Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 17 ян. 2007, 19:55 ч.

Лечение с Аугментин и последствия

  • 2 525
  • 6
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 718
След безброй лечения и какви ли не илачи, се наложи да пием Аугментин и то два пъти за около два и половина месеца. В последствие, една-две седмици след спиране на приемът му се появи някакво странно течение, слуз, които менят вида и формата си. Един път е по-лигаво, друг път е като безцветно парче месо, извинявайте за израза. Тази вечер цялото ако беше обвито в такава слуз, наподобяваща нишестен крем. Казаха ми, че може да са гъбички от АБ във влагалището или път бактериална инфекция на червата, а може и организма да се чисти от АБ. Някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация? Благодаря предварително, тъй като съм много притеснена! Sad Sad Sad

# 1
Triabva konsyltacia s lekar.Nie sme polychavali ne ot tozi AB a  ot drygi,kazahami che e otdeliane na peristaltika,a edinia pat beshe obezvodnena.Spored men zadalgitelna e konsyltaciata s lekar.

# 2
  • София
  • Мнения: 718
Направих консултация с педиатърката. Предстои изследване-посявка от акото, но искам да съм информирана колкото е възможно повече за резултата.

# 3
  • Русе
  • Мнения: 672
след лечение с оспамокс при моята беба се появиха гъбички в стомаха-резултата диария и повръщане.след аб често се случват такива гадости.дано се оправите бързо Praynig

# 4
  • София
  • Мнения: 112
И ние се лекувахме с Аугментин и резултата не закъсня - имаме разтройство. Свърши АБ, ама разтройството не изчезва...а излишно давахме Дактарин орален гел през устата против гъбички, после добавихме и след 3ти ден и Нормофлор за да не се получи някоя дисбактериоза...направихме и консултация с гастроентеролог. Сложиха ни на диета с лечебна хумана. Обаче днес имаше много слуз  Cry. Утре ще ходим да даваме фецес за микробиология.
Ужас направо, едно лекуваме, друго се появява #2gunfire

Сrazykitty с какво лекувахте вие гъбичките в стомаха?

# 5
  • плевен
  • Мнения: 856
При продължително лечение с какъвто и да било АБ могат да се развият гъбички.При вас най вероятно е станало за това.

# 6
  • Русе
  • Мнения: 672
първо пихме цефзил,като излезе каква е точно гъбата-мазах с дактарин и се оправи беба!
стискам палци всичко бързо да се оправи Praynig

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт