Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Татковци
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Sofia

Мнения: 116
Когато мъжът ми  купи кола по мое настояване, ми каза да не го занимавам с проблемите на колата, нищо не разбирал, и не желае да разбира! ОК. Обаче ето ти вчера проблем, паднал тока на акумулатора, трябва да се зареди, обаче нещо не можах да го извадя, успях да го разкача, обаче ваденето ..тц, така е като не си слушам мъжа, че не бива да се занимава с неща дето не съм ги учила.   newsm78 #Crazy Rolling Eyes А сега, посмейте ми се на воля и ми кажете, как се вади пусти акумулатор на Астра? Praynig Praynig
Цитирай

Перник

Мнения: 492
Акумулаторът е хванат за коша на колата с Г-образна планка и болт за ключ№13 .Планката се намира в основата на акумулатора на дългата страна.Успех.
Цитирай

Sofia

Мнения: 116
Благодаря!!!  Обичам те!  Утре ще докладвам как съм се справила като пишман техник Laughing Embarassed
Цитирай

Перник

Мнения: 492
Мъжът ми забравил да спомене, че трябва глухо ключе -гидора, че няма място да въртиш.И аз карам Астра, но него го питах Embarassed.Успех, сигурна съм, че ще се справиш! Hug
Цитирай


Мнения: 260
Трябва ли zадължително да се вади акумулатора?
Ако някой ти даде ток да zапалиш, след половин 4ас / 20-30 Км ще можеш пак да палиш.
Цитирай

на крилото на самолета

Мнения: 87
Трябва ли zадължително да се вади акумулатора?
Ако някой ти даде ток да zапалиш, след половин 4ас / 20-30 Км ще можеш пак да палиш.
newsm10
напрао ше се пукна от смях...! няма ток и вадим акумулатора... Smile а ако свърши бензина сигурно ше свали резервоара за да го занесе до някоя бензина джийница Smile
дано да не се случва да се спука гума....щото тогава сигурно ше раглоби шасито..  35
Цитирай

Sofia

Мнения: 116
Гал4о,успях, сега се зарежда и съм адски горда.
 Ами хора, к'во да правя, слизам оня ден нито централното работи, нито аларма, абе никой няма, шашнах се.
Като ми даваха книжка не са ме питали такива работи ( а може би би било от полза, вместо да повтаряш едни и същи листовки до откат), да знаете къде бих могла да изкарам някакви курсове или нещо подобно, или книжка някаква, щото имам една ама тя е за "технически грамотни собственици".
Към qrami i тонколкона басова следващия път ще опитам по вашия начин знаех си ,че сигурно има и по-лесен.  bouquet  :bouquet, а за шасито, ми като едното нищо ама после бъди сигурен, че ще го сглобя като ново, много съм добра на трудните задачки Party
Цитирай

на крилото на самолета

Мнения: 87
ako след като го сглобиш и заприлича на "май ебах" , ши тъ викам и мойте гуми да сменяш... Wink
Цитирай

Перник

Мнения: 492
Трябва ли zадължително да се вади акумулатора?
Ако някой ти даде ток да zапалиш, след половин 4ас / 20-30 Км ще можеш пак да палиш.
newsm10
напрао ше се пукна от смях...! няма ток и вадим акумулатора... Smile а ако свърши бензина сигурно ше свали резервоара за да го занесе до някоя бензина джийница Smile
дано да не се случва да се спука гума....щото тогава сигурно ше раглоби шасито..  35
Ако ремъка на динамото й е хлабав, или има проблем със зареждането и 100 часа да работи колата ефектът ще е нулев!
Цитирай

Перник

Мнения: 492
ako след като го сглобиш и заприлича на "май ебах" , ши тъ викам и мойте гуми да сменяш... Wink
Що за комплески?Като си толкова отворен защо не пишеш в http://mcu-bg.com/forum , а висиш в женски форум?Надали си правил здрасти толкова пъти, колкото часове имам зад волана...
Момичето искаше помощ, а не остроумничене...
Цитирай

на крилото на самолета

Мнения: 87
Ако ремъка на динамото й е хлабав, или има проблем със зареждането и 100 часа да работи колата ефектът ще е нулев!
понеже си с много часове зад волана(което ме респектира тотално)...,би ли ми обяснила след като запали веднъж със заредения акумулатор , после дали ще може да запали пак?!  В случай , че ремъкът й е хлабав ще се чува едно адски дразнещо свирене...и със сигурност ще отиде да се съветва със специалисти! По-лошият вариант е ако й е заминало динамото и съответно въобще не може да презарежда акумулатора (но и в този случай , ти точно си пак в грешка)Но пък какво разбирам аз?! Едва ли имам толкова часове зад волана колкото имаш ти...
Така , че когато не разбираш нещо - не давай кофти съвети! А може би акумулаторът е просто за смяна?!
И тъй като ме обвини , че пиша в женски форум ..., не знам дали си забелязала , но тук е за татковци...! Shocked
Цитирай

Перник

Мнения: 492
добре, ако има има изгорял диод в трифазният изправител на алтернатора , защото "динамо" има само на баба ти в  Москвич-а или на племенника ти на Балкан-чето или повреден реле регулатор и не зарежда до 14.2 волта, а държи зареждането между 12.6 и 13.6 волта ремъкът НЯМА да свири и акумулаторът ще издържа дълги пробези, но не и чести стартове - типичен проблем за алтернаторите на BOSCH и MAGNET MARELLI, КОИТО СЕ МОНТИРАТ НА Опел
Best regards
Айде, чао!!! #2gunfire #2gunfire #2gunfire 
« Последна редакция: вт, 02 яну 2007, 23:02 от gal4o »
Цитирай
Гал4о,успях, сега се зарежда и съм адски горда.
 Ами хора, к'во да правя, слизам оня ден нито централното работи, нито аларма, абе никой няма, шашнах се. ................................................

Най-добре си купи нов акумулатор. Този е издъхнал тотално щом в него не е имало ток за централното. Ще го заредиш и след два дни ще е на същия хал.

Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.