Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Стара Загора

Мнения: 1 649
1. "Използването на дебитната карта като стъргалка за лед, подложка за горещи напитки, линийка за чертане, ножче за рязане или като средство за очертаване на бели кокаинови черти е неуместно и може да доведе до повреда на физическия носител"

 2. "Моля, не се опитвайте да триете тъмната лента на гърба на дебитната крата - това е магнитна линия, а не ваучер за презареждане на Прима"

 3. "Моля не пъхайте в отвора на банкомата нищо друго, освен дебитни или кредитни карти. Пъхането на лични карти, шофьорски книжки, касови бележки или войнишки медальони няма да ви осигури желаната сума.

 4. "Банкоматите не осребряват лотарийни билети или тото-фишове. Безмислено е да пробвате и със Смарт карти на Шел или Била"

 5. "Банката не е дружество за топлинно счетоводство и не може да ви обясни защо сметката за парното този месец е толкова голяма. Не мислим че и самото дружество за топлинно счетоводство може"

 6. "Не замерваме водомери, не сменяме бушони, не извършваме авто-монтьорски услуги, не знаем защо GSM-а ви не работи (а как тогава ни звъните от него?), нямаме специалисти по къртене, чистене, саниране, извозване на битови отпадъци, нито пък си имаме идея защо вестникът ви не е пристигнал"

 7. "Ние сме банка, по дяволите, телефонът на телефонни услуги е 144"

 8. "B-connect е услуга на мобилен оператор, а не телефон за свързване с нашата банка. Въпреки това ви поздравяваме за отличните познания по английски език"

9. "ПИН кодът ви е четирицифрено число, което само вие знаете. Номерът на картата не е ПИН код. ПИН кодът ви също не е номер на картата"

10. "При желание да теглите суми от вашата сметка на гише, моля носете със себе си документ за самоличност. Показанията на жена ви не са достатъчни, за да сме сигурни, че това сте вие. Нито пък снимка на маса с шефа на клона"

 11. "Моля не разпитвайте охраната на входа или санитарните служители за салдото по текущата ви сметка - има други служители в сградата, които могат да са ви много по-полезни"

 12. "Голямото електронно табло в кредитния салон показва информация за предлаганите от банката котировки. Не можем да пуснем любимия ви сериал на него. Охраната и служителите не знаят дали Мелинда се е целувала с Диего"
Цитирай


Мнения: 2 229

 2. "Моля, не се опитвайте да триете тъмната лента на гърба на дебитната крата - това е магнитна линия, а не ваучер за презареждане на Прима"
 


 35 35 35
Цитирай

гр. Пловдив

Мнения: 6 062
11. "Моля не разпитвайте охраната на входа или санитарните служители за салдото по текущата ви сметка - има други служители в сградата, които могат да са ви много по-полезни"

Моля, забележете, че това често са единствените хора с адекватно поведение в банката
Които не гледат компютъра като НЛО близо 10 минути, за нещо което взима секунди.
Не правят иронични физиономии когато им зададеш въпроса "Каква е разполагаемостта по сметката", сякаш само те знаят значението на думата разполагаемост.
Не всяка втора дума им е "мисля това, мисля онова", но мисленето си е само в тяхната глава, а реално нещата стоят по друг начин, но те така си мислят просто.
Не знаят примерно колко е комисионна на теглене до 2000 лв и ти отговарят с "не знам", сякаш ги питаш колко спътника има Сатурн. Чудно защо тях ли питаш, да не би те да работят в тази банка?

Всичко това само от 5 минутен разговор вчера. Иначе мога одисея да напиша за отношението, некомпетеността и още хиляди "ста" на така наречените банкови служители.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.