Козметика Матис

  • 15 951
  • 91
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 2 019
Знае ли някой магазин, в който се продава козметика Матис?

# 1
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Здрасти скъпа, реших да ти отговоря тук да не те притеснявам по icq. И аз съм на тази вълна в момента Peace Какво си чувала за тази козметика? Миналия ден бях на козметик (аз си ходя при една и съща, вече сме приятелки ... ) и тя ми препоръча Матис, даже ми даде мостри и сега тествам, имам Хидратиращ с витал и Основен-разкрасяващ. Мисля, че се продават само в козметични салони, ако искаш ще ти дам координатите на моя, перфектен е, няма да го хваля, че да не излезе като реклама, но ако те интересува подробно ще ти обесня.

# 2
  • Мнения: 583
в момента имат щанд в арена на красотата в ндк. иначе е салонна козметика. аз преди години съм я ползвала, но не си спомням точно какъв крем. знам, че една тубичка я използвах дълго време. хубава е! Peace

# 3
  • Мнения: 1 986
 Не съм чувала тази марка Thinking-каква е newsm78

# 4
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Много висок клас козметика е Матис, много добра, то и по цената личи  Twisted Evil
Мисля в събота да разгледам арена на красотата, заслужава ли си?

# 5
  • Мнения: 9 095
тя че скъпа ясно, ами какво представлява, бяла козметика ли е?

# 6
  • София
  • Мнения: 2 019
Матис е среден клас козметика. Аз лично не я ползвам, но бях купувала на мъжа ми и той много я хареса. Като си дойдохме в бг си купи крем на Нивеа, но никак не е доволен. Скоро има рожден ден и се сетих, че мога да му направя подарък, но не знам от къде да я купя, не се продава на всякъде.
Благодаря, ще проверя в НДК.

# 7
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
shoshi, ти каква козметика ползваш? Аз никак не мисля, че Матис е среден клас. Мисля, че няма място за сравнение между Нивея и Матис. Между другото козметичката ми препоръча силно мъжката им козметика.

# 8
  • Мнения: 583
Много висок клас козметика е Матис, много добра, то и по цената личи  Twisted Evil
Мисля в събота да разгледам арена на красотата, заслужава ли си?
не съм разглеждала подробно щанда, защото имаше много козметички, които си сключваха договори разни, а пък и на него имаше и други марки бяла козметика. цената е висока, но аз пак ще кажа, че много дълго време се ползва една тубичка, макар и малка. Peace

# 9
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Съгласна съм, че се ползва дълго едно кремче  Grinning
Обаче дали само едно ще ти свърши работа, дневен, нощен, за около очи, за почистване ...
А на Матис аз за под 60 лв нищо не видях ooooh!
Чудя се сега аз, дали си заслужава да инвестирам в такава козметика  newsm78
Някоя мама разбира ли ги тези неща? Много по-добра ли е от примерно бг кремове на Талодерма? Защото разликата в цената е огромна.

# 10
  • София
  • Мнения: 2 019
Как 60лв.? Аз помня, че купих мъжки крем за 20лв. от Кишинев, а разликата в цените с други неща, в сравнение със София почти няма.

# 11
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Ако беше 20лв нямаше да тествам и нямаше да се продава в салони само. Продават ги в козметични салони, защото са скъпи и като ходиш на някакви процедури те мажат с тези продукти и да можеш да прецениш дали са ти ОК, иначе на мен от друго място никъде не са ми давали тестери и т.н. А как да купиш за 60 лв крем, ако не ти повлияе добре ...
Ти да не се бъркаш с някаква друга марка, Манхатан примерно?
Матис поне според моето инфо е френска козметика, много добра и висок клас, колко висок нямам на идея, но Bioline били по-нисък. За мъжките кремчета цена не мога да кажа, но за женските 64лв, 78лв, 120лв ... та такива неща.

# 12
  • София
  • Мнения: 2 019
Изобщо не се бъркам. Ще накарам да ми проверят в Кишинев цените на дамската козметика. С тия цени дато ми казваш почти се доближава до Клиник, а това наистина е висок клас козметика.

# 13
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
http://www.matis-paris.fr/homefr.htm
За тази ли става на въпрос? Мисля, че е клас колкото Клиник, ако не и по-висок. Леле, ще кажеш какви са цените в Молдова, макар че малко ме съмнява да са толкова по-ниски. Но сега се сещам, може да има някаква масова козметика, а аз да говоря за професионалната, знам ли  newsm78

# 14
  • София
  • Мнения: 2 019
Същата е, а на Клиник крем за 60-70лв. няма. Изпратих вече запитване  Grinning и ще ти кажа в Кишинев какви са цените.

# 15
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Интересен казус ми се струва.
Аз също ще се позаинтересувам щом ги има на изложението продуктите, а и козметичката ще я разпитам.
А на Клиник не са ли подобни цените, поне такива спомени имам.

# 16
  • Мнения: 765
shoshi, ти каква козметика ползваш? Аз никак не мисля, че Матис е среден клас. Мисля, че няма място за сравнение между Нивея и Матис. Между другото козметичката ми препоръча силно мъжката им козметика.
Матис е средна козметика . Цената на коректор (например) на тази фирма е до 35 лв , което прави 17 евро , което е средна цена . За сравнение коректор на Шисидо (например или Ла Прери , или дори на Дорфен ) е  около 60^70 лв , което е около 40 евро . Сама може да сравниШ . Не се заяждам , просто факт  Peace Да допълная , 4е не може да се сравни с Клиник като ка4ество и цена, ползвала съм и двете.

# 17
За Матис съм чувала само суперлативи.И от моята козметичка знам,че не се продава свободно,а трябва да се поръча в някои козм.салон.За цените знам,че са доста скъпи.

# 18
Официалният представител на MATIS-PARIS за България - МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД информира всички, които се интересуват от висшата френска козметика МАТИС, че продуктите за домашна грижа (бяла козметика), декоративната козметична линия (MATIS маке-up) и специализираната серия за мъже (Reponse Homme) се предлагат ексклузивно в престижните козметични салони и оторизирани магазини за селективна парфюмерия и козметика. Тъй като форумът не е място за реклама, а и не би било коректно към нашите търговски партньори, тук не можем да Ви посочим списък с адреси на салони и магазини. Допълнителна информация можете да намерите на официалните сайтове: национален - www.matisbg.com и корпоративен - www.matis-paris.com.

# 19
  • Пловдив
  • Мнения: 1 149
Искам да споделя ,че на изложение в Пловдивския панаир имаше щанд.Аз  разгледах ,взех брошура и помолих за мостра на дневен крем подходящ за възрастта ми.Отговора бе ,че трябва да си платя мострата.С това Матис ме загуби безвъзвратно като клиент без да съм пробвала.Предпочитам да платя  може би повече,но да съм опитала това за което си давам парите .Успех на пазара,но си сменете политиката към крайния клиент. 

# 20
  • Мнения: 9 095
Искам да споделя ,че на изложение в Пловдивския панаир имаше щанд.Аз  разгледах ,взех брошура и помолих за мостра на дневен крем подходящ за възрастта ми.Отговора бе ,че трябва да си платя мострата.С това Матис ме загуби безвъзвратно като клиент без да съм пробвала.Предпочитам да платя  може би повече,но да съм опитала това за което си давам парите .Успех на пазара,но си сменете политиката към крайния клиент. 
smile3501

# 21
Искам да споделя ,че на изложение в Пловдивския панаир имаше щанд.Аз  разгледах ,взех брошура и помолих за мостра на дневен крем подходящ за възрастта ми.Отговора бе ,че трябва да си платя мострата.С това Матис ме загуби безвъзвратно като клиент без да съм пробвала.Предпочитам да платя  може би повече,но да съм опитала това за което си давам парите .Успех на пазара,но си сменете политиката към крайния клиент. 

Уважаема госпожо,
Искрено съжаляваме, че сумата от 2 лева за мостра на крем, чиято цена по принцип е символична и се прилага само за българския пазар (в другите страни тази сума е 2.50 EUR) е била непреодолимо препятствие за Вас и основен мотив за вземане на решение да не се възползвате от една престижна марка.

# 22
  • Мнения: 9 095
аз не съм потърпевша, ами може ли да попитам при положение, че от крем за 60лв се обрина, за какви препятствия си говорим? newsm78

# 23
  • Мнения: 3 835
В този сайт няма нищо  Cry

# 24
  • Пловдив
  • Мнения: 1 149
Моето мнение е ,че  щом претендирате за по-висш клас козметика би трябвало вие да си позволите тези 2,5лв. Не зная как е вдругите страни с Матис. НО знам ,че във Б-я  за мостри не се плаща/дори пише че не са за продан/,когато говорим за Сисле,Ла прери,Клиник,Ювена,. Същото се отнася и за медицинската козметика на Рок,Лиерак,Висши които са по-близо до вашият ценови клас. Освен че не плащаш  , когато си  редовен клиент и имаш клиенска карта при лансирането на нов крем на пазара ти изпращат по пощата мостри за да прецениш. Не смятам че ми се свидят 2,5,а искам да знам за какво ще дам парите. Мострата е и вид реклама и  коректно отношение към потребителя.

# 25
  • Мнения: 4 076
Уважаема госпожо,
Искрено съжаляваме, че сумата от 2 лева за мостра на крем, чиято цена по принцип е символична и се прилага само за българския пазар (в другите страни тази сума е 2.50 EUR) е била непреодолимо препятствие за Вас и основен мотив за вземане на решение да не се възползвате от една престижна марка.
Искрено се надявам,че това е някакъв номер и няма нищо общо с Матис,защото в такъв случай напразно се пробват в БГ."Непреодолимо","символична цена"са думи,които сериозна фирма никога не би си позволила да употреби спрямо клиент-решението си е лично негово.Сарказмът в случая е изключително неуместен.Аз също не хвърлям пари за скъпи кремове,особено за нова,непозната марка,ако не получа мостра.Да ходят да си ги продават в"другите страни",дето мострите са 2,50 евро.

# 26
  • Мнения: 9 095
Лилак, напълно съм съгласна newsm10, и аз смятам, че на фона на козметика, която претендира за име, или маркетинга й куца, или шефа е стиснат smile3555 smile3532

# 27
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Леле, какво разправяте, направо се отказах от Матис. Да си купуваш мострите, това никъде го няма. Всъщност аз имам мостри, но ми ги даде моята козметичка и като ги разглеждах забелязах надпис от рода "Не е за продажба", но ще проверя довечера в къщи и ще пиша.

# 28
  • Мнения: 9 095
айде бе ще им дам един Матис, ще ни ругаят те тука във форума и ще ми казват, кое ни е по силите и кое не, щом са толкова отворени, не в нашия форум Peace

# 29
  • Мнения: 583
Уважаема госпожо,
Искрено съжаляваме, че сумата от 2 лева за мостра на крем, чиято цена по принцип е символична и се прилага само за българския пазар (в другите страни тази сума е 2.50 EUR) е била непреодолимо препятствие за Вас и основен мотив за вземане на решение да не се възползвате от една престижна марка.
ако наистина сте тези за които се представяте искам да ви попитам как внесохте мострите-като такива или платихте необходимите''символични и неопреодолими '' мито и ддс? newsm78
и в коя страна се плащат мострите, защото аз съм пазарувала козметика в чужбина и винаги са ми слагали мостри в пликчето, но не ми се е случвало да ми искат и цент за тях. Naughty

# 30
Уважаема госпожо,
Искрено съжаляваме, че сумата от 2 лева за мостра на крем, чиято цена по принцип е символична и се прилага само за българския пазар (в другите страни тази сума е 2.50 EUR) е била непреодолимо препятствие за Вас и основен мотив за вземане на решение да не се възползвате от една престижна марка.
ако наистина сте тези за които се представяте искам да ви попитам как внесохте мострите-като такива или платихте необходимите''символични и неопреодолими '' мито и ддс? newsm78
и в коя страна се плащат мострите, защото аз съм пазарувала козметика в чужбина и винаги са ми слагали мостри в пликчето, но не ми се е случвало да ми искат и цент за тях. Naughty

Уважаема госпожице,
Наистина сме тези за които се представяме и заставаме зад думите си. Всичко за нас можете да научите от официалния ни сайт www.matisbg.com. Когато говорим за маркетинг и търговска политика е добре да имаме поне обща представа за тези понятия. При покупка на продукт за домашна грижа се предоставят безплатни мостри. В конкретния случай, който проучихме подробно, госпожата е искала да получи мостри от продукти за професионална употреба. Тези мостри са предназначени единствено за професионалистите от козметичните салони, а не за крайни клиенти. Клиентите имат правото да изберат нашите продукти или да не го направят и ние уважаваме този избор. Търсенето на мотиви за или против не променят качествата на продукта. Някои не обичат Мерцедес ...

# 31
аз получих мостри напълно безплатно от салона в който ходя, правя процедури за около очите с хайвер и съм много доволна - досега ползвах друга козметика но МАТИС определено ми допада, пък като сравнявам не е много по-скъпо

# 32
  • София
  • Мнения: 3 328
Тези мостри са предназначени единствено за професионалистите от козметичните салони, а не за крайни клиенти. Клиентите имат правото да изберат нашите продукти или да не го направят и ние уважаваме този избор...
Интересно разбиране по въпроса кой има право на тестер и кой - не. Обаче и аз, видите ли, като една истински инатлива българска купувачка, по преразказ по картинка бяла козметика не избирам. Ще си останете с уважаването на избора на много от нас, ми се чини. А аз, като будала, ще ида да си взема тестерчета на Клиник.

# 33
  • Пловдив
  • Мнения: 1 149
Интересно как проучихте ,че съм искала от профисионалната козметика?Може би съм била единственият ви клиент за цяла седмица и персонала си ме спомня много добре?Спрях се на щанда ви,разгледах продуктите.  Поисках брошура с информация за бяла козметика за суха кожа.После помолих ако има мостра на някои от кремовете в катлога да ми предложат. Никой не обясни  нищо,а само  поискаха да се заплаща. БИЗНЕСА не само печалба ,той е сьвкупност .Успех!

# 34
  • Мнения: 583
Уважаема госпожо,
Искрено съжаляваме, че сумата от 2 лева за мостра на крем, чиято цена по принцип е символична и се прилага само за българския пазар (в другите страни тази сума е 2.50 EUR) е била непреодолимо препятствие за Вас и основен мотив за вземане на решение да не се възползвате от една престижна марка.
ако наистина сте тези за които се представяте искам да ви попитам как внесохте мострите-като такива или платихте необходимите''символични и неопреодолими '' мито и ддс? newsm78
и в коя страна се плащат мострите, защото аз съм пазарувала козметика в чужбина и винаги са ми слагали мостри в пликчето, но не ми се е случвало да ми искат и цент за тях. Naughty

Уважаема госпожице,
Наистина сме тези за които се представяме и заставаме зад думите си. Всичко за нас можете да научите от официалния ни сайт www.matisbg.com. Когато говорим за маркетинг и търговска политика е добре да имаме поне обща представа за тези понятия. При покупка на продукт за домашна грижа се предоставят безплатни мостри. В конкретния случай, който проучихме подробно, госпожата е искала да получи мостри от продукти за професионална употреба. Тези мостри са предназначени единствено за професионалистите от козметичните салони, а не за крайни клиенти. Клиентите имат правото да изберат нашите продукти или да не го направят и ние уважаваме този избор. Търсенето на мотиви за или против не променят качествата на продукта. Някои не обичат Мерцедес ...
това изобщо не дава отговор на въпроса ми! newsm78 а от горният постинг ми става ясно, че не сте коректни към крайният потребител, без който все пак професионалистите от козметичните салони не биха съществували.
аз лично съм ползвала ''матис'' още при стъпването и на бг пазара и съм доволна, но мисля, че сходните като качество и цена марки станаха много и слава богу имаме право на избор. и все пак  би трябвало да се вслушвате в клиента, но в бг конкуренцията за съжаление в много случай привидно съществува. обикновено едни и същи лица стоят зад различните марки и не винаги налагат почтено продуктите си на пазара. надявам се вие да не сте от тези, въпреки смелостта да ''настъпвате'' клиента! Peace

# 35
Тези мостри са предназначени единствено за професионалистите от козметичните салони, а не за крайни клиенти. Клиентите имат правото да изберат нашите продукти или да не го направят и ние уважаваме този избор...
Интересно разбиране по въпроса кой има право на тестер и кой - не. Обаче и аз, видите ли, като една истински инатлива българска купувачка, по преразказ по картинка бяла козметика не избирам. Ще си останете с уважаването на избора на много от нас, ми се чини. А аз, като будала, ще ида да си взема тестерчета на Клиник.

Уважаема госпожице,
Явно не сте прочели внимателно текста - тестерите на продуктите за домашна грижа СА БЕЗПЛАТНИ, а мострите на професионалните продукти (тези, които се прилагат при терапиите в козметичните салони) се предоставят само на козметичните салони. Този вид продукти не могат да се ползват директно от клиента, защото са обвързани с множество други компоненти в една професионална терапия и обикновено включват и ползване на професионална козметична апаратура. Надяваме се, че с този наш пост ще бдат избегнати всички по-нататъшни недоразумения.

# 36
  • София
  • Мнения: 3 328
След пояснението на клиентката, която така "добре" сте проучили, мисля, че е излишно да продължаваме да коментираме.
И още нещо: за хората, добре познаващи бизнес етикета, е недопустимо да се обръщат към лично непознати жени с "госпожице" Wink Обществено неприемливо е, така да се каже Simple Smile Както и арогантно - саркастичния тон, с който нашествахте във форума.

# 37
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
мострите на професионалните продукти (тези, които се прилагат при терапиите в козметичните салони) се предоставят само на козметичните салони. Този вид продукти не могат да се ползват директно от клиента, защото са обвързани с множество други компоненти в една професионална терапия и обикновено включват и ползване на професионална козметична апаратура.


А защо тогава са продавани на клиент, който стана ясно иска да си ги тества в къщи.
Според мен е излишно вече да се спори, ясно е тестерите се продават.
Или Матис е измекярска фирма, или за Матис работят някакви нещастници - мое мнение.

# 38
След пояснението на клиентката, която така "добре" сте проучили, мисля, че е излишно да продължаваме да коментираме.
И още нещо: за хората, добре познаващи бизнес етикета, е недопустимо да се обръщат към лично непознати жени с "госпожице" Wink Обществено неприемливо е, така да се каже Simple Smile Както и арогантно - саркастичния тон, с който нашествахте във форума.

Съжаляваме за това, че се засягате от "обществено неприемливото" обръщение. Ние не гледаме на семейния статус на една дама като на "демаркационна линия" за обществено признание.  Що се отнася до "нахълтването във форума" - просто се опитваме да бъдем полезни, но ... както е казано отдавна: "Не остава добро ненаказано" ...

# 39
Уважаема госпожо,
Искрено съжаляваме, че сумата от 2 лева за мостра на крем, чиято цена по принцип е символична и се прилага само за българския пазар (в другите страни тази сума е 2.50 EUR) е била непреодолимо препятствие за Вас и основен мотив за вземане на решение да не се възползвате от една престижна марка.
ако наистина сте тези за които се представяте искам да ви попитам как внесохте мострите-като такива или платихте необходимите''символични и неопреодолими '' мито и ддс? newsm78
и в коя страна се плащат мострите, защото аз съм пазарувала козметика в чужбина и винаги са ми слагали мостри в пликчето, но не ми се е случвало да ми искат и цент за тях. Naughty

Уважаема госпожице,
Наистина сме тези за които се представяме и заставаме зад думите си. Всичко за нас можете да научите от официалния ни сайт www.matisbg.com. Когато говорим за маркетинг и търговска политика е добре да имаме поне обща представа за тези понятия. При покупка на продукт за домашна грижа се предоставят безплатни мостри. В конкретния случай, който проучихме подробно, госпожата е искала да получи мостри от продукти за професионална употреба. Тези мостри са предназначени единствено за професионалистите от козметичните салони, а не за крайни клиенти. Клиентите имат правото да изберат нашите продукти или да не го направят и ние уважаваме този избор. Търсенето на мотиви за или против не променят качествата на продукта. Някои не обичат Мерцедес ...
това изобщо не дава отговор на въпроса ми! newsm78 а от горният постинг ми става ясно, че не сте коректни към крайният потребител, без който все пак професионалистите от козметичните салони не биха съществували.
аз лично съм ползвала ''матис'' още при стъпването и на бг пазара и съм доволна, но мисля, че сходните като качество и цена марки станаха много и слава богу имаме право на избор. и все пак  би трябвало да се вслушвате в клиента, но в бг конкуренцията за съжаление в много случай привидно съществува. обикновено едни и същи лица стоят зад различните марки и не винаги налагат почтено продуктите си на пазара. надявам се вие да не сте от тези, въпреки смелостта да ''настъпвате'' клиента! Peace

Уважаема lolibon,
Ценим високо Вашето мнение, показващо добронамереност (каквато за съжаление липсва в някои от постовете на други участници във форума). Конкуренцията трябва и следва да бъде естествен коректив в пазарното поведение на търговските марки. Когато дадена търговска марка е лидер във висшия клас професионална козметика, тя следва да се държи като такъв. Ние уважаваме мнението на нашите клиенти, но не сме длъжни да се съобразяваме с безпочвени твърдения зад които прозира недобронамереност причинена вероятно от противоречието между желания и възможности. Относно налагането на продукти на пазара, в нашия случай това просто не е необходимо - МАТИС присъства на българския пазар повече от 10 години и има изграден имидж както в професионалния, така и в селективния козметичен сегмент. Ние не предлагаме масови продукти за масовия потребител и не се стремим да "се харесаме" на всеки. Това в никакъв случай не означава неуважително отношение към потребителя.

# 40
  • София
  • Мнения: 3 328
След пояснението на клиентката, която така "добре" сте проучили, мисля, че е излишно да продължаваме да коментираме.
И още нещо: за хората, добре познаващи бизнес етикета, е недопустимо да се обръщат към лично непознати жени с "госпожице" Wink Обществено неприемливо е, така да се каже Simple Smile Както и арогантно - саркастичния тон, с който нашествахте във форума.

Съжаляваме за това, че се засягате от "обществено неприемливото" обръщение. Ние не гледаме на семейния статус на една дама като на "демаркационна линия" за обществено признание.  Що се отнася до "нахълтването във форума" - просто се опитваме да бъдем полезни, но ... както е казано отдавна: "Не остава добро ненаказано" ...
Съжалението не е извинение и остава само за ваша сметка - умишлено не използвам учтивата форма на обръщение, тъй като, освен че в конкретния случай не я намирам за заслужена, тя и не може да бъде обоснована - до този момент поредицата рекламни, пардон - обяснителни, постинги, са от името на госта, а не от името на потребителя. Странен маниер е това да изказваш мнение на професионалист, а да нямаш коректността да направиш елементарната регистрация. Очевидно форумът е събудил проблясък на интерес, но не толкова силен, че да бъде мотив за регистрация Grinning
Колкото до поредицата жонглирани чуждици - дама, статус, демаркационна, те наистина показват определена степен на образованост на пишещия, но в никакъв случай - неговия добър тон. При все десетгодишния стаж на марката на българския пазар. Както всяко нещо, лидерството също е до време - примерите с доживотните лидери са твърде редки и показателни Laughing

# 41
  • Мнения: 9 095
ей, Матис, я сега ми обяснете, първо как я разбрахте какъв продукт е търсела, и второ, май Вашите служители хич не знаят че се изживявате като Мерцедес на пазара, щом са дотлкова некомпетентни, че дори не са я посъветвали какви продукти да си вземе, не коментирам, че не е запозната, че мострата се заплаща, защото е за професионална употреба, честно да ви кажа, извиняваме се, че явно за вас изглеждаме некомпетенти и недостойни да ползваме вашите продукти, така че не се палете толкова и още нещо, ние за разлика сме интелигентни и повечето от нас разбират от маркетинг, и не смятате ли, че не Вие а Ние трябва да кажем дали сте Мерцедес на пазара, щото за мен след такива изказвания сте нищо повече от Заз, благодаря ви, че улеснявате избора ми в бялата козметика, със сигурност няма да се колебая между вас и друга марка newsm11

# 42
ей, Матис, я сега ми обяснете, първо как я разбрахте какъв продукт е търсела, и второ, май Вашите служители хич не знаят че се изживявате като Мерцедес на пазара, щом са дотлкова некомпетентни, че дори не са я посъветвали какви продукти да си вземе, не коментирам, че не е запозната, че мострата се заплаща, защото е за професионална употреба, честно да ви кажа, извиняваме се, че явно за вас изглеждаме некомпетенти и недостойни да ползваме вашите продукти, така че не се палете толкова и още нещо, ние за разлика сме интелигентни и повечето от нас разбират от маркетинг, и не смятате ли, че не Вие а Ние трябва да кажем дали сте Мерцедес на пазара, щото за мен след такива изказвания сте нищо повече от Заз, благодаря ви, че улеснявате избора ми в бялата козметика, със сигурност няма да се колебая между вас и друга марка newsm11

Уважаема Теди от Варна,
Не знаехме, че обръщението "Ей" е признак за интелигентност, но ще го имаме предвид занапред. Няма да коментираме безспорната Ви неграмотност, липса на познания по правопис и пунктуация, защото смятаме, че сте навършила първите 7 години. Не се колебайте повече, нашите продукти определено не са за Вас, а изборът на неграмотния е негов личен избор.

# 43
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД, моля да се представите с име и длъжност.
Нещо много ме съмнява цялата тази работа.
Шефа ви знае ли, че участвате във форум от името на Матис?

# 44
МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД, моля да се представите с име и длъжност.
Нещо много ме съмнява цялата тази работа.
Шефа ви знае ли, че участвате във форум от името на Матис?

Уважаема vesel4e,
Вие сте от София и можете по всяко време да ни посетите и да се оплачете лично, ако се чувствате засегната. На официалния ни сайт www.matisbg.com ще намерите всичко необходимо за да го направите.

# 45
След пояснението на клиентката, която така "добре" сте проучили, мисля, че е излишно да продължаваме да коментираме.
И още нещо: за хората, добре познаващи бизнес етикета, е недопустимо да се обръщат към лично непознати жени с "госпожице" Wink Обществено неприемливо е, така да се каже Simple Smile Както и арогантно - саркастичния тон, с който нашествахте във форума.

Съжаляваме за това, че се засягате от "обществено неприемливото" обръщение. Ние не гледаме на семейния статус на една дама като на "демаркационна линия" за обществено признание.  Що се отнася до "нахълтването във форума" - просто се опитваме да бъдем полезни, но ... както е казано отдавна: "Не остава добро ненаказано" ...
Съжалението не е извинение и остава само за ваша сметка - умишлено не използвам учтивата форма на обръщение, тъй като, освен че в конкретния случай не я намирам за заслужена, тя и не може да бъде обоснована - до този момент поредицата рекламни, пардон - обяснителни, постинги, са от името на госта, а не от името на потребителя. Странен маниер е това да изказваш мнение на професионалист, а да нямаш коректността да направиш елементарната регистрация. Очевидно форумът е събудил проблясък на интерес, но не толкова силен, че да бъде мотив за регистрация Grinning
Колкото до поредицата жонглирани чуждици - дама, статус, демаркационна, те наистина показват определена степен на образованост на пишещия, но в никакъв случай - неговия добър тон. При все десетгодишния стаж на марката на българския пазар. Както всяко нещо, лидерството също е до време - примерите с доживотните лидери са твърде редки и показателни Laughing


Уважаема Karimma,
Благодарим Ви за честната и откровена позиция. Попаднахме случайно в темата на този форум и тя естествено предизвика нашия интерес. Както вече споменахме, желанието ни беше да бъдем полезни, но по ред причини то бе опорочено. Не смятаме, че регистрацията ни тук с нещо би променила фактите, още повече, че сме отделили достатъчно място за своята реклама както в Интернет, така и в специализираните издания и електронни медии и не гледаме на участието си тук като на реклама. За да се избегне спекулирането на тема "участие във форум = реклама", ние ще прекратим постовете си във форума и ще поканим всеки, който се интересува от MATIS-PARIS да се обръща директно към нас, независимо дали става въпрос за оплакване, консултация или просто от желание да се запознае отблизо с марката.

Обръщаме се към модераторите на форума, ако преценят постовете ни за рекламни послания -  тези постове да бъдат изтрити.

# 46
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Бихте ли бил, МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД, така добър да се представите.
Не знаех, че RCosmetic е търговски офис и логистична база, аз се ползвам от услугите на козметичното студио там. Бих искала да Ви кажа, че там срещам уважение към клиента, докато от Вашите писания лъха надменност.
Чудих се аз защо в кръчмата на квартала има брошури Матис Simple Smile

Нали знаете, че Интернет само до някъде е анонимен.

Последна редакция: вт, 28 ное 2006, 15:33 от vesel4e

# 47
  • Мнения: 312
По какво се различават Големите в бизнеса от дребните, та чак дребнавички. При подобно недоразомение с заплащането на мострите Големите щяха да се извинят на клиентката, да я поканят и в рекламно пликче/чантичка да и предоставят Безплатно  рекламните материалчета на търсения от клиента продукт и да добавят др.подходящи. От горните изложения на МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД (претендираща за име в жанра както се подразбра от нарочения представител) обаче не прозира ни най-малък финес и вкус, какъвто би следвало да притежава една компания уважаваща преди всичко клиента и себе си.
Поздрави!
П.С. Друг е въпросът къде е границата в качеството между един и друг продукт - 90% в Рекламата.

# 48
Бихте ли бил, МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД, така добър да се представите.
Не знаех, че RCosmetic е търговски офис и логистична база, аз се ползвам от услугите на козметичното студио там.
Нали знаете, че Интернет само до някъде е анонимен.

Поздравяваме Ви за добрия избор!
BEAUTY CLUB LIFE - студиото за което говорите - собственост на R Cosmetic, е наш добър клиент и представителен козметичен салон. Ако се вгледате само на 50 метра надолу по същата улица, ще имате възможността да посетите и търговския офис. В самия козметичен център на видно място ще забележите (интересно как досега не сте го забелязали като редовен клиент) витрини с продуктите на MATIS-PARIS.  Погледнете картата на офисите ни на сайта. Със сигурност няма да имате проблем да ни намерите. Ние никога не сме търсили анонимност и с удоволствие ще се запознаем с Вас лично.

# 49
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Не съм казала, че не познавам вашите продукти, моля прочетете постингите ми по-внимателно. Обаче съм ОТВРАТЕНА от вашето държание във форума и надменното ви поведение, още и анонимност.

# 50
  • Пловдив
  • Мнения: 1 149
Уважаеми от Матис ,мисля че достатъчно реклама си направихте във нашият форум./дори и лошата реклама е вид пополяризиране/Много от нас направиха своя избор. Ще преценим дали да дадем ,,непосилните 2лв,,  Целта Ви може да не е всеки   редови клиент,но пък платежоспособния трябва да го ухажвате ,уважавате ,за да го научите да ползува вашите продукти/може да сте Мерцедес в козметиката,но има и по-добри коли/Не мислете,че като
пишем във форум БГ -мама ,нямаме  доходи различни от майчинството и детските.  

# 51
  • Мнения: 583
звучи ми някак смешничко матис-''мерцедес'' в козметиката Rolling Eyes по-скоро бих ги определила като рено, пежо, ситроен/на бг пазара/-ако ще сравняваме с автомобили!  Mr. Green

# 52
  • Мнения: 2 047
vesel4e, в началото си помислих, че си от матис, толкова беше въодушевена от продуктите им (и запозната).   bouquet, докато не прочетох последния ти пост (на 360 градуса от началото)- ето как се губят потенциални клиенти.

# 53
звучи ми някак смешничко матис-''мерцедес'' в козметиката Rolling Eyes по-скоро бих ги определила като рено, пежо, ситроен/на бг пазара/-ако ще сравняваме с автомобили!  Mr. Green

Уважаема lolibon,
Явно е, че познанията Ви за автомобили са колкото тези за висша козметика. Ще Ви отговорим с една крилата латинска фраза: "Non omnia posumus omnes". Превод няма да правим от уважение към Вас.

# 54
Не съм казала, че не познавам вашите продукти, моля прочетете постингите ми по-внимателно. Обаче съм ОТВРАТЕНА от вашето държание във форума и надменното ви поведение, още и анонимност.

Уважаема vesel4e,

Поднасям личните си извинения за тона, който Вие сте възприели като надменен.

Желанието ми бе да разгранича пред участниците в този форум понятията професионални козметични продукти и продукти за домашна грижа, защото от постовете ставя ясно, че тази разлика не се прави от всички, а и всички не са длъжни да имат такива познания. Вие сте потребител на наши продукти и услуги и със сигурност правите тази разлика. Със сигурност Вашата козметичка Ви е предоставила мостри на продукти за домашна грижа и брошури с подробно описание на приложението им напълно безплатно (бихте могли да го потвърдите или отречете, ако желаете). В крайна сметка, ако услугата, която сте получили е била полезна за Вас и сте били обслужени с нужното внимание, отношение и компетентност - това е най-добрия атестат за марката и тук личните квалификации на разговарящите в един форум нямат нищо общо. Надявам се да ни разберете правилно ... с което прекратяваме участието си тук. Всеки който желае да се информира за MATIS, може да го направи от официалния ни сайт www.matisbg.com, да задава въпроси, да иска консултации или да изрази негативното си мнение. Ние ще се стараем да се съобразяваме с всяка градивна критика.

# 55
  • Мнения: 583
звучи ми някак смешничко матис-''мерцедес'' в козметиката Rolling Eyes по-скоро бих ги определила като рено, пежо, ситроен/на бг пазара/-ако ще сравняваме с автомобили!  Mr. Green

Уважаема lolibon,
Явно е, че познанията Ви за автомобили са колкото тези за висша козметика. Ще Ви отговорим с една крилата латинска фраза: "Non omnia posumus omnes". Превод няма да правим от уважение към Вас.
бъдете по-учтиви, защото не знаете с кой, къде и как се засичате по бизнес трасето! аз ще си я запиша, за да може като се срещнем там лично да ми я преведете! Mr. Green

# 56
лелей колко приказки колко нещо ... момичета, я по-добре който е ползвал тая марка да ми каже нещо за фон дьо теновете и коректорите, аз ги пробвах на арената в ндк и на първо четене много ми допаднаха, там ме гримираха с такива ... безплатно де Peace

# 57
  • Мнения: 179
ето на това му се вика антиреклама  Simple Smile
на моя колежка й препоръчаха тази козметика.
Аз лично не съм я ползвала и порових в нета ... и на какво попадам.
Матис България ООД ме отказа да прочета и каталога, който ми изпратиха по мейл.

# 58
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Не са лоши кремчетата, даже са си много добри.
А обслужващата сфера в България е под всякаква критика, така че се абстрахирай от този господин тук.

# 59
  • Мнения: 9 095
то господин ли е? аз никога не бих си взела такава козметика, сигурно и много други, може да е някоя лелка, дето отговаря тука Twisted Evil

# 60
  • Мнения: 2 829
 Crossing Armsбраво Матис--егати отношението!!!
Я,по-добре ние "простите и бедни" мами от форума с Диор и шанел и ести  и ла прери да се задаволим! Laughing

# 61
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Момичета ,много излишно напрежение в темата! LaughingЗаровете томахвките и дайте възможност на представителя от Матис да ни даде повече информация за продуктите,защото сайта е непълен и не достатъчно ясен,явно е в процес на обработка.Познанието никога не идва само!  bouquet

# 62
  • Мнения: 9 095
ние нали затова писахме в началото да питаме за инфо, то какво стана обидиха една, друга ами стига де, какви томахавки, то само глупости Twisted Evil

# 63
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
ние нали затова писахме в началото да питаме за инфо, то какво стана обидиха една, друга ами стига де, какви томахавки, то само глупости Twisted Evil
Това,че продавачките си позволяват волности да решават политиката на дадена козметика,не би трябвало да опорочава представителите и самата марка.В доста аптеки и козметични щандове като чуят за тестер,започват да гледат все едно си някакъв натрапник,а истината е ,че тестерите предпочитат да си ги ползват от персонала ,а не клиентите.Това не е първия случай ,по добре е да се замислим какво е съзнанието на обслужващия персонал ,а не да бързаме да правим изводи за козметиката  и офицялните и представители.Смятам,че при подходящ подход към въпросния господин-можехме да получим дори индивидуални отговори. Simple Smile

# 64
  • София
  • Мнения: 3 328
Кали, от писаното от госта не стана ясно да е продавачка. А беше доста напорист. Нямам против да получа повече информация за бяла козметика от по-висок клас, стига тя да е поднесена любезно, без излишна гордост или интимничене с клиента, и да е материално обезпечена, така да се каже  Laughing

# 65
  • Мнения: 9 095
извинявам се, но в крайна сметка той има интерес да продава, не аз да купя, аз няма да ги преследвма за един крем... Mr. Green

# 66
  • DE
  • Мнения: 521
Смятам,че при подходящ подход към въпросния господин-можехме да получим дори индивидуални отговори. Simple Smile

Хора, моля ви, съвземете се - ''подходящ подход'' от клиент към продавач, за да получиш информация???  #Crazy

# 67
  • София
  • Мнения: 3 328
Ирония, Котенце, ирония, или поне се надявам да е това.

# 68
  • Мнения: 9 095
Смятам,че при подходящ подход към въпросния господин-можехме да получим дори индивидуални отговори. Simple Smile

Хора, моля ви, съвземете се - ''подходящ подход'' от клиент към продавач, за да получиш информация???  #Crazy



аз да не съм психолог?

# 69
  • DE
  • Мнения: 521
Ирония, Котенце, ирония, или поне се надявам да е това.

Дано... защото това ми идва малко множко - като клиент да си изграждам подход към продавача (не трябваше ли да бъде обратното?)!  Close
Да не говорим за отношението на последния - арогантно, предвзето, надуто, покровителствено и високопарно! Може да е написал 'Уважаема госпожице', но аз прочитам 'Ама кифлооооо, какво разбираш ти от козметика...'
Пфуууу, ядосах се  #Cussing out

# 70
  • Мнения: 9 095
Ирония, Котенце, ирония, или поне се надявам да е това.

Дано... защото това ми идва малко множко - като клиент да си изграждам подход към продавача (не трябваше ли да бъде обратното?)!  Close
Да не говорим за отношението на последния - арогантно, предвзето, надуто, покровителствено и високопарно! Може да е написал 'Уважаема госпожице', но аз прочитам 'Ама кифлооооо, какво разбираш ти от козметика...'
Пфуууу, ядосах се  #Cussing out

 Joy Peace

# 71
  • София
  • Мнения: 3 328
Ирония, Котенце, ирония, или поне се надявам да е това.

Дано... защото това ми идва малко множко - като клиент да си изграждам подход към продавача (не трябваше ли да бъде обратното?)!  Close
Да не говорим за отношението на последния - арогантно, предвзето, надуто, покровителствено и високопарно! Може да е написал 'Уважаема госпожице', но аз прочитам 'Ама кифлооооо, какво разбираш ти от козметика...'
Пфуууу, ядосах се  #Cussing out
Кефиш мъ, ш`ти звънна newsm10 smile3521

# 72
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Много ми е интересно да се запозная с въпросния човек представяш се от фирмата Матис. Аз живея в квартала и ползвам услугите на козметичния им салон, след тази тема обаче съм въздържател, доста ме обиди държанието.
Обаче в козметичния салон е перфектно, персонала е ужасно любезен.

# 73
  • DE
  • Мнения: 521
Аз вчера се бях засилила да пиша писмо на Матис Франция, обаче се замислих, че в крайна сметка нямаме нито име, нито длъжност, дори не сме сигурни, че този, който е писал в темата е изобщо от Матис. Кой знае кой льольо се изживява като голям мениджър...

# 74
  • Мнения: 9 095
е иначе се е представил от тяхно име, ама те могат да го хванат по IP

# 75
uvajaemi gospoji,koito se strahuvate ot tova da dadete 2 leva za da izglejdate po dobre.tova e bil vashija izbor da izpolzvate naitina kachestvena kozmetika.
az sam klient na Matis ot predi pone 5-6 godini.polzvalasam pone 7-8 produkta KATO NIKOGA NE SAM POLZVALA MOSTRI.tova e edinstvenaa serija,s kojato sam imala naj-dobar vidim efekt za liceto si,kakto i sam se chustvala udobno po povod tova,che sutancijata penetrira v kojata barzo i ne ostavat nikakvi zashtitni filmi naprimer na UV-seriite,koeto lichno za men e goljamo udobstvo.V krajna smetka vseki prezejava KAKVO DA POLZVA.
az ne sam polzvala mostri.
uspeh dami.
zdraveto i vanshnija ni vid iziskva nasho resheniemnasha otgovornost,a ne otgovornost na kozmeticite.i tova iziskva nie da vlojim neshto ot sebe si nie da izglejdame dobre

# 76
  • Мнения: 5 539
Д-р Маринова,
а случайно ползвате ли кирилица и правописен речник?

# 77
  • Мнения: 9 095
Д-р Маринова,
а случайно ползвате ли кирилица и правописен речник?

 Joy hahaha взе ми думите, ей така като се включи някой защитник и като ни оругае.... ама ние сме невежи Joy

# 78
  • Мнения: 2 829
Д-р Маринова--- ooooh! ooooh! ooooh!-нямам думи!

# 79
  • София
  • Мнения: 1 732
Да благодарим на д-р Маринова и да пожелаем на МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД успех в козметичните салони, щото във форума определено се окъкаха  Laughing

# 80
  • Мнения: 9 095
момичета и аз ще се напиша д-р Тодорова и ще ви кажа това онова, спокойно hahaha

# 81
Уважаеми участници във форума,

Екипът на МАТИС БЪЛГАРИЯ беше уведомен за редица недоброжелателни постинги. Ние уважаваме правото на всеки да изразява мнението си, независимо от това дали го споделяме. Нашето разбиране е, че недоброжелателността не се нуждае от коментари или отговори.

Oнези от Вас, които имат интерес да получат допълнителна информация за продуктите на марката MATIS-PARIS, могат да се обърнат към нас както по телефон, така с ел.поща или да ни посетят лично в демонстрационните ни и учебни центрове (всички адреси и телефони са посочени в официалния ни сайт www.matisbg.com). От своя страна ще се опитаме да Ви бъдем максимално полезни и да отговорим на поставените въпроси.

Ето и имената на служителите към които можете да отправяте своите запитвания:
Г-жа Добринка Иванова - Бранд мениджър
Г-жа Диана Боюндрукова - Офис мениджър

Всички следващи постинги в този форум от името на МАТИС БЪЛГАРИЯ ще бъдат злоупотреба с доброто име на марката. За съжаление такива злоупотреби не могат да бъдат предотвратени в интернет-пространството.

# 82
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Момичета,преди около две седмици проведох телефонен разговор с представителка на козметика Матис-отношението беше внимателно и уважително,дори ме покани за тест консултация в офиса на Матис!  bouquetСъжалявам,че ми се струпаха непредвидени ангажименти и нямах възможност да посетя представителството,но при първа възможност ще се корегирам!   bouquet

# 83
  • Мнения: 2 631
Ако някой се интересува, видях козметика на Matis в една дрогерия в Пловдив.  Peace

# 84
# 85
  • Мнения: 2 631

Monda, знам за този линк  Peace
Просто мога да дам местонахождението, ако някой иска на място да разглежда...

# 86
  • Бургас
  • Мнения: 610
матис е висша професионална козметика в никакав случаи среден клас Laughing

# 87
  • София
  • Мнения: 6 559
матис е висша професионална козметика в никакав случаи среден клас Laughing
хвала, че се регистрирахте специално, за да ни отворите очите. 

# 88
  • Мнения: 757
Ако някой се интересува, видях козметика на Matis в една дрогерия в Пловдив.  Peace
къде си видяла тези кремчета,че ги издирвам от доста време,тази козметика е страхотна Peace

# 89
  • Мнения: X
Мисля че гледах кремчета на Матис в една аптека,иначе козметичката работи с тях,но пък изобщо не знам дали ги продава newsm78

# 90
  • Мнения: 776
Няма нищо чудно във факта на огромната разлика между цените на Матис в БГ и Кишинев. Масова практика в нашата страна е излишното надуване на цените и изграждането на нереалистичен пазарен имидж на много марки. За сравнение - хвалените L'Occitane и O.P.I.  са масови брандове в САЩ, където могат да се срещнат и в големите супермаркети. Но това е маркетинг, понякога трябва да заблудиш клиента, за да му продадеш стоката си.
На Матис съм ползвала 2 продукта от серията им за първи бръчки и не съм впечатлена - само дето се излъгах да си ги купя. Не мисля, че цената в България оправдава качеството и съм склонна да се съглася, че в другите държави това е среден клас козметика.  По същия начин се излъгах да си купя и хвалената салонна козметика на Collin Close За това човек трябва да внимава, да проучва предварително нещата и да не се хвърля да дава излишни пари за козметика, която няма да ползва. Все пак не говорим за 2 лева. По добре вместо префърцунен крем на рекламирана салонна козметика за 120 лева, извади си една карта и си вземи Шанел или Шисейдо от Ягодка  bouquet

# 91
  • Мнения: 2 631
Ако някой се интересува, видях козметика на Matis в една дрогерия в Пловдив.  Peace
къде си видяла тези кремчета,че ги издирвам от доста време,тази козметика е страхотна Peace

dani$,
за съжаление дрогерията, в която ги имаше вече не съществува на същия адрес и на празното помещение не бе оставен нов адрес.
Иначе дрогврията се казваше Alure! (Алюр)

Общи условия

Активация на акаунт