Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 8 ноем. 2006, 20:46 ч.
  • Преглеждания  1 313  Мнения  21  Онлайн  1
Отговори
Здравейте всички мами!
Моля посъветвайте ме. Появи ми се кафеникаво течение в 8 г.с. много се притесних и отидох на лекар. Каза че е често срещано и каза да лежа - никаква работа, вдигане на тежки неща и т.н. Прегледа ме плода си имаше сърдечна дейност, слава богу. Лежа вече 4 ден и направо се побърквам. Страх ме е за бебчето  Rolling Eyes надявам се само да е добре.

Реклама
# 1
  • Варна
  • Мнения: 4 819
Дано всичко да е наред! А лекарство някакво изписа ли ти? АЗ приемах нещо, ама Дуфастон ли беше, какво беше?!  Blush
Сега как си? Обади се утре пак на доктора, щом се притесняваш и ако имаш място за притеснения. Или иди на друг.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 289
щом лекарят е казал, че всичко е наред, повярвай му и се поуспокой. лежи си, броди си на воля из форума  Mr. Green и си почивай. най-важното е да не се притесняваш и тормозиш излишно. всичко ще е наред!  стискам палци!  Hug bouquet

# 3
  • Мнения: 6 461
След като са ти казали че всичко е наред  не се притеснявай.
Почивай си не се напрягай ,ще дойде и момента дето няма да имаш време да седнеш..... Peace
Пази бебчо както и себе си.  bouquet

# 4
  • София
  • Мнения: 6 164
Случва се при доста бременни, но трябва да се пазиш! Лека бременност!  bouquet

# 5
  • Мнения: 203
 Praynig Наистина си почивай много. Аз получих няколко такива преди да отида на доктор в 7 и 8 г.с. Имах отлепване на плода  - вкараха ме в болница - инжекции, Папаверин и Дуфастон на таблетки. След като ме изписаха - продължих в къщи, след 3 дни - пак...пак инжекции, лежане. В момента в който спрях инжекциите - след 2 дни пак прокървих - направо бях се побъркала... И отидох при друг доктор - от там ми дадоха малко по-дълъг курс инжекции - 6 дни, а не 2 или 3 каквито бяха предишните. Почивах много, пиех и лекарствата и сега съм добре. Но всеки пък със страх влизам в тоалетната... Успех на теб. Почивай си много!   bouquet

# 6
  • Графството
  • Мнения: 186
Аз пиех лекарства - папаверин и спазмалгон.

# 7
  • пред компютъра
  • Мнения: 3 042
Щом лекарката ти е казала, че всичко е на ред, значи е така! Почивай си и си пий лекарствата ако ти е изписала такива.
И аз имах такъв проблем през бременността си със щерката /около 6 г.с./. Почивах си и пиех лекарствата изписани от лекарката /на мен и инжекции ми биха- прогестерон и папаварин/.
С дребният пак имах проблеми, но само лекарства пих и си почивах.

Спокойно и всичко ще бъде наред!
Лека бременност!  bouquet

# 8
  • Мнения: 393
  Аз също прокървих в началото на 8 седмица,но пих Дуфастон и всичко се оправи още на другия ден.Важното е,че бебчо има сърдечна дейност и зацапването е кафеникаво,а не ярко червена кръв-докторката ми обясни ,че това вече е сериозен проблем.Но и досега влизам със страх в тоалетната.Само спокойно-всичко ще е наред и ти желая едно здраво и хубаво бебче! Peace

# 9
  • Мнения: 2 938
аз също съм пила лекарства....
но съвет от гинеколог (а и от личен опит),е да следиш точно какъв цвят е,защото ако стане алено-червено .....Cry
почивай си и не се притеснявай   bouquet

# 10
  • В.Търново
  • Мнения: 369
И при мен го имаше, пиех папаверин  Simple Smile
Лека и безпроблемна бременост Simple Smile

# 11
  • Варна
  • Мнения: 2 039
И при мен го имаше,мнооого се шашках и пиех Дуфастон,ама ей ма на с пухкаво бебче !

# 12
  • Мнения: 5 003
 Почивай си и пази бебчо! Лека бременност!

# 13
  • Мнения: 2 381
И на мен ми се появи такова кафеникаво зацапване, само, че в 10 г.с.Гинекологът предписа "Дуфастон"-по схема, почивка, пазих леглото известно време, никакво натоварване.
Лека бременност  bouquet

# 14
  • Варна
  • Мнения: 135
Аз пих и поставях във влагалището Утрогестан. Не се притеснявай щом те е видял лекар! Желая ти успех и се пази!!!!   bouquet

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт