Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 19 отговора

София

Мнения: 1 317
На ръката на моето бебе се появи релефно  червено петно.Заведох го на лекар и той ми предписа   да го мажа с Diprosalic-било някакъв екзематит, често срещан при бебетата вследствие на сухата им кожа.Хубаво, ама аз рещих да  видя описанието на това лекарсво в интернета и се оказа, че от рода на кортикостероидите.Списъкът с възможните  нежелани реакции е цял ферман, вкл. забавяне на растежа при кърмачетата и куп други ужасии. И се питам струва ли си да го мажа,въпреки  4е схемата на мазане е много лека. Дали има други възможности – натурални масла,нар. медицина или хомеопатия. От друга страна ме е страх да не стане нещо хрони4но, като не се излекува докрай.... Незнам какво да правя....Вие какво мислите по въпроса?
Цитирай

Ottawa, Canada

Мнения: 2 452
Това, което си прочела в Интернет касае приемането на кортикостероиди вътрешно. Едва ли ще се стигне дотам ако го мажеш по ръчивката. Не отричам, че при малките деца има много добро кожно кръвообръщение и част от лекарството може да се резорбира и да окаже системно действие, но затова е нужно точно да спазваш начина на приложение предписан от лекаря ти, за да избегнеш страничните ефкти.
Моят въпрос е защо си мислиш, че майки с немедицинско образование и абсолютно незапознати конкретно с твоя случай могат да ти дадат по-компетентна информация от лекар-специалист? Просто си размишлявам......
Цитирай

София

Мнения: 1 317
Цитат
Моят въпрос е защо си мислиш, че майки с немедицинско образование и абсолютно незапознати конкретно с твоя случай могат да ти дадат по-компетентна информация от лекар-специалист? Просто си размишлявам......

Просто искам да 4уя мнението на други майки, та нали затова е този форум.Чрез него  аз си споделям моя здравословен проблем,защото много раз4итам на опита .
Цитирай

София

Мнения: 1 317
Цитат
Това, което си прочела в Интернет касае приемането на кортикостероиди вътрешно. Едва ли ще се стигне дотам ако го мажеш по ръчивката.

Не бъркам става дума за крема и лосиона.И мисля , 4е не трябва да отминаваме с лека ръка нежеланите реакции, особено когато се касае за бебе.
Цитирай

Варна

Мнения: 5 299
Когато става въпрос за лекарства, лекарите са най- компетентни, а не майките с опита си.
Цитирай

София

Мнения: 1 317
Цитат
Когато става въпрос за лекарства, лекарите са най- компетентни, а не майките с опита си.

Не съм убедена! Аз не искам майките да ми предпишат лекарства. Искам само да споделят дали им се е слу4вало нещо такова (защото уж 4есто се е срещало) и какво са им предписали или сами са се справили.
Цитирай

Ottawa, Canada

Мнения: 2 452
Children: One of the ingredients in this medication, betamethasone, belongs to the family of medications known as corticosteroids. When taken by mouth, these medications can interfere with normal growth in children. When applied to the skin, very little medication actually enters the bloodstream, so the effect on growth is minimal. However, if used over large areas for a long time, enough medication can get into the circulation to affect growth. Discuss with your doctor the risks and benefits of the use of this medication by children.

Това е една извадка от информацията за лекарството по Интернет. Както виждаш, тя почти дословно преповтаря думите ми. Всъщност, когато погледнах съставките видях, че има и салицилова киселина - не зная дали лекарят ти е казал или не, но ако детето ти е с температура или вирусна инфекция НЕ МАЖИ ЛОСИОНА! защото салицилатите са много опасни при наличие на вирусна инфекция или фебрилност - могат да доведат до тежко заболяване наречено Синдром на Рей.
В общи линии, това, което мен би ме притеснило не е бетаметазона, а салицилатът.
Цитирай

БГ - София

Мнения: 7 796
Здравей,
Вики някъде към 5 м. имаше Атопичен дерматит, получи червени петна по гръбчето, кожата беше суха и грапава. Изписаха ни Elocom Salbe - кортикостероид, много лек, специално за деца. Мажех по веднъж на ден, много тънко, за около седмица проблема отшумя и петната изчезнаха.
Аз лично имам доверие на педиатъра на децата и следвам неговите оказания, ако ти не му вярваш заведи детето на преглед при друг специалист, но подкрепям мнението на Лаура, не очаквай и не приемай сериозно консултации по Интернет, дори и с доктори  Wink  Very Happy .
Желая ти бебчо бързо да се оправи!
Цитирай

София

Мнения: 1 655
Моят съвет е да опиташ с хомеопатия. Едно посещение при добър класически хомеопат би решил проблема. Аз лично лекувам детето си само с хомеопатия и за това си позволявам да ти давам подобни съвети, защото съм се убедила в действието и.
Цитирай

София

Мнения: 3 369
Ако нещо те притеснява, обади се на педиатъра и питай. Кажи, че си прочела страничните ефекти и си се притеснила и поискай да ти каже защо го предписва въпреки тези възможни странични ефекти върху детето.

Аз така направих като ни изписаха Проспан - прочетох, че е за деца над 1 год и се обадих отново на педиатърката. Нейното обяснение ме задоволи и го дадох на Гого.

Между другото, относно коментара защо питаме тук, а не следваме сляпо лекарските предписания, аз бих отговорила с друг въпрос: Защо изобщо има такъв форум и четем и пишем в него тогава.... ? И аз просто размишлявам.
Цитирай

София

Мнения: 942
Няколко  пъти ми се е налагало да мажа бебка с кортикостероидни кремчета. Въпреки, че и аз като прочетох листовката ми настръхна косата. След първоначалния стрес ,обаче реших да се доверя на лекарката, защото тя по добре от мен знае за действието на тези кремчета и какво ще бъде влиянието им. Мисля, че когато се следват точните инструкции на лекаря не би трябвало да има проблем. В листовката на най -обикновенния аспирин също пишат умопомрачаващи странични действия, обаче аспирина е едно от най- често вземаните лекарства. Производителите са длъжни да опишат всички странични и негативни последствия от дадено лекарство, дори и да се е наблюдавало еднократно и само при един пациент.
Цитирай

София

Мнения: 1 317
Аз съм за това, да се избягват всякакви лекарства, ако има такава възможност, а не да се втрувам веднага сляпо да ги използвам.Ако има друг изход ( алт.медицина, хомеопатия) бих се възползвала, особено когато се касае за 3 месечно бебе!!!
  Имам една приятелка ,която по едно време имаше сърцебиене, запо4на да обиккаля по лекари.Предписаха и много силно и скъпо лекарство за сърце.Като го купила про4ела страни4ните ефекти и настръхнала косата- те вклю4вали и възможна смърт. Страхът от тази възможност се оказал по-голям и решила да не го пие. В края на краищата се оказало май вси4ко на нервна по4ва, защото това беше преди 15 години и сега си е жива и здрава, и и няма нищо на сърцето.
   Не отричам, 4е трябва да се вслушваме в лекарите, но за мен в пове4ето слу4аи те се явяват като дистрибутори на лекарства, а не търсят комбинации от други възможни средства.
   Аз за себе си съм решила да се поослушам оше малко и ако не отшуми да отида на хомеопат(до колкото знам хомеопатията упещно се бори с алергиите, но за екземите не знам).
Цитирай

София

Мнения: 1 655
Цитат на: Bobka
 Не отричам, 4е трябва да се вслушваме в лекарите, но за мен в пове4ето слу4аи те се явяват като дистрибутори на лекарства, а не търсят комбинации от други възможни средства.  

Абсолютно те подкрепям. Колкото и да се доверявам на педиатърката на синът ми и да съм се убедила в качествата и като лекар и човек, водя при нея Теди само на преглед. Тя знае и дори не му изписва лекарства вече. След това тичам при хомеопата и в повечето случаи до вечерта детето се подобрява. А лекарите не са виновни в случая, тях на това са ги учили. Лекуването на симптомите на заболяването води до забълбочаване на проблема. Днес ще 'излекуваш' екземата с кортикостероид, ще подтиснеш симптома, утре ще избие в някой по-важен орган...
Цитирай

София

Мнения: 10 830
Цитат на: Bobka
но за мен в пове4ето слу4аи те се явяват като дистрибутори на лекарства, а не търсят комбинации от други възможни средства.



Ееее, не, не.... специално това изречение е срамно!!!!! Не се заяждам и уважавам мнението на всеки, но това изказване не ти прави чест!!
Цитирай
Цитат на: Bobka
На ръката на моето бебе се появи релефно  червено петно.Заведох го на лекар и той ми предписа   да го мажа с Diprosalic-било някакъв екзематит, често срещан при бебетата вследствие на сухата им кожа.Хубаво, ама аз рещих да  видя описанието на това лекарсво в интернета и се оказа, че от рода на кортикостероидите.Списъкът с възможните  нежелани реакции е цял ферман, вкл. забавяне на растежа при кърмачетата и куп други ужасии. И се питам струва ли си да го мажа,въпреки  4е схемата на мазане е много лека. Дали има други възможности – натурални масла,нар. медицина или хомеопатия. От друга страна ме е страх да не стане нещо хрони4но, като не се излекува докрай.... Незнам какво да правя....Вие какво мислите по въпроса?
  Оха-а-а! Ти си чела страничните ефекти за кортикостероидите въобще! Пълниш си главата само и се притесняваш! Това,което си чела се отнася до кортикостероидите прилагани в големи количества,дълго време и то венозно или мускулно! В твоя случай не е така!Повечето начини на лечение на кожните заболявания са с кортикостероидни препарати! Нищо няма да му стане от мехлема!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 19 отговора