Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Варна

Мнения: 2 509
Има много теми за тази ваксина, но не намерих това, което търся.
На сина ми му сложиха "Тримовакс" на 3-ти този месец. След седмица вдигна Т-38.3, която аз отдадох на ваксината. И така до днес (вече 4-ти ден) има Т сутрин като стане и след обяд към 5. Спада с прием на Панадол и Нурофен. Т е обикновено между 37.6 - 38.6 С. Понеже се и изрина на гръбчето и Т се задържа, педиатърката поиска да го види. След едно голямо ходене по куп д-ри му изписаха Оспексин 250 3*5мл. Пуснаха му и кръвна картина, единственото което не е в ред е РУЕ - 26.

Въпроса ми е вашите деца имали ли са толкова дълго Т след поставянето на тази ваксина?
Има ли основание да се дава антибиотик?
В чуденка съм, понеже четох, че странична реакция на ваксината е вдигането на Т. Ако това отшуми от самосебеси, защо да давам антибиотик  newsm78.

За пъпките ходихме на кожен лекар, било от изпотяването, не от ваксината.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.