Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 5 ян. 2007, 22:05 ч.
  • Преглеждания  507  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 840
От няколко дни ползвам околоочен крем на Estee Lauder Idealist, но веднага след нанасянето кожата около очите ми започва да се загрява, усещам лекичко парене. Други странични ефекти няма - като зачервяване или друго. След малко минава. Дали е нормално, как мислите, или да го мятам в кофата... Все си мислех, че ефектът по-скоро трябва да е охлаждаш...

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 2 013
Не знам дали е нормално, но току що си сложих един тестер Lancome Resolution Collaster 48 и също ми загря...

# 2
  • София
  • Мнения: 65
Не трябва да ви загрява.Щом има реакция на кожата това не е добре.Значи или крема е много активен и кожата ви не е привикнала към такава козметика,или не е качествен.Ако е първото-започнете с много тънък слой вечер през ден за една седмица,после всяка вечер пак за седмица и чак след това сутрин и вечер.Но най-добре ползвайте мед.кремове,например Рок,Виши,Лиерак.

# 3
  • Мнения: 619
Не ,не е нормално да загрява.

# 4
  • Мнения: 5 623
На мен не ми се е случвало

# 5
  • Варна
  • Мнения: 13 518
От няколко дни ползвам околоочен крем на Estee Lauder Idealist, но веднага след нанасянето кожата около очите ми започва да се загрява, усещам лекичко парене. Други странични ефекти няма - като зачервяване или друго. След малко минава. Дали е нормално, как мислите, или да го мятам в кофата... Все си мислех, че ефектът по-скоро трябва да е охлаждаш...
аз също ползвам Айдиалист-а и при мен няма такъв ефект. Обикновенно околоочните кремове имат охлаждащ ефект.Само маските за мазна кожа имат загряващ.

# 6
  • София
  • Мнения: 840
Благодаря ви за отговорите. Не вярвам да не е качествен (т.е. менте), защото е купен от Macy's в Щатите преди 20 дни. Вероятно наистина ми идва "силен" - досега не съм ползвала противобръчкови, а доколкото прочетох този е точно такъв. Може да пробвам съвета на Шушонка и да видя дали няма да свикна... Divana, предполагам, че и при теб затова е такъв ефектът от Ланком-а, силен е.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт