Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

далече от Златото на леля ;(

Мнения: 2 591
Цитат
Sdraveite,

iskam da pomolja sa pomost Praynig! ste opisha zjalata situazia, ili pone nestata, koito mislja, 4e sa vashni, sa da moshete eventualno da mi pomognete! Praynig

ot sedmiza sam na spezialisazia v 4usbina, no njakaksi se 4uvstvam osobeno. v poslednata godina i polovina isobsto ne sme se rasdeljali sas sapruga mi  Love (v bukvalnia smisal na dumata - samo dokato bjahme na rabota sme bili rasdeleni, vsi4ko ostanalo pravehme saedno Love Love Love). i sega 4uvstvam "sagubata" mu kato nepreodolima bariera pred men...  Crying or Very sad saguba e mn. silno kasano, sastoto si govorim po 4as-dva-tri na den v skype, no... prosto ne e do men... i se 4uvstvam pove4e ot ushasno... Crying or Very sad Sad Crying or Very sad

nikoga ne sam predpolagala, 4e moshe da isshivjavam taka nestata.... no... parvite njakolko dni revjah samo pri misalta sa nego! dnes vsastnost e parviat den, v koito ne sam plakala...

problemat e, 4e sjakash si rasvalih stomaha - 4uvstvam go postojanno svit, ot vreme na vreme sjakash imam spasmi, gadi mi se po4ti neprekasnato i mi e losho. i satova se pritisnjavam nai-mnogo da ne si dokaram njakoja jasva ili snam li kakvo... ai kato mi se gadi, svetat ne mi isgleshda mnogo rosov... Crying or Very sad

kashete mi, molja, ako ste ispadali v takava situazia ili imate ponjatie sa kakvo stava duma kakvo moga da napravja  Thinking ooooh! Stop? pritisnjavam se sa fisi4eskoto si, no i sa psihi4eskoto si sastojanie! ima momenti, v koito sam na kra4ka ot tova da se obadja i da kasha, 4e prekratjavam stipendiata i da se ka4a na parvia reis sa Bg, bes da mislja sa posledstviata. a v drugi se 4uvstvam dobre, naslashdavam se na shivota v zivilisaziata i si mislja, 4e dvata meseza do koleda ste minat barso ooooh!... gradat e prekrasen, bila sam tuk i drug pat, no... ponjakoga dva meseza isgleshdat kato dvadeset godini... Stop ooooh! Thinking

takiva sastojania ne sa tipi4ni sa men, as sam mn. uravnovesen i la4esaren 4ovek, kipjast ot energia i shisneradost! prosto ne moga da posnaja sebe si.... newsm78

namiram verojatno objasnenie i vav fakta, 4e predi po-malko ot mesez sprjah da vsemam protivosa4ata4ni (Diane 35), a nali sled tova ima hormanalen bum! dali e vasmoshno ot tam da idva vsi4ko? moga li eventualno da mu protivodeistvam (bes medikamenti) ili da go spra?

molja vi, daite mi njakakvi prakti4ni saveti, 4e napravo ne snam kakvo da mislja ve4e! newsm78 na momenti imam 4uvstvoto, 4e ste poludeja!

predvaritelno i mnogo blagodarja!
Здравейте,

искам да помоля са помощ ! Ще опиша цялата ситуация, или поне нещата, които мисля, 4е са важни, са да можете евентуално да ми помогнете!

от седмица съм на специализация в чужбина, но някакси се 4увствам особено. в последната година и половина изобщо не сме се разделяли със съпруга ми   (в буквалния смисъл на думата - само докато бяхме на работа сме били разделени, вси4ко останало правехме заедно   ). и сега 4увствам "загубата" му като непреодолима бариера пред мен...   загуба е мн. силно казано, защото си говорим по 4ас-два-три на ден в скайп, но... просто не е до мен... и се 4увствам пове4е от ужасно...   

никога не съм предполагала, 4е може да изживявам така нещата.... но... първите няколко дни ревах само при мисълта са него! днес всъщност е първият ден, в които не съм плакала...

проблемът е, 4е сякаш си развалих стомаха - 4увствам го постоянно свит, от време на време сякаш имам спазми, гади ми се по4ти непрекъснато и ми е лошо. и затова се притеснявам най-много да не си докарам някоя язва или знам ли какво... като ми се гади, светът не ми изглежда много розов...

кажете ми, моля, ако сте изпадали в такава ситуация или имате понятие за какво става дума какво мога да направя    ? притеснявам се са физи4еското си, но и за психи4еското си състояние! има моменти, в които съм на кра4ка от това да се обадя и да кажа, 4е прекратявам стипендията и да се ка4а на първия рейс за Бг, без да мисля за последствията. а в други се 4увствам добре, наслаждавам се на живота в цивилизацията и си мисля, 4е двата месеца до коледа ще минат бързо ... градът е прекрасен, била съм тук и друг път, но... понякога два месеца изглеждат като двадесет години...   

такива състояния не са типи4ни за мен, аз съм мн. уравновесен и лъчезарен 4овек, кипя от енергия и жизнерадост! просто не мога да позная себе си....

намирам вероятно обяснение и във факта, 4е преди по-малко от месец спрях да вземам противозачатъчни (Диане 35), а нали след това има хормонален бум! дали е възможно от там да идва вси4ко? мога ли евентуално да му противодействам (без медикаменти) или да го спра?

моля ви, дайте ми някакви практи4ни съвети, 4е направо не знам какво да мисля ве4е!  на моменти имам 4увството, 4е сте полудея!

предварително и много благодарна!
--------
Моля, пишете на Кирилица!
« Последна редакция: ср, 18 окт 2006, 08:40 от Ellypr »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.