Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 26 ян. 2005, 15:14 ч.

поддържа Т 38,3:(

  • 1 286
  • 20
  •   1
Отговори
  • високо
  • Мнения: 4 366
ще обясня малко по-отдалеко...Ния си кашля от време на време от миналата седмица. в четвъртък/20.01/ бяхме на лекар - леко зачервено гърло. педиатърката ни даде витамин С, калциев глюконат и Коларгол - капки за нос, които да подействат на гърлото. в неделя/23.01./, обаче, вдигна 38,7. в понеделник пак бяхме при педиатърката. оказа се, че гърлото е силно зачервено и ни изписа антибиотик Ospexin. пием го вече 3-ти ден, но температурата си стои между 38,1 и 38,5:( иначе през цялото това време Ния е весела, играе си, храни се добре...изобщо, ако не и пипнеш челцето, няма да разбереш, че е болна...
исках да ви питам кога се очаква да подейства този антибиотик и да спадне Т? или да звъня на педиатърката, че не ни действа?
бабите тук разправят, че Т била от зъби и съвпаднала с зачервеното гърло и само сме тъпчели детето с антибиатици...аз смятатам, че Т от зъби не се вдига, ама знам ли вече... #Puppy dog

# 1
  • Варна
  • Мнения: 5 312
МОята Ния лятото повиши така Т , плюс разстройство и червено гърло. Пи антибиотик и гърлото беше червено седмица след това. Т спадна веднага, след като проби зъбчето - на 3- 4-я ден.

Ушетата проверихте ли ги?

# 2
  • високо
  • Мнения: 4 366
Цитат на: beep

Ушетата проверихте ли ги?


провери ги лекарката - не е от уши...тя и зъбките и гледа и каза, че не е от зъби...не знам по какво прецени, защото венците и са доста подути и ги чеше непрекъснато...

# 3
  • София
  • Мнения: 1 655
При съмнение дали да се започне антибиотик най-добре е да се направи изследване на утайката на кръвта. Ако има повишени норми, вероятността да има бактериална инфекция е голяма, а именно при бактериални инфекции антибиотиците са показни.

# 4
  • sofia
  • Мнения: 1 420
На Алекс като не му подейства антибиотика след 3тия ден, му го смениха с друг. Може пьк да не е уцелила антибиотика джп-то.

# 5
Цитат на: Svetla1
При съмнение дали да се започне антибиотик най-добре е да се направи изследване на утайката на кръвта. Ако има повишени норми, вероятността да има бактериална инфекция е голяма, а именно при бактериални инфекции антибиотиците са показни.
  О-О-О-О! НЯМА ТАКЪВ НАЧИН НА ЛБЕЧЕНИЕ С АНТИБИОТИЦИ!.... ТОВА ПЪК ОТКЪДЕ ГО ИЗМИСЛИ!???? newsm09

# 6
Цитат на: agneshka
ще обясня малко по-отдалеко...Ния си кашля от време на време от миналата седмица. в четвъртък/20.01/ бяхме на лекар - леко зачервено гърло. педиатърката ни даде витамин С, калциев глюконат и Коларгол - капки за нос, които да подействат на гърлото. в неделя/23.01./, обаче, вдигна 38,7. в понеделник пак бяхме при педиатърката. оказа се, че гърлото е силно зачервено и ни изписа антибиотик Ospexin. пием го вече 3-ти ден, но температурата си стои между 38,1 и 38,5:( иначе през цялото това време Ния е весела, играе си, храни се добре...изобщо, ако не и пипнеш челцето, няма да разбереш, че е болна...
исках да ви питам кога се очаква да подейства този антибиотик и да спадне Т? или да звъня на педиатърката, че не ни действа?
бабите тук разправят, че Т била от зъби и съвпаднала с зачервеното гърло и само сме тъпчели детето с антибиатици...аз смятатам, че Т от зъби не се вдига, ама знам ли вече... #Puppy dog
 Да,трябва да се обадиш на педиатърката си! Тя лекува детето ти!

# 7
  • високо
  • Мнения: 4 366
Цитат на: Anonymous
 Да,трябва да се обадиш на педиатърката си! Тя лекува детето ти!

ясно е, че ще се обадя на педиатърката си и че не си лекувам детето във форума...въпросът ми беше за 3 дни/по-точно за 2 1/2/ приемане на антибиотик, възможно ли е все още да няма ефект и затова да не сваля Т...все пак трябва време за да подейства...иначе на педиатърката може и всеки час да и звъня и да я питам защо е такава температурата, ама има ли смисъл?!
п.п. и защо ли тонът ти ми се струва заядлив?!

# 8
  • Мнения: 3 340
Цитат на: agneshka
Цитат на: Anonymous
 Да,трябва да се обадиш на педиатърката си! Тя лекува детето ти!

ясно е, че ще се обадя на педиатърката си и че не си лекувам детето във форума...въпросът ми беше за 3 дни/по-точно за 2 1/2/ приемане на антибиотик, възможно ли е все още да няма ефект и затова да не сваля Т...все пак трябва време за да подейства...иначе на педиатърката може и всеки час да и звъня и да я питам защо е такава температурата, ама има ли смисъл?!
п.п. и защо ли тонът ти ми се струва заядлив?!


изчакай и ако утре все още има Т се обади на педиатъра.Знам,че температура може да се поддържа 3 дни дори и при взимане на антибиотик,но ако продължи  не е нормално.

# 9
  • Мнения: 157
А успоредно с антибиотика не даваш ли нещо за Т-например Калпол, Панадол или някакво друго сиропче за Т.Те освен,че помагат за спадане на Т,действат и противовъзпалително.Ние,когато сме болни пием задължително Калпол и в повечето случаи минаваме само с него.Само веднъж пихме антибиотик-при Т и разтройство,но също и Калпол.Според мен не бързай да даваш друг антибиотик.
  Скорошно оздравяване желая  Grinning

# 10
  • Мнения: 3 340
Цитат на: kiki
А успоредно с антибиотика не даваш ли нещо за Т-например Калпол, Панадол или някакво друго сиропче за Т.Те освен,че помагат за спадане на Т,действат и противовъзпалително.Ние,когато сме болни пием задължително Калпол и в повечето случаи минаваме само с него.Само веднъж пихме антибиотик-при Т и разтройство,но също и Калпол.Според мен не бързай да даваш друг антибиотик.
  Скорошно оздравяване желая  Grinning

 да пропуснах и аз да ти кажа-давай като има Т или калпол или панадол-независимо от приема на антибиотика.

# 11
  • високо
  • Мнения: 4 366
Цитат на: Anni
изчакай и ако утре все още има Т се обади на педиатъра.Знам,че температура може да се поддържа 3 дни дори и при взимане на антибиотик,но ако продължи не е нормално.

това исках да разбера, защото не ми се ще да звъня на лекарката за щяло и нещяло...
Цитат на: kiki
А успоредно с антибиотика не даваш ли нещо за

Ефералган на свещички давам за Т.
10х за пожеланията:)

Благодаря на всички мами за съветите! Heart Eyes

# 12
Цитат на: agneshka
Цитат на: Anonymous
 Да,трябва да се обадиш на педиатърката си! Тя лекува детето ти!

ясно е, че ще се обадя на педиатърката си и че не си лекувам детето във форума...въпросът ми беше за 3 дни/по-точно за 2 1/2/ приемане на антибиотик, възможно ли е все още да няма ефект и затова да не сваля Т...все пак трябва време за да подейства...иначе на педиатърката може и всеки час да и звъня и да я питам защо е такава температурата, ама има ли смисъл?!
п.п. и защо ли тонът ти ми се струва заядлив?!
  Извинявай, ядоса ме изказването за утайката!... Докторите са за това,да ги "тормозите" - особено що се отнася до деца!.. След като е започнала веднъж антибиотик,най-вероятно е да го смени - по принцип след като минат две денонощия /максимум три/ се смята,че няма ефект! Но това зависи от много неща - затова писах да се обадиш на лекарката!Така е най-добре и ти ще си спокойна!Би трябвало дори тя сама да се интересува от състоянието на детето!...Успех!

# 13
  • високо
  • Мнения: 4 366
Цитат на: Anonymous
по принцип след като минат две денонощия /максимум три/ се смята,че няма ефект! Но това зависи от много неща - затова писах да се обадиш на лекарката!

а, това е друго нещо:) мерси!

# 14
  • София
  • Мнения: 1 771
Антибиотик си преписва единствено когато има бактериална инфекция. В случая мисля, че не е редно, но без изследване не може да се разбере. От антибиотиците отслабва имуната система! Ако детето има вирусна инфекция лечението е антивирусно и антибиотик не се предписва. Но не се навивай да си правят опити с разни антибиотици ту един, ту друг. Антибиотиците не са безобидни! Лекуването на симптомите не донася полза, а вреда. Установяването на скритите причини е единствения път за лекуването на такова дете. Скоро слагана ли и е ваксина? Желая ти успех и оздравяване на детенце.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт