Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Какво ми е?

  • 6 ноем. 2006, 21:20 ч.
  • Преглеждания  4 859  Мнения  26  Онлайн  1
Отговори
  • Burgas
  • Мнения: 255
Няколко пъти получавам нещо незнам как да го определя.Заболява ме сърдечната облас и някаква гореща вълна ме обзема в главата това е за секунди и ми премалява.Ходила съм на кардиолог но той каза,че сърцето ми е здраво.Незнам дали може да се дължи на нервна почва но това когато ми става е доста страшничко.Моля ако някой го е получавал да сподели.

Реклама
# 1
  • Мнения: 10 022
Отиди на невролог и евентуално- на психиатър.

# 2
  • Сред звездите...
  • Мнения: 819
Виж си кръвната захар.

# 3
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 317
Кръвното как ти е? Ако можеш точно в такъв момент го измери.
Може и кръвната захар да ти пада

# 4
  • Бургас
  • Мнения: 665
Провери си кръвната захар и кръвното налягане

# 5
  • Варна
  • Мнения: 9 095
и аз смятам че е от кръвното, главата "стяга" ли те?

# 6
  • Мнения: 7
И аз смятам, че е на нервна почва. Преди време имах подобен проблем, стягаше ме сърдечната област толкова силно, че чак ми изтръпваше ръката. Оказа се от напрежение (най-общо казано) гръдната мускулатура се свивала и предизвиквала тази неприятна болка. Но е хубаво да отидеш на лекар. Идеята за невролог е добра, но според мен ако ще посещаваш нещо със "психо" ти трябва психолог, а не психиатър.
Успех

# 7
  • Добрич
  • Мнения: 643
Възможно е и да е психологичен проблем, но тогава трябва да дадеш малко повече инфо, къде ти се случва това, при определена ситуация ли, или няма никакво значение, забелязала ли си да си по - напрегната в моментите в които ти се случва. Моят съвет е първо да отстраниш всяка възможност за органична причина, ако се окажеш здрава, потърси психологическа помощ.

# 8
  • Мнения: 10 022
Идеята за невролог е добра, но според мен ако ще посещаваш нещо със "психо" ти трябва психолог, а не психиатър.
Успех
Между психиатър и психолог няма нищо общо освен корена на думата. Психологът не е лекар и едва ли може да помогне в случая. Описанието наподобява паническо разстройство и психиатър е правилният лекар.

# 9
  • Мнения: 6 461
Мисля че е на нервна почва.

# 10
  • София
  • Мнения: 677
Освен на емоционална основа,може да се дължи и на хормонален дисбаланс,отиди на ендокринолог за да изследват щитовидната жлеза.
Успех, дано е само от емоции.

# 11
  • Мнения: 6 461
Освен на емоционална основа,може да се дължи и на хормонален дисбаланс,отиди на ендокринолог за да изследват щитовидната жлеза.
Успех, дано е само от емоции.
Аз съм със заболяване на щитовидната жлеза ,но това което описва не ми се е случвало.

# 12
  • Burgas
  • Мнения: 255
Благодаря ви момичета.По принцип кръвното ми е ниско.Правила съм си изследване за гуша -нямам.Май наистина е на нервна почва но незнам ставало ми е внезапно.Доста е гадничко и ме плаши имам чувство,че нещо ми става в главата и ще припадна ,отмалявам това трае секунди.

# 13
  • София
  • Мнения: 3 447
Описанието наподобява паническо разстройство и психиатър е правилният лекар.
Съгласна съм  Peace

# 14
  • Мнения: 815
И аз имам подобни оплаквания, но и кръвното ми пада до 80-40.Преди 3 седмици дори бях преди колапс ,бях сама с децата и се уплаших много ConfusedИзвиках бърза помощ и ми казаха,че нервна криза съм направила-усещах и тежина на гърдите.Сложиха ми деазепам и ми казаха да взимам сутрин по едно хапче деаксин за успокоение.Понякога пак усещам сърцето да ме боли(знам ,че сърце не боли,но точно в тази област ми е болката)Ето днес пак ми прилоша и какво да правя не знам ,а и на какъв специалист да отида ooooh!След инцидента преди ходих при джипито, изследвания пълни ми направи-никакви отклонения-а защо се чувствам така  Tired

Това го писах и го копирах сега от другата тема за ускорения пулс.А днес четох,че тези симптоми са при кардионевроза.Причината за това заболяване е стресът-механизмът на заболяването е следният:стресът ''произвежда'' адреналин,който е удар по сърцето и по кръвоносните съдове.Спасението е в това да се избягват стресови ситуации . При кардионевроза болният постоянно се измъчва от безсъние,световъртеж,болки в сърцето,задушаване,аритмия ,тахикардия,понякога пред очите пада тъмна пелена
Ако искате да прочетете повече -вестник ''доктор''6-13.11.2006

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт