Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 4 ян. 2007, 23:49 ч.

контратубекс - някой използвал ли е ?

  • 594
  • 6
  •   1
Отговори
  • видин
  • Мнения: 358
здравейте,
сина ми има оперативен белег под окото под формата на дъга с дължина около 4 см. лекарят каза да го третираме с контратубекс.
откакто се маже с него, го сърби и боли. самият белег се зачерви и леко поду. искам съвет от някой, който е ползвал това лекарство - това нормални симптоми на лечението ли са или нещо не е наред?
зная, че е необходимо търпение за заличаване на белези, но детето нежелае де се маже с лекарството, защото чувства болка.

# 1
  • Мнения: 3 838
Когато мажех дъщеря ми, и при нея така се получи, и аз също се чудех дали е нормално. Така и не разбрах, защото GP ми каза, че контратубекса бил опасен, ако влезне в окото, и спрях да я мажа. Лекаря, който ви го изписа, не ви ли предупреди, да внимавате да не попадне в окото?

# 2
  • видин
  • Мнения: 358
това за окото сега го научавам, но сина ми е голям - 17 години е и предполагом ,че ще се пази. лошото е ,че белега е под окото на около 1 см.
притеснява ме зачервяването. лекарят,който го изписа, каза,че от всички подобни лекарства ,контратубекса е най-ефикасен. използваме го вече повече от месец, но така и не разбрах кога ще се прояви нужния ефект.

# 3
  • Мнения: 3 838
А, много дълго се маже, много месеци. Много упоритост трябва. Щом е голям, той ще се пази, нека да се маже, няма друго. Чувала съм за лазерна технология, за премахване на белези, при сина ти, понеже е голям, става, но нямам подробна информация.

# 4
  • София, Овча купел 2
  • Мнения: 512
Мазах повече от месец и нещо белега си от секциото - не бих казала, че има резултат. Но може би не съм изчакала нужното време, обаче тогава си имах други неща на главата и не ми беше до това.
Майка ми обаче беше страшно доволна от контратубекса - почти наполовина й прикри огромен белег от операция (от гръдния кош до слабините), но тя беше по-упорита и се маза мнооого дълго време.
А може би зачервяването при сина ти означава, че кожата на белега се подновява - тоест, израства нова и по-здрава - защо не питате дерматолог?

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 511
Той само предпазва белегът да не остане много груб иначе да го заличи надали.Зачервяването сигурно е алергична реакция към медикамена

# 6
  • Мнения: 122
В момента го ползвам и съм доволна. Но сърбежа  и болката си е страничен ефект. Аз получих страхотен сърбел и попитах една приятелка, която го е ползвала. Оказа се, че съм прекалила с количеството. Много ми се смяха.  smile3532 Трябва да се маже много по малко и тогава всичко е наред.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт