Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • София
  • Мнения: 5 940
Имам проблем. Бременна съм в девета седмица,  през няколко дни леко прокървявам. Когато отида на лекар, казват, че всичко е наред. Тъпчат ме с утрогестан и нош-па. Изчетох няколко статии за приемането на хормони в ранна бременност, доста са противоречиви. А и нямам доказан прогестеронов дефицит. Какво да правя. При последния преглед ми казаха, че имало два малки хематома. Много съм объркана. Казват ми да лежа непрекъснато, а аз не се чувствам толкова зле. Времето е прекрасно тези дни, излиза ми се. Разходките ще навредят ли ?

# 1
  • София/Варна
  • Мнения: 2 335
Аз също доста време бях на прогестеронов препарат (Дуфастон), но определено риска да загубя бебето беше сериозен - около 1/3 от плодния сак се беше отлепил, в следствие на контракция на матката. След прокървяването 10 дни бях на легло и ставах само до тоалет от страх, не защото се чувствах зле.
Аз лично не виждам с какво може да навреди това, че подпомагам организма си с повечко прогестерон, който пък помага на лигавицата на матката да се заздрави.
Ти сама си решаваш кое за теб е по-рисковано.

# 2
  • София
  • Мнения: 7 718
Пази се много, защото белята лесно става.
Не се притеснявай от утрогестана.

# 3
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 927
Здравей ,Valerie.Стой си вкъщи и си почивай.Даже за предпочитане е да лежиш.Прокървяването е сериозен проблем,аз също го имах през първата си бременност/дай боже сега да ме прескочи/.Изчакай гинеколога ти да каже че всичко е наред и ще имаш толкова време за разходки..А за хормоните смятам че е безопастно.Просто ние добавяме това,което организма не може да достави .Желая ти лека бременност по-нататък и успешно раждане! Hug



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт