Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте, момичета! Вече писах тук за противозачатъчните Ясмин, които започнах да пия по лекарско предписание за кисти на единия яйчник, които явно ми пречат да забременея. Благодаря на онези от Вас, които се отзоваха и ми написаха мнението си за тези противозачатъчни, както и за приема на лекарството Сиофор, много сте отзивчиви! Понеже пия за пръв път през живота си противозачатъчни и имам някои притеснения. Пия хапчетата от 10 дни (считано от първия ден на месечния цикъл), а от снощи имам леко кафеникаво течение, не силно, а като няколко капки, които се появяват при ходене по малка нужда. Ако има такива от Вас, които са пили тези противозачатъчни или пък други противозачатъчни, бихте ли ми казали дали подобно течение е нещо нормално, когато се пият за пръв път и още организмът не е свикнал или това е  притеснително и не е нормално. Благодаря ви предварително и успех на всички в забременяването !
Цитирай

BABYLAND

Мнения: 3 393
Здравей!
   Първият месец докато ги пиех, това зацапване така и не ми спря.  След като ми дойде цикълът след първата опаковка - нещата се нормализираха и така и това кафеникаво зацапване не ми сепояви повече.
  Не се притеснявай от него, нормално е, даже имам приятелки на които им е зацапвало по 2 или 3 месеца, слава Богу аз се оттървах само е един.
   Прочети и листовката на противозачатъчните и ще видиш, че и там е описано като нормално явление.
  Споко!
Цитирай

София

Мнения: 395
Аз пих един месец регулон като подготовка за икси и почти през цялото време имах подобно кафеникаво зацапване. Лекарката ми обясни, че било от противозачатъчните и било нормално.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.