Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 15 ян. 2007, 13:21 ч.
  • Преглеждания  317  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 135
Здравейте, мами! Въпросът ми е следния - през декемри спрях да пия Регулон след 1 1/2 година ползване. Имах си редовен мензис през декември и оттогава - ни вест, ни кост.. Трябваше уж да ми дойде на 08.01. - няма никой!! Дайте съвет, моля! Правих си 2 теста на Sure Check - купувах ги от различни места, така че си мисля, че е малко вероятно и двата да ми дадат отрицателен резултат?? Споделете опит!!!!

Реклама
# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
По принцип, след спиране на противозачатъчните настъпват доста аномалии в цикъла, така че според мен е нормално да ти закъснее, все пак хормоните трябва да се нормализират.
Все пак от 8-ми до днес не е кой знае колко време, не очаквай че след спирането на Регулона м. ще идва пак по същия начин и по същото време Simple Smile

# 2
  • София
  • Мнения: 742
Аз пих Цилест около 1год и след това нямах цикъл почти 3 месеца.Докторът ми обясни,че се променя нивото на хормоните или нещо такова и имало някакъв период на адаптация.Така,че не се притеснявай.Ако много ти се забави цикъла пак си направи тест(между другото в този период  забременяването е много възможно)или отиди на лекар.Успех!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт