Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 20 отговора


Мнения: 334
с подсеченото дупе на дъщеря ми.Положението вече излезе от контрол, нищо не помага.
 ooooh!Само да спомена,че проблема ни започна след приемане на антибиотик.
Използвах всички възможни начини на лечение - кремчета Бочко,Бела,Павлодерм ,Дефламол,Банеоцин миех и дупето с отвара от лайка, не помага и толкоз.Обърнах се към педито,тя ни предписа мехлем /хлофадон/,но резултат нула.
Кожата на дъщеря ми е страшна и незнам какво да направя.Притеснявам се да не стане нещо по сериозно -да развие инфекция,независимо,че се старя да поддържам кожата и максимално чиста и я оставям без памперс през деня.
Ако можете посъветвайте ме какво да правя?
Цитирай


Мнения: 1 996
не знам какво е положението,но вместо лайка защо не сложиш тетра/смрадлика/ и да миеш детето.с универтан пробва ли.ако са зле нещата може би трябва да отидеш и на друг лекар все пак...
Цитирай

Анкх-Морпорк

Мнения: 3 363
След приемане на антибиотик най-вероятно има гъбички.
Дай й Ентерол за подобряване на чревната флора, а зачервеното мажи или с Нистатин, или с Клотримазол.
Нашата лекарка с антибиотика директно си изписва Ентерола, не бой се, няма да се запече.
Ако има и разстойство, и продължи и след Ентерола, искай личната да  изпише нещо за гъбички- за пиене.... И въобще това е нейна работа, да знае, че след антибиотика често се развиват гъби.
Цитирай

на Север

Мнения: 501
На Моника й предписаха Тридерм ( антибиотик, притивогънично и кортикостероид), но аз така и не го взех след като му прочетох упътването. Вземи си пиоктанин (лилавото лакарство), то също действа и противогъбично. Изглежда зловещо, но в интерес на истината е много по-щадящо от гореописаните кремчетата. Голяма грешка е при възпалена кожа да мажеш с кремовете, които ти си споменала. Те са против подсичане и ако си продължила да мажеш с тях са влошили повече възпалението. След като намажеш с пиоктанина, то бързо изсъхва и отгоре с клечка за уши ,мажеш Дефламол върху лилавото място. И така 1-2 пъти дневно. Ще видиш ефект още няколко часа след първото намазване. И незабравяй въздушните бани Hug
Цитирай

София

Мнения: 2 700
Аз лично съм много доволна от Тридерм. Не помня причината, поради която ни беше предписан, но при проблеми, които не са минавали с крем ЗДРАВЕ (единственият, който признавам 100%), Тридермът ни е помагал.

Между другото, виждам, че още сте с памперси. Да не би проблемът да е в самите памперси.  Thinking Може да са отключили някаква алергична реакция  newsm78
Цитирай

Varna

Мнения: 330
Здравей. Дъщеря ми беше с подсечено дупе два месеца. През това време пробвахме почти всички възможни кремове против подсичане / след консултация с педиатър/. Накрая я заведох на кожен лекар. Изписаха и клотримазол. Детето е развило алергия към бебешката козметика + някъкви  гъбички. Сега мия само с вода,мажа с бадемово масло и повече от месец и половина нямаме никакви проблеми.
Цитирай

софия

Мнения: 998
Може да са гъбички, по добре пак идете на лекар.
Цитирай

под звездите

Мнения: 3 438
След приемане на антибиотик най-вероятно има гъбички.
Дай й Ентерол за подобряване на чревната флора, а зачервеното мажи или с Нистатин, или с Клотримазол.
Нашата лекарка с антибиотика директно си изписва Ентерола, не бой се, няма да се запече.

И аз мисля, че това са гъбички.
Цитирай

Burgas

Мнения: 79
Смрадликата помага много! Но по-добре отидете на лекар, за да се оцени състоянието на място. Повечето от кремовете както ти бяха написали момичетата са за подсечено, а в твоя случай май става въпрос за гъбички, щом това е станало след като е приемала антибиотик.
Скорошно оправяне!  bouquet
Цитирай


Мнения: 48
Моята дъщеричка е на 1,6 год. и кожата й е АДСКИ чувствителна. Ако се изака в памперса и постои дори 5 минути с акото, дупето й се зачервява и се образуват червени петънца с много пъпчици. Ползвам един крем , който ми го приготвят в аптеката, но ако е доста зачервена вечерта преди да си легне я мажа с "Адвантан крем". Много съм доволна. На сутринта дупето й е вече чисто. Тридерма също го имам, но той е по-силен и незнам дали може да се маже дупето с него. Пробвай с Адвантана няма да збъркаш. Успех!!!
Цитирай


Мнения: 334
Благодаря ви момичета  bouquet
не знам какво е положението,но вместо лайка защо не сложиш тетра/смрадлика/ и да миеш детето.с универтан пробва ли.ако са зле нещата може би трябва да отидеш и на друг лекар все пак...
Днес ще опитам да я измия и със смрадлика.Казвам опитам,защото всяко подмиване на дупето е придружено от страшен рев.
След приемане на антибиотик най-вероятно има гъбички.
Дай й Ентерол за подобряване на чревната флора, а зачервеното мажи или с Нистатин, или с Клотримазол

Вече и аз си мисля,че са гъбички.Няма ли да и направя някоя беля с Клотримазола?Вчера си мислех дали да не я намажа,ама не посмях.
Моята дъщеричка е на 1,6 год. и кожата й е АДСКИ чувствителна. Ако се изака в памперса и постои дори 5 минути с акото, дупето й се зачервява и се образуват червени петънца с много пъпчици. Ползвам един крем , който ми го приготвят в аптеката, но ако е доста зачервена вечерта преди да си легне я мажа с "Адвантан крем". Много съм доволна. На сутринта дупето й е вече чисто. Тридерма също го имам, но той е по-силен и незнам дали може да се маже дупето с него. Пробвай с Адвантана няма да збъркаш. Успех!!!
И моята е на 1 и 7 месеца и също като твоята е с чувствителна кожа.Беше с разстройство покрай антибиотика и независимо от усилията ми се подсече жестоко.Сега вече 8 ден не минава и може би момичетата са прави като казват,че става въпрос за гъбички.
Дупето и с малки червени пъпчици от които тече течност и явно много я боли,защото като я мия пищи.

А този крем Адвантана във всяка аптека ли го има?
Цитирай


Мнения: 1 996
щом сте така 8дни е по-добре лекар да погледне и назначи нещо.а колкото до смрадликата е по добре да свариш повече и да оставиш детето да седне в нея и да си поиграе-например в коритото.иначе с бързо измиване само ,незнам дали ще има ефект
Цитирай

Анкх-Морпорк

Мнения: 3 363
Мазала съм го с Клотримазол и под годинка беше - като казах на лекарката, че се е подсякъл зловещо след антибиотика, тя каза да мажа с клотримазол.
Кортикостероидните кремове не е добре да се ползват за щяло и нещяло.
Когато подсеченото е от гъби или бактериална инфекция, ония кремове тип цинкови - здраве, бочко и тн, наистина само влошават положението.
Пиоктанин също може - бях забравила.
Друг път ако пие антибиотик, превантивно мажи дебело с цинковите мазила против подсичане - те действат преди да се е наранила кожата. И дано да не ви се налагат антибиотици.
Цитирай

БГ-изток

Мнения: 764
Преди месец и аз бях пуснала такава тема,и при нас имаше зачервяване след прием на АБ.Дупето му направо беше на рани.Помогна тетрата (смрадлика) и като го заведох на кожен му предписаха Дактакорт.Много майки виждам,че пишат за различни кремчета за подсечено и зачервено дупе,но това според мен е по-различно и не минава от Бочко и такива.А какъв АБ приемате?
Цитирай


Мнения: 334
Преди месец и аз бях пуснала такава тема,и при нас имаше зачервяване след прием на АБ.Дупето му направо беше на рани.Помогна тетрата (смрадлика) и като го заведох на кожен му предписаха Дактакорт.Много майки виждам,че пишат за различни кремчета за подсечено и зачервено дупе,но това според мен е по-различно и не минава от Бочко и такива.А какъв АБ приемате?
Антибиотика беше Курам.
А отварата от смрадлика как я приготвяте някакви по специални съотношения вода-билка или както пише на опаковката?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 20 отговора