам 150/100 без причина. Като го меря в къщи е наред, а  като изляза с бебето  на улицата и започват да ми горят бузите. Припада ми се от него. Искам съвет как се справяте в подобна ситуация. Изпотямам се и гледам да се прибера. Като се минат 10 минути без нищо то се оправя. Дали това е от нерви? И newsm45скам вашата помощ.

# 1
  • Мнения: 6 461
При някои хора  високото кръвно е наследствено ,при други е симптом на някакво заболяване.Мисля че трябва да отидеш на лекар където да ти направят пълни изследвания и да открият причината за високото кръвно.Виждам че след като пиеш пропранолол си ходила ,но какво са ти казали не зная Wink
Дано се оправиш бързо. Peace

# 2
  • Мнения: 10 039
Защо свързваш горенето на бузите с високо кръвно?

# 3
  • софия
  • Мнения: 74
ИМАМ ГУША, НО ПИТАМ КАК ДА ГО СВАЛЯ, ЗА ДА НЕ МИ Е ЗЛЕ ПО УЛИЦИТЕ? Embarassed

# 4
  • Мнения: 10 039
За високо кръвно има най-различни лекарства, с различен принцип на действие... Иди на кардиолог за да ти изпише най-подходящото за теб.

# 5
  • Bourgas
  • Мнения: 138
След раждането на второто си дете бях с високо кръвно и за шест месеца се оправих с лекарства така че иди на лекар да ти изпише нещо хубаво .Аз пиех тритеис 5 по едно сутрин и така докато се оправя .

# 6
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 317
ПИТАМ КАК ДА ГО СВАЛЯ, ЗА ДА НЕ МИ Е ЗЛЕ ПО УЛИЦИТЕ? Embarassed
Ще го свалиш - като не мислиш за това.
Пропранолола е лекарство за аритмии. Кардиолог ли ти го изписа или ендокринолог? Също така той сваля кръвното. Посъветва ли се с кардиолог?
Мисля, че прекалено се вторачваш в себе си и от там ти идва проблема с кръвното когато си на улицата. Фактът, че се изпотяваш също е показателен за реакция на вегетативната нервна система.

# 7
  • Мнения: 6 461
Аз също съм със заболяване на щитовидната жлеза и пия корвитол/50,преди вземах пропранолол.Виж когато лекуваш гушата с изписаните от ендокринолог лекарства и си пиеш бета блокера може би кръвното ще ти се нормализира.
ИМАМ ГУША, НО ПИТАМ КАК ДА ГО СВАЛЯ, ЗА ДА НЕ МИ Е ЗЛЕ ПО УЛИЦИТЕ? Embarassed

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт