Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 26 отговора


Мнения: 1 618
 Вчера към 10.30 на обяд сложихме ДТК на малкия ( 1.11 месеца) - реимунизация + капките за полиомиелит. Нямаше му нищо до следобед. Когато се събуди от сън към 15.30 беше с Т 37.5 и подута ръка. На мястото на обождането дори имаше синина. Вечерта преди да заспи пак имаше към 37.2 и 3 и след това към 2. 00 сутринта. Днеска пак се сабуди с толкова Т и сега пак я вдигна . Ходих да го види пак личния лекар, и да види и отока. Каза, че не е нищо притеснилно и е нормално. Но ме очуди че при самите имунизации на ДТК не е имал никога проблеми , а сега при реимунизацията....тази реакция. Всъщност само нещо подобно се беше случило на 7 месеца след ваксината ( не помня за какво) и също имаше оток, но мисля, че температура имаше само 1 ден. След това се разболя и пи антибиотик. Притеснявам се сега, 2-ри ден с температура...Sad казаха чее до утре би трябвало да изчезне, но все пак да питам и при вашите деца случвало ли се е и колко време е продължила температурата?
Цитирай

под голямата лоза

Мнения: 7 727
Не се притеснявай, това е нормална реакция на организма след ваксина  Peace
И на нас ни се е случвало  Wink
А за отока- прави компреси с реванол  Peace
Цитирай


Мнения: 1 618
 Ами прая компреси, още от вчера следобед, но въпреки тях, днес беше по-отекла. Дано утре започне да спада и е по-добре. Държи си я вдигната, и много го боли когато сменям компреса:(
Цитирай

В изгнание.....

Мнения: 110
Здравей! Аз ще споделя и нашият случай. На последната реимунизация с ДТК + полиомиелит и моят син направи суперреакция: с висока температура през пъэрвите два дни-39 градуса,а през следващите два дни около-37,5 започна и кашлица и локална реакция-оток и зачервяване на ръчичката,силно болезнена.Общото състояние-силна отпадналост,детето беше като парцал.
Аз се усъмних в нашата лекарка,че е смесила двете ваксини неправомерно и звънях в ХЕИ в имунологичен кабинет да ги разпитвам.Отговорът на лекарката беше,че има наредба с която се разрешава смесването на ваксините/но от скоро/ и така се застраховат действията на докторите.А такива реакции при децата били възможни.
Аз мисля,че ваксините които се правят на нашите деца не са от най-добрите и оттам са проблемите.
Цитирай

плевен

Мнения: 780
Аз на моя син винаги преди ДТК давам профилактично 5мл калпол,веднага след ваксината правя компрес със реванол и не го къпя вечерта.Ако имаш даи му калпил,панадол или др.нестероидно.Ние никога не сме имали проблеми,но има деца по-чувствителни към тези ваксини.
Цитирай


Мнения: 4 392
Но ме очуди че при самите имунизации на ДТК не е имал никога проблеми , а сега при реимунизацията....тази реакция.
Всъщност, колкото и да е странно, много проблеми стават именно при реваксинациите.

Аз мисля,че ваксините които се правят на нашите деца не са от най-добрите и оттам са проблемите.
А кои са :"добрите " (че и "най- добрите" ooooh!) ваксини?
Цитирай


Мнения: 1 618
Ами аз права също компрес с реванол и днес виждам че ръката е спаднала и когато му го сменях и съблича блузката не плака изобщо. А вчера беше ужасно, не даваше да го пипна и плачеше непрекъснато и беше крив. Снощи на 2 пъти пак вдигна Т, не много висока но.....тази сутрин рано също имаше. Незнам до кога е редно да продължава тази температура. Вече 2 дена и половина ! А и ръчичката щом спада...дано и Т не се покачва вече.
Цитирай

София и там където не се пуши

Мнения: 11 914
Преди имунизация давайте противоалергично - питайте си личната как и какво.
Цитирай


Мнения: 1 618
Ами мойто педи по принцип е против всякакви превантивни мерки за каквото и да било. Казва - когато има нужда тогава. Затова и не съм я питала,защото още като беше по-малък Иван не даваше да му давам Панадол преди имунизация и наистина той до сега не е имал проблеми, така че реално и да съм го била давала, ще е било безмислено. За противоалергично ми звучи добре, но за съжаление, вече сложихме ваксината, а следващата задължителна, казаха че ще е на 7 години. За напред ще знам и ще разпитам.
Цитирай


Мнения: 1 802
Ами Т вдигат децата обикновено след реимунизациите. Моята дъщеря е вдигала дори доста по висока след 2-рата и 3-тата реимунизация. (39 С) Но при всеки е индивидуално.

Не се притеснявай!  Hug
Цитирай


Мнения: 1 618
Е, снощи вдигна Т 39.5 почти и днес цял ден е с висока също:( Бяхме пак при личния и вече сме с гнойно гърло:(
Цитирай

софия

Мнения: 538
знам че след ваксинация имунитета им спада и е възможно да се разболее от друга.
Цитирай


Мнения: 1 618
Много се притеснявам, вече 2-ри ден с много висока температура, пили сме вече 3 пъти от антибиотика, а днес даже и неиска да яде:( Снощи го тресеше толкова много че ми излезе акъла:( Вече нито Нурфен-а нито Ефералгана помагат май:(
Цитирай


Мнения: 4 150
Колко е висока температурата?
Ако смьквате лека температура Ще се вла4ите с дни с инфекции...
И друг пьт се информирайте преди да ваксинирате сляпо,че какви реакции има,таzи в момента е най желаната.
Дано дететнцето ви се оправи от само себе си,че като zнам лекарите колко са способни при странична реакция на ваксина... Tired
Цитирай

софия

Мнения: 538
според мен не е странична р-я на ваксината, а вирус (както писах отслабва им имунитета след ваксината). АБ почва да действа след 48 часа,т.е. след това тр. да няма вече висока Т. може да има по-ниска. А за висока Т, която не се смъква с нищо само с влажни обтривания -без корема и гърдите), и мокри чорапки. Аз поне така правя. Не се шашкай, за това трябват здрави нерви, иначе както сме дискутирали  - високата Т не е толкова страшна.(а според мен даже и по-добре)
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 26 отговора