Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 115
Момичета, виждам, че много е писано тук за този проблем и не ми се искаше да пускам нова тема, но трябва спешно да попитам за нещо. Преди 2 дни разбрах при гинеколога си, че имам гъбички и ми изписа Микомакс, който да приемам на първия ден от менструацията. Всъщност точно това е въпроса ми - кога се приема? В първия ден, когато мензиса идва или първия, след като свърши? След изчетеното тук, останах с впечатлението, че е второто и в такъв случай може би не съм разбрала правилно гинеколога. Много съм притеснена, исках да се обадя и да го попитам, но телефона в частния му кабинет днес цял ден не отговаря, а на мен най-вероятно ще ми дойде в неделя и не знам да пия ли хапчето или не. Моля ви, дайте ми съвет. Благодаря!
Цитирай


Мнения: 1 618
Ами ти задаваш въпрос на който малко по-нагоре си си отговорила ....:"който да приемам на първия ден от менструацията".....това значи първия ден от менструациацията, а не първия ден след нея:) Незнам как го разбираш ти, но за мен един цикъл може да има само един пъви ден и това е деня в който ти идва. Ако това ти е казал лекаря - ОК, аз този месец също пих Микомакс, но не ми каза нищо подобно, пък и цикъла ми беше свършил вече...а гъбичките бяха на лице. Просто го изпих в деня в който ми го изписа. А за гъбички ми е изписвал веднъж едно друго.....Фунгулон или Флажил.....не си спомням, което беше 2 хапченца в опаковката и изрично ми каза че се приемат наведнъж по време на цикъл, в деня с най-силно кървене, при мен това е 2-рия ден. Опитай се да се свържешс него ако толкова се притесняваш, а иначе...успех и бързо оздравяване.
Цитирай


Мнения: 6 461
Преди 2 дни разбрах при гинеколога си, че имам гъбички и ми изписа Микомакс, който да приемам на първия ден от менструацията.
В деня в който ти идва.
Цитирай


Мнения: 115
Мерси за бързите отговори, момичета! Hug
Цялото ми притеснение дойде от това, че в доста постове се говори за приемане на такова хапче "след менструацията" и започна да ме гризе съмнението, че може би не съм разбрала правилно гинеколога. Този проблем щях много бързо да го разреша, ако можех да се свържа с него, но за мой лош късмет явно не е в клиниката днес.
Още веднъж благодаря! Успокоихте ме! Smile
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.