За Online магазина Данет

  • 700
  • 12
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 8 930
Просто трябва да се оплача някъде и понеже използвам форума често, ще е на вас. Та моя случай е следния:
Поръчвам си на 11.10 (сряда) една играчка за малката, нищо специално, да си чеше венците. Веднага ми се обаждат по телефона за потвърждение. Казва ми госпожата, че играчката ще е на 16.10 (понеделник) в техния офис. На 20.10 (петък) след мой e-mail със запитване на срока за доставка, госпожата ми се обажда и ми казва, че срока е 7 работни дни, т.е. те се вместват в тях и същия ден играчката ще пристигне и да си я взема в понеделник 23.10. И оттогава ни вест ни кост. А междувременно си намерих въпросната играчка, още преди две седмици, но не я купих, защото я бях поръчала.  #Crazy Та това е в общи линии. Приемам всякакви коментари.

# 1
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 119
И друг път е имало теми на недоволни. Сигурно имате право...
Аз обаче НЕ мога да се оплача от ДаНет. Бяха много точни и коректни, когато поръчах количка на дребната.

# 2
  • Мнения: 46 403
... да си я взема в понеделник 23.10 ...

Като отиде на 23-ти да си я вземеш, не ти ли я дадоха?  Shocked

# 3
  • София
  • Мнения: 8 930
... да си я взема в понеделник 23.10 ...

Като отиде на 23-ти да си я вземеш, не ти ли я дадоха?  Shocked
Ами тя не е пристигнала тогава, въобще не ми се обадиха.

# 4
  • Мнения: 46 403
Грешката е моя, аз разбрах, че са ти казали да отидеш на 23-ти да си я вземеш  Blush

# 5
  • Мнения: 884
Аз също съм много доволна от Данет. Поръчвала съм и за нас и за подаръци на чужд адрес-винаги бързо пристигат. Явно в случая не зависи от тях ,ако са им обещали доставка ,а не е пристигнала...Разбирам и недоволството ти от очакването ,но можеш просто да откажеш поръчката. А проблеми с бавна доставка има и с най-големите световни доставчици,когато нямат стоката в наличност! Веднъж чаках ботуши 3 месеца от френска верига Laughing ..ама като съм ги харесала ,не се отказах-чаках си ги  Grinning. И не ми звъняха те ами аз си звънях постояннно,така че случват се такива работи. Иначе хората от ДАНЕТ са много точни!

# 6
  • София
  • Мнения: 2 819
 Rolling Eyes не смятам, че тук му е мястото за разискване на поръчката...

Вашите думи бяха, че ще дойдете да си я вземете в понеделник, но ако до тогава не е доставена - се отказвате от гривничката! Тя действително се забави и аз автоматично отказах /във вторника/ поръчката Ви /след като не можах да Ви кажа лично това по телефона/, според Вашите думи и уговорка преди това в телефонния ни разговор. Това мога да кажа за тази поръчка, тъй като я помня. И пак ще повторя мнението си, че не виждам причина тук и сега да му е мястото за обсъждане на конкретна поръчка - всяка си има особеностите. 

приятна неделя!  Peace

# 7
  • София
  • Мнения: 8 930
Rolling Eyes не смятам, че тук му е мястото за разискване на поръчката...

Вашите думи бяха, че ще дойдете да си я вземете в понеделник, но ако до тогава не е доставена - се отказвате от гривничката! Тя действително се забави и аз автоматично отказах /във вторника/ поръчката Ви /след като не можах да Ви кажа лично това по телефона/, според Вашите думи и уговорка преди това в телефонния ни разговор. Това мога да кажа за тази поръчка, тъй като я помня. И пак ще повторя мнението си, че не виждам причина тук и сега да му е мястото за обсъждане на конкретна поръчка - всяка си има особеностите. 

приятна неделя!  Peace


Оказва се, чe точно тук е мястото за обсъждане на поръчката ми, защото само така научавам, че поръчката ми е отказана. Не мислите ли, че е редно това да стане по телефона или по e-mail? Какво означава, че не сте могли да ми кажете лично по телефон? И в крайна сметка какво-ще изпълните ли поръчката ми или самоволно сте я отказли от мое име без даже да благоволите да ме уведомите за това.

# 8
  • София
  • Мнения: 2 819
Вашите думи бяха да се откаже поръчката ако артикулът не е готов за доставка в понеделник. И тъй като държите да обсъдим поръчката Ви тук, в неделя сутрин, сега погледнах в базата данни - поръчката Ви е отказана чак в четвъртък. Не можах да се свържа с Вас по телефона /само домашен/. Моя грешка е, че не съм Ви писала мейл, но думите Ви бяха категорични. Не смятам, че моите действия са "самоволни", а са следствие от уговореното предварително с Вас. 

# 9
  • Димитровград
  • Мнения: 1 734
Аз пък съм била доволна.
Дори имах подарък заради забавянето Peace.

# 10
  • София
  • Мнения: 8 930
Вашите думи бяха да се откаже поръчката ако артикулът не е готов за доставка в понеделник. И тъй като държите да обсъдим поръчката Ви тук, в неделя сутрин, сега погледнах в базата данни - поръчката Ви е отказана чак в четвъртък. Не можах да се свържа с Вас по телефона /само домашен/. Моя грешка е, че не съм Ви писала мейл, но думите Ви бяха категорични. Не смятам, че моите действия са "самоволни", а са следствие от уговореното предварително с Вас. 
Приемам, че действията ви са самоволни, защото сте направили нещо без да сте се свързали с мен. Вие сте Online магазин, т.е. можете да общувате с клиентите си и чрез e-mail, такъв не съм получила. Няма изразено мое мнение писменно. Аз просто попитах дали мога да откажа поръчката си, даже можете да проверите това, ако пазите e-mail -a ми. Благодаря Ви, че взимате решения вместо мен, явно аз не мога да го правя.

# 11
  • София
  • Мнения: 8 930
А и последно, скоето смятам да приключа с темата, понеже твърдите, че не сте могли да се свържете с мен, защото съм дала само домашен телефон. Телефона е с klip и аз знам че не съм получила от вас обаждане в четвъртък, нито след това.

# 12
  • Мнения: 1 520
На мен ми се е случвало и да са коректни, и да са некоректни.

Преди бях поръчала сенници и една рокличка за подарък на племенницата, веднага ми се обадиха да потвърдим поръчката, на другия ден ми се обадиха че няма размер на роклята, ще има еди кога си, да питат дали да забавят цялата поръчка или ще откажа роклята. разбрахме се, отказах я, и на другия ден нещата пристигнаха.
Но преди 2-3 седмици поръчах разни канцеларии на теди за градината, веднага я потвърди момичето поръчката (беше втроник сутрин), каза ми нали в какви срокове. и се започна едно чакане. А днес, а утре. Няма никой. звъня след 2-3 дни, тя ми казва днес я изпращам. Ок. Чакам пак. Никой. Започва новата седмица, пак звъня - тя пак ми казва днес я изпращам.  (Моя си е грешката, може би тогава трябваше да я откажа цялата поръчка.) Но казах пак Ок. И пак се закача. МИнаха още два дни и момичето ми звъни "Приготвена, чакахме един артикул, но той явно така и таа няма да дойде, днес ви я изпращам". Артикулът беше този, заради, който направих цялата поръчка, ама айде нищо. Дойде накрая след седмица закъснение, но поради липсите аз така или иначе трябваше да си дообиколя и да донапазарувам.

И поне от моя страна нямаше да има негативни емоции спрямо тях, ако просто още на 1-2 ден се бяха обадили да кажат това го няма, ще го чакате ли или без него да приключват поръчката. Т.е. както са постъпвали при предишни поръчки. Явно е че и те трябва да набавят  нещата на момента, едва ли поддържат склад с толкова стоки, но все пак, да ни осведомят защо се протака така във времето.

Когато нещо не ми е спешно, съм склонна да изчакам седмица две за доставка, но когато разчиташ  на тези продукти във най-скоро време е гадно.

И въпреки това ми е ясно че в подобна ситуация може да изпадне всеки един онлайн магазин. Не пазя лоши чувства, даже сега съм се насочила за следваща поръчка. Дано повече издънки няма.

  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт