Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 28 ноем. 2006, 12:45 ч.

ИНТЕРФЕРОН- вредни последици

  • 1 667
  • 3
  •   1
Отговори
    При рутинни кръвни изследвания ,откриха на съпруга ми хепатит С.Лечението включва два основни препарата -Интерферон и Рибавирин.Предупредиха ни, че наред с неприятните съпътстващи оплаквания, тези препарати имали и вредни за здравето странични ефекти. Ако някой разполага с по-подробна инормация по въпроса, моля да я сподели. Предварително ви благодаря.

# 1
# 2
  • Мнения: 986
Това ,което знам е че успеваемостта на лечението е малка към 25%мисля .Курса на лечение е към 6 месеца ,като преди това се прави биопсия .За интерферона знам ,че руши имунната система ,причинява депресия , косопад -моя приятелка изкара един курс и трябваше пак да повтаря лечението.

# 3
Благодаря ви tala и catch. Да разбирам ли, че с края на лечението изчезват и всички неприятни усещания, без трайни последици за здравето ? Наплашиха ме ,че в някои случаи имало промени в костния мозък Sick!!! В официалните страници не признават нищо ! А вие чували ли сте за подобни случаи?

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт