Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 31 ян. 2007, 21:59 ч.
  • Преглеждания  939  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 61
От няколко ни забелязвам че бобчето което се получава на рамото след ваксината в болницата се е подуло и е червено има и коричка отгоре ,стои като с връхче.Преди си беше просто леко зачервено петънце.Бебето е на почти два месеца.Нормално ли е или имам повод за притеснение.Благодаря ви предварително за отговора.

Реклама
# 1
  • Мнения: 5 760
Това е нормална реакция на противотуберкулозната ваксина. Не се прави нищо. На мястото на тази пъпчица ще остане белег, което значи, че има имунитет.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт