Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Пак за Суметролим

  • 26 дек. 2006, 12:21 ч.
  • Преглеждания  382  Мнения  8  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 909
С 2 думи-спрях го днес след посещение при лекар.Детето ми получи обриви по лицето и под мишничките+подуване на лицето.Разбрах,че и на други деца се е случвало да получат някакви алергични реакции към този сироп.Споделете на вас случвало ли се е !

Реклама
# 1
  • Мнения: 1 228
Не се е случвало,слава богу.Давала съм го няколко пъти.

Последна редакция: вт, 26 дек 2006, 17:30 от Ilenia

# 2
  • Мнения: 2 237
Давала съм,нищо ни нямаше.Добре е че си го спряла.

# 3
  • Мнения: 178
Може да се случи при даването на всеки антибиотик.Моите деца не са пили суметролим,но се обриват и подуват от всички антибиотици,които са изписвали лекарите  #Cussing out.

# 4
  • София
  • Мнения: 1 058
Със Суметролима не  сме имали проблеми, но съм чувала , че много хора правят алергия от него.

# 5
  • Mediterraneo
  • Мнения: 19 551
Моята е пила два пъти заради бактерии в урината. Не е имала проблеми.

# 6
  • София
  • Мнения: 1 135
И моята го пи веднъж - нямаше проблеми.

# 7
  • Русе
  • Мнения: 2 954
И ние го пихме веднъж и нямахме проблеми.

# 8
  • Мнения: 1 986
и ние не сме имали проблеми

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт