Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Бъдещи майки
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 20 отговора

София/Сандански

Мнения: 640
Здравейте,

Може темата да е пускана вече, за което се извинявам... От няколко дни използвам витамините на Hipp, а от три дни ми се промени цвета на фекалиите - станаха сиво-сини. Случвало ли ви се е. Храната, която ям е основно млечни продукти, много плодове (банани, портокали, мандарини, ябълки), моркови, ориз и картофи. Просто от нея няма как да се оцветят. Моля ви, споделете как е било при вас с тези витамини.
Цитирай

София

Мнения: 3 244
 Shocked За първи път чувам такова нещо! Категорично не се е случвало при мен, малко ме съмнява и да е от витамините. Тези, които цитираш, са просто нещо като концентриран натурален сок, без консерванти. Защо не се консултираш с док по въпроса?
Цитирай

София/Сандански

Мнения: 640
За доктора - вече ме е срам и страх, защото през 2-3 дни съм в кабинета му, а последния път дори дете с шарка си имахме в компанията пред вратата. Та просто не смея много да си подавам в този период носа навън.
Цитирай

София

Мнения: 3 244
Вярно е, че времето е възможно най-гадното. Влажно, грипаво...  ooooh! Но няма глупави въпроси от бременна жена.  Naughty Не можеш ли да му звъннеш по телефона или на личния лекар и да питаш? Вероятно е нещо от храна, може да е съвсем безобидно, ама знаеш ли!
Цитирай

София

Мнения: 139
аз не съм пила Hipp,
но това, което мога да ти кажа, е че от железни препарати се получава черно оцветяване.
да не би при теб сиво-черното оцветяване да се дължи на някой от съдържащите се минерали?
най-добре звънни на доктора по телефона.

не се претиснявай предварително.
Цитирай


Мнения: 2 638
За кратко и аз пиех HIPP. Проблем като твоя не съм имала, но няколко дни след като започнах да ги пия, получих някакъв странен ситен обрив. Гинекологът ме посъветва да ги спра за известно време. Обривът веднага изчезна. Повече не пробвах.
Най-добре попитай лекаря си и не се шашкай!  Peace Hug
Цитирай


Мнения: 258
Аз пих тези витамини 8 месеца /всеки ден/  и хапвам нещата, които и ти ядеш, но подобен проблем не съм имала.

Наистина по-добре се консултирай, изобщо не се притеснявай - затова са учили лекарите - да ни помагат в нужда.
Цитирай

София/Сандански

Мнения: 640
Май ще е така. Преди време имах проблеми с желязото, защото съм с анемия и като пиех допълнително желязо ми бяха така. Но пък в момента не пия желязо, освен в самия витамин да има и от това да е. Профилактично ще звънна на лекаря:) Много ви благодаря.
Цитирай

София-Люлин

Мнения: 592
Аз пих тези витамини 8 месеца /всеки ден/  и хапвам нещата, които и ти ядеш, но подобен проблем не съм имала.

Наистина по-добре се консултирай, изобщо не се притеснявай - затова са учили лекарите - да ни помагат в нужда.
И аз ги пия всеки ден също от 7-8 месеца
Цитирай

Варна

Мнения: 104
Аз ги пия от месец,но цвета на акото си е черен-заради желязото което пия допълнително Hug
Цитирай

Велико Търново

Мнения: 503
и аз не съм имала такъв проблем
Цитирай
Аз ги пиеш тия витаминчета но ми ставаше доста лошо от тях и повръщах и ги спрях но се съмнявам че проблема ти е от тях. Thinking Най-добре питай докито.
Цитирай


Мнения: 4 427
Тъкмо и аз щях да ти пиша за желязото, докато не видях последния ти постинг. На мен също от желязото ми се появи такъв проблем. Даже един ден бяха черни като сажди и толкова се притесних, че чак до Пирогов стигнах Smile Във витамините на Хип има желязо. Вероятно е от това.
Цитирай

София/Сандански

Мнения: 640
Мерси, мами и кандидат-мами:) Не е било от витамините, а то запека, който съм имала. Тъй като опитвах преди седмица да се поизчистя с разни компоти (единия беше от боровинки), та явно е било от това. Само дето доста време след това мина и съвсем го бях забравила. А то като ме отпусна корема и тогава се прояви с цвят... Извинявам се за паниката:)
Цитирай

София, център

Мнения: 2 146
пий си ги спокойно, аз бях много доволна от тях
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 20 отговора