Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 2 339
Много сложно заглавие, съжалявам.
Ето за какво става въпрос:
дъщеря ми прекара вирус, 8 дена изкарахме без АБ, на 9я ден вдигна висока Т, и въпреки последвалия АБ (Аугментин), не успя да я свали 4 дена, в крайна сметка се оказа, че има възпаление на едното ухо, наложи се парацентеза по спешност. Последва алергична реакция към Аугментина, след което мина на Цефзил.
Аугментин пи 5 дена, Цефзил - 10.
Организмът й е много изтощен, и досега няма апетит, отслабнала е.
Лошото е, че в момента (от вчера) и аз пия АБ - Клацид.

Въпросите ми са:

1. АБ, който пия, е съвместим с кърменето. Въпреки това, ще натоварва ли нейния организъм, като се има предвид, че току-що е прекъснала 15 дневен курс с 2 АБ?

2. Какво бих могла да предприема за укрепване на нейния организъм. Разболя се в деня, в който трябваше да тръгне  на ясла, отложихме го за след Нова Година. А е наложително да тръгне, обстоятелствата са такива.

3. В края на октомври започнахме курс Рибомунил. Давах го първия месец (начална терапия), но на втория изчезна по аптеките. Не успях да го намеря, дъщеря ми по стечение на обстоятелствата се разболя в деня, в който трбяваше да започна 2я месец от терапията.
Възможно ли е пропуснатият прием да е виновник за изключително влошеното й състояние?
Сега има възможност за продължаване, но, откровено казано, се страхувам. Кое е по-малкото зло в случая?

Предварително благодаря!
Цитирай

София

Мнения: 1 655
Според мен това, че още го кърмиш е достатъчно за възстановяване на имунитета на детето ти. Може би трябва да го спреш за малко от ясла, докато това стане.
Цитирай

София

Мнения: 88
Не според мен Рибумунила няма общо със състоянието.Но първо трябва да стабилизирате детето  и след товада го пуснете на ясла.
Цитирай


Мнения: 845
а ти имаш и друго бебе или все още нея кърмиш,че нещо не ми стана ясно.
Цитирай

София

Мнения: 2 437
Мартеа, за кърменето не мога да отговоря...
Но за малката препоръчвам витамини Леатон, в които има най-голямо съдържание на витамини Б (от тези, които са добри за алергични деца). Питай в аптеката...може и други да има, но аз купувах от тези. Трябвало е още повреме на приема на АБ лекарите да ти кажат да й купиш. При голям прием на антибиотици се променя вкуса в устата. Възможно е това да е причината за намален апетит. С приема на вит Б този ефект намалява, както и един куп други поразии.
Също отидете да й вземат секрет от носа и гърлото, защото може да е развила гъбички от АБ.
Лично аз съм против имуностимулатори и противогрипни ваксини. Мисля, че правят големи бели. Всяка имунна система е различна...в смисъл приема тези намеси по различен начин.
Пиши как е малката...и ти как си. Поздрави и целувки.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.