Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

се променя - разгледайте новостите и споделете с нас впечатленията си Включете се
Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 33 отговора

Пловдив

Мнения: 4 381
Ще редактирам питането , за да е по-ясно .
Според вас какви клиенти сме ? Как се държим като влезем в магазин към персонала , стоката , мебелите ? А също и какво държание очакваме . Лично аз  като клиент искам да ми обяснят за дадена стока /визирам техника/ , не обичам да ми налагат мнение и не обичам да фамилиарничат с мен .Аз също не го правя .
« Последна редакция: нд, 19 ное 2006, 21:07 от mili.m »
Цитирай

в ябълковата градина

Мнения: 1 654
Нещо не ми стана ясно гореизложеното.  newsm78
Цитирай

Пловдив

Мнения: 4 381
Нещо не ми стана ясно гореизложеното.  newsm78
Ами много често попадам на теми в които се оплюват продавачки , аз също съм попадала на такива заради които повече не влизам в съответния магазин и именно поради това когато ми се налага да работя в нашия магазин се старая да не допускам същите грешки , но се замислих провокирано ли е тяхното държание от това на клиентите и защо се държат по този начин , също ми е интересно какво ви е мнението за продавачите , дали те се държат по друг начин   или полът няма значение ?
Бях провокирана от случките които ви разказах да пусна тази тема .
Цитирай

там от където съм

Мнения: 1 074
Ами,смятам,че нормално.Влизам в магазина,ако ми хареса нещо го купувам,ако не излизам.Не си говоря и продавачките,освен ако не ми е някоя близка!Но аз не разбрах какво точно искаш да попиташ?Какво не ти харесва или харесва не разбрах?
Цитирай

Пловдив

Мнения: 4 381
Ами,смятам,че нормално.Влизам в магазина,ако ми хареса нещо го купувам,ако не излизам.Не си говоря и продавачките,освен ако не ми е някоя близка!Но аз не разбрах какво точно искаш да попиташ?Какво не ти харесва или харесва не разбрах?
Ами точно това исках да попитам как се държим като влезнем в магазин .И позволяваме ли си  по-своеволно поведение  , критикуваме ли стоката , магазина , продавача/продавачката , говорим ли на ти , държим ли се надменно .Аз например като влезна в магазин не се объщам към продавача с "здрасти" , а казвам Добър ден .
Цитирай


Мнения: 3 219
Аз пьк сьм от тия дето като влязат в магазина и не виждат продавачката Embarassed Говорят ми ,пьк аз си мьлча и дума не продумвам. Само ако нещо ми харесва ,тогава питам. КОй знае ,колко пьти са ме пращали на майната си,ама сьм си такава. ПОнякога изпадам и в другата крайност-забавлявам се.Дьржа се ужасно любезно и досадно. Та вьв всички случай сьм от "лошите" клиенти. Embarassed
Цитирай
Хммм мисля, че съм доста добър клиент ... доста рядко влизам ... Само за да разгледам, просто защото нямам излишно време за пилеене ... но когато вляза някъде очаквам да ме посрещне някой/някоя, който/която да има завършен поне 5-ти клас и да има ...макар и низка култура на изказванията си...а не да ми казва: Кво викаш? Работя в сферата на услугите и съм доста добре запознат с нещата, които трябва да се спазват при този тип работа + това, че работя изключително с чужденци и ... мисля, че всички са доволни ... то и резултатите на фирмата си го показват.
Не съм кой знае колко взискателен ... но ... например вчера си викам такси и първо го чакам 5 минути след посоченото време, което не беше никак малко ... за времето в което исках колата ... 15 мунити са адски много ... + беше събота ... та накрая си виждам таксито ... и пича ходи и обикаля и пита, кой е блок-а ... е защо взема поръчка като не знае адреса? Качвам се вътре най-нагло се вози още един човек ... оказа се ортак на шофьора за таксито ... викам айде ... добре...ама защо па и на предната седалка ... та се наложи и на задната седалка да седна ... айде и тва ще го преглътна ... питам пуши ли се .. НЕ ... е ок негова воля...все пак той е по повече време от мен в колата...първо отиде да остави ортака си ... а апарата си върти ... ебаси нахалството ... после му давам 5 лева сметката ми е 4.15 и ми вика мерси и аз го гледам с онзи особен поглед на заек в каруца ... разбра каква е работата и си ми върна рестото ... от 5 стотинки ... айде 35 халал да са му ... ама в България бакшиша е по желание на клиента ... не е регламентиран, а аз честно казано нямах намерение да му ги оставям ... както и да е.
Влизам в квартален магазин и си купувам мляко ... поглеждам и той срока му е до днес ... и казвам ... може ли друго мляко, защото на това срока му изтича днес. И съвсем нагло  ми беше отказано с предтекст, че още не бил изтекъл срока.
Не мисля, че клиентите са виновни, че искат да изхарчат пари ... мисля, че са виновни продавачите, защото си мислят, че ако тях ги няма ... няма да се пазари ... ама не е така ... те са заменими ... не е като едно време ... магазинерите, таксиджиите и още няколко други длъжностни лица да управляват държавата ... събудете се ... социализма свърши...Тато го няма.

С уважение:
И. Кавръков
Цитирай


Мнения: 3 219

Не мисля, че клиентите са виновни, че искат да изхарчат пари ... мисля, че са виновни продавачите,


Сьгласна сьм,че не са виновни клиентите,собствениците са виновни,че не стимулират продавачите и нямат височко изисквания кьм тях и сьответно кьм себе си и собствения си бизнес.
Цитирай

Не мисля, че клиентите са виновни, че искат да изхарчат пари ... мисля, че са виновни продавачите,


Сьгласна сьм,че не са виновни клиентите,собствениците са виновни,че не стимулират продавачите и нямат височко изисквания кьм тях и сьответно кьм себе си и собствения си бизнес.

Икзактли ... имаше една фраза от кодекса на шопа, всъщност са две:
"Те ми плащат колко да не умра от глад, ама и я работим, колко да не заспим"
и
"Никога не могат да ми платят толкова малко, колко съм изработил"

С уважение:
И. Кавръков
Цитирай

Пловдив

Мнения: 4 381
Ще редактирам питането , за да е по-ясно .
Според вас какви клиенти сме ? Как се държим като влезем в магазин към персонала , стоката , мебелите ? А също и какво държание очакваме . Лично аз  като клиент искам да ми обяснят за дадена стока /визирам техника/ , не обичам да ми налагат мнение и не обичам да фамилиарничат с мен .Аз също не го правя .
Цитирай

гр. Пловдив

Мнения: 6 102
Зависи колко съм навътре в нещата, от техника не разбирам и няма да съм лош клиент. Винаги съм любезна, и съм на принципа, че нямам какво да деля с продавачките, подхождам любезно и те ми отговарят в 80% по същия начин. Ако не ми отговорят подобаващо, не се поколебавам да им се озъбя с някоя къде хаплива, оргинална и иронична забележка, къде не толкова оргинална и се врътвам и си излизам.
Обаче от неща които разбирам, си задавам въпросите и си чакам отговорите.

Иначе като продавач съм страшно търпелива и мога да убедя всеки да си купи нещо /поне така си мисля/. Понякога обаче се чудя дали си заслужава.  Защо да хвърлям енергия и емоция да продавам нещо на някой си който от самото начало подхожда негативно към нещата. Има такива хора, които каквото и да направиш все са недоволни. Купуват, но мрънкат, недоволстват, развалят ти кефа от цялото нещо. И накрая дори и да са доволни, не си го признават. Мисля повече да не им цепя басма, както се казва. Smile

Цитирай

Варна

Мнения: 13 518
Аз мисля,че съм добър клиент. В магазините,от които пазарувам,ме познават. Не обикалям магазините ,ако нямам намерение нещо да си купувам. С годините съм си избрала магазини, в които според мен качеството отговаря на цената и не ми се налага да коментирам  и двете. Продавачките в тези магазини също ми допадат /другата причина,за да ги посещавам/. Но като отида в София например,където си нямам такива"явки"...ми е неприятно. Не обичам продавачките  да фамилиарничат с мен, да ми казват: аз имам същото,много е хубаво" и каквото и да било друго. Никога, ама никога не съм си позеолила да говоря  на продавачка или сервитьор на "ти"...съответно не ми е приятно и те да ми говорят "ти". Мразя също така и да ми казват от вратата: Имаме само малко  номера /случи ми се наскоо в Мола в Търново. Нямах време да се разправям, защото бързах...но ще намеря начин "да се реванширам" там. На пръсти се брооят местата във Варна, откъдето е приятно да пазаруваш. Но същото отношение съм срещала и в чужбина,така че....
Цитирай


Мнения: 12 997
Ми какви... Каквито са продавачите, такива са и клиентите. Има възпитани и учтиви, има груби и простаци.
Много са ми смешни разни комплексари, които, влезли в магазин с някоя стотинка в джоба, си мислят, че в обслужването влиза и унижаването, и гавренето с човека отсреща. Жалки са, но не се усещат, за съжаление... А и рядко съм срещала продавачи, които могат елегантно да ги поставят на място, така, че онези да не се усетят.
Простотията вирее и от двете страни на щанда.  Sad
Цитирай

в ябълковата градина

Мнения: 1 654
Простотията вирее и от двете страни на щанда.  Sad

Точно казано.  Peace
Цитирай

Ямбол

Мнения: 20 980
Освен, че се съгласявам с казаното с кака Сийка, ще добявя, че какъвто и клиент да съм аз - очаквам продавачът да е наясно с основното правило: "Клиентът винаги има право!"
Иначе съм малко особен клиент. Питам конкретно за нещо и чакам конкретен отговор. Ако заяпочнат да ме будалкат и да ми рекламират друго - благодаря и излизам. Пазарувам от само няколко магазина в града, единият от които е в центъра, а аз съм в края на града.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 33 отговора