Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 фев. 2007, 17:22 ч.

Диферелин - МЦ и зацапване?

  • 1 565
  • 12
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 2 383
Здравейте. Премахнаха ми ендометриозна киста с лапароскопия. След първата инжекция Диферелин ми дойде, което знам, че се случва и не е проблем. Обаче нещо, грубо казано, не иска да спре МЦ. Около 6 дни имам едно кафеникаво зацапване. И не знам защо е така. Някой има ли представа?  newsm78
Не съм имала грип, само веднъж заради силното главоболие, което е един от страничните ефекти на лекарството, взех Аналгин.
Във вторник трябва да ходя за втора инжекция.
Благодаря ви!

# 1
  • София
  • Мнения: 7 718
Обсъди го с лекар, но и други са споменавали и не се е оказвало проблем.

# 2
  • Мнения: 1 143
При мен също беше кафеникаво, а бе направо си беше тъмно кафяво и дори лепкаво  Mr. Green Mr. Green, доста по-различно от обикновенното. Вече съм на стимулация и за сега нещата се развиват добре

# 3
  • София
  • Мнения: 2 383
Благодаря ви много за бързите отговори. Във вторник ще питам лекаря. И аз си мисля, че няма да е нещо сериозно, обаче вече доста дни съм така и все се надявам да е изчезнало вече, ама не.  Rolling Eyes

# 4
  • Мнения: 1 143
Хайде, успех!

# 5
  • София
  • Мнения: 2 383
shoshkata ти как се оттърва от това зацапване?
Вчера казах на акушерката за него, тя ме попита от колко дни съм така и ми каза, че ако до края на тази седмица не изчезне, другата да отида на преглед. После ми сложи втората инжекция с Диферелин. Писна ми вече от това зацапване.  #Cussing out Дано да си изчезне само.  Praynig

# 6
  • Мнения: 1 143
То не беше зацапване - такъв ми беше цикъла, просто свърши.

# 7
  • София
  • Мнения: 2 383
То не беше зацапване - такъв ми беше цикъла, просто свърши.
Ясно и аз ще чакам до края на седмицата да свърши. Стискай ми палци да не излезе някой проблем.  Rolling Eyes

# 8
  • Мнения: 1 143
ОК - имаш ги -  fingerscrossed fingerscrossed fingerscrossed  Ще чакам развитието  Wink

# 9
  • София
  • Мнения: 2 383
Зацапването спря миналия петък, после в понеделник пак се появи за 1 ден и после изчезна.
shoshkata имаше ли някакви усещания на яйчника по време на лечението - като пристягане, туптене? Аз позакъснях с първата инжекция - защото хистологията покрай НГ се забави и ми мина един МЦ преди първата инжекция.

# 10
  • София
  • Мнения: 2 383
За да не отварям нова тема - по време на лечението с Диферелин, приболявал ли ви е яйчникът, на който ви е била кистата?  newsm78 Днес например ме приболява лекичко и ме пристяга. Такива усещания имах и когато си бях с кистата, а закъснях с лечението, както съм писала по-горе и затова ми е притеснено.
Благодаря ви предварително!  Hug

# 11
  • Мнения: 1 143
Не беше лечение, а диферилин, който се слага преди да започне стимулацията, няколко дни (5) преди цикъла. Не съм наясно за лечението с това лекарство. Аз лично не усещах болка или придърпване.

# 12
  • София
  • Мнения: 2 383
Не беше лечение, а диферилин, който се слага преди да започне стимулацията, няколко дни (5) преди цикъла. Не съм наясно за лечението с това лекарство. Аз лично не усещах болка или придърпване.
Ясно. Ти не си лекувала ендометриоза. Мерси все пак.  Hug

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт