Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 276 отговора

Sofia

Мнения: 886
Здравейте,
нашия случай е такъв- купихме  мобилен апарат Motorola L7 и на 2 ден показа дефект.Изчезнаха  мелодиите му, опитахме се да го върнем, но техника го нямаше в събота и ни върнаха за понеделник.На 5 ден го взеха в сервиз и след преинсталиранета на софтуера показа пас дефект- смениха и дисплея.Две седмици в сервиз през което време мъжа ми беше без телефон.
Аз бих се побъркала в днешно време без постоянна връзка със света около мен.Е и то й бе меко казано бесен.През това време се опитахме да се свържем с човека, който можеше да разреши замяна или връщане на пари, но отказа, под предтекста, че минали повече от 3 дни.Има и още подробности, но ще давам по накратко.
След това пак блокира, и сега е на речонт пак заради лош звук по времена тел. разговор.
Та след като се посъветвах с юристи и поразгледах Закона за Защитана потребителя, се оказва, че докато ми предлагат сервиз не мога да кажа гък и да искам нищо.

Та ме интересува има ли и други потърпевши от вас, мами,
че нещо съм се заинатила и ако ми трябват още подобни случай, дали мога да имам вашата подкрепа.

Поздрави
Роси
0887 460 278
raleksova@yahoo.com
icq 144 204 438
 
Цитирай


Мнения: 2 657
Ами има да- купих телефон преди 3 години почти на цената на 1200лв -Нокия 7280.Оказа се на същия ден , че има фабричен дефект, направи скандал- искаха да ми преинсталират софтуера- категорично отказах, та това беше телефон на няколко часа-ами имал изговорени часове.чакай малко , бе какви сте вие да ми държите сметка по колко говоря-ако искам и денонощно ще го правя, мога да си го позволя-говоря.Егати нещастниците, няма по тъп довод.След хиляда разправии стигнах да търговския им директор- (моля да ме извините за следващите думи) гнусно арогантно копеле, което ми скъса нервите.След достааааааааааа чакане ми смениха телефона с нов, той също се оказа, че има същия проблем.
Ако се бях съгласила на преинсталиране имаше и друг проблем-трябваше да чакам повече от месец да ми изпратят телефона в германия, защото бил много нов модел и тукашното представителство нямало право на тази процедура, а и нямали софтуера.Пълна простотия!
Аз работя в текекомуникационна компания и тогава бях луд фен на телефони и направо можех да стана рекламно лице на Нокия, имах всеки нов модел излизащ на пазара, веднага след пускането му в продажба.
Та тия Германос са адски некоректни!Написах жалба и в агенцията за защита на потребителите и доколкото знам са им съставили акт, на пак кел файда.
Най-близките ни приятели имали проблем с тях, седмица преди моя случай , телефона дава дефект веднага след излизане от магазина.Били ги разигравали с дни- сервизи, не знам си кво и т.н. Само дето аз разбрах след като им се оплаках за мое голямо съжаление
Цитирай

Sofia

Мнения: 886
Благодаря ти Кonstans, че сподели и   твоя  случай. Знам, че има доста, защото докато и съпруга ми се е разправял с тях, а той е кротък и може би затова и нищо не направиха, е видял доста клиенти с различни проблеми, но са ги отпащали без никакво разрешаване на проблема им.
Но аз съм решила да поема нещата в свои ръце и  довърша нещата, още повече, че за пореден път ни бе отказана подмяна.
Ние говорим с собственичката на веригата-по-точно представтелката на германос за България-г-жа Силвия Сердарова.
Снощи писах на Господари на ефира. Ако проявят интерес и ни трябват още потърпевши....надявам се мамите тук да откликнат и да ни бърне обърнато внимание, или поне ако нищо не се получи,  повече хора да разберат, че Германос са мошеници и продават дефектна стока.

Благодаря.
Очаквам и други случай и който иска да си остави координати.
Роси
Цитирай


Мнения: 2 657
Считай , че съм с теб
Цитирай

София

Мнения: 1 165
Същата простотия преинсталации до безкрай доато не се отказах да го нося на сервиз и да съм без тел и после не го замених,но не от същата верига
Цитирай

Sofia

Мнения: 886
А  от коя, ако желаеш сподели.
Поздрави
Роси
Цитирай

София

Мнения: 1 165
Взех о от  2be и до сега не е дал дефекти или имал проблем близо година. Мъжа ми си взе от хенди и също нямаше проблеми и още няма. А и една позната също взела от германус нов телефон на който батерията му не издържа повече от ден и отказаха покриване на гаранцията тъй като тя можело да не го е заредила правилно първия път
Цитирай

Пловдив

Мнения: 37
Здравейте и от мен!
Аз съм също една от потърпевшите клиентки на Германос и, за да не се повтарям, ще приложа писмото, което им изпратих преди няколко дена и на което още отговор не съм получила:
Цитат
ДО
УПРАВИТЕЛЯ НА
ГЕРМАНОС ТЕЛЕКОМ БЪЛГАРИЯ АД

УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН / ГОСПОЖО УПРАВИТЕЛ,

На 01.07.2006 закупих от Ваш магазин в Пловдив мобилен телефон BENQ-SIEMENS EF81 за сумата от 719,00 лева. Реших да извърша покупката от Германос Телеком България АД, тъй като сте успели да създадете у мен впечатлението на най-сериозния доставчик на електронна техника с високо качество.

За мое голямо съжаление мобилният телефон показа дефекти и нестабилна работа едва няколко дни след покупката и ето какво се случва оттогава:

Две седмици след покупката телефонът беше приет на ремонт за първи път. Тогава написах подобно писмо, в което исках телефонът да бъде заменен, но писмото ми не получи никакъв отговор. Телефонът ми беше върнат след десетина дни, като проблемите бяха по-малко, но не напълно отстранени. Опитах се да го ползвам по този начин, но нищо не се получи. След това:

На 11.01.2007 дадох телефона на ремонт за втори път. Беше ми съставен сервизен протокол No 14800978/11.02.2007. Не ми беше предоставен сервизен телефон, тъй като всички бройки били раздадени. От тогава съм се обаждал в сервиза два пъти, но конкретен отговор за това кога ще мога да получа телефона си обратно не ми беше даден.

Тъй като не съм виждал телефона си от 33 /тридесет и три дни/, а фирма Германос Телеком България АД продължава да не ми отговаря и да се държи изключително неадекватно на ситуацията, аз пиша това писмо, с което бих искал да ви информирам, че:
Ако в срок до една седмица от датата на това писмо – тоест до 21.02.2007- телефонът ми не бъде заменен с чисто нов от същата марка и модел или с чисто нов от друга марка и модел, които да ме удовлетворяват, аз ще си потърся правата на потребител в Съда.

Тъй като зная, че съдебната процедура в България е бавна и тромава, аз не смятам да чакам окончателното решение на съда. Затова ако съм останал неудовлетворен до изтичане на едноседмичния срок, който вече определих, аз смятам да отнеса съдържанието на това писмо и до следните институции:

•   Софийски Градски Съд; http://sofiadc.court-bg.org/
•   Федерация на Потребителите в България; www.potrebiteli-bg.com/
•   Германос Телеком – Гърция; www.germanos.gr
•   Нова Телевизия – Господари на Ефира; www.gospodari.com
•   Вестникарска група „24 Часа” България ; www.24hours.bg

Моля в най-кратък срок да ме информирате писмено за Вашето предложение за решение на проблема. Можете да се свържете с мен на посочените на заглавната страница адрес, телефон, факс, мейл, както и на мобилен телефон +359 888 .. .. .. .

Очаквам Вашия бърз отговор:

14.02.2007                                                         Поздрави              
Пловдив                                                                    

P.S.

Ще получите подписан оригинал по пощата!
Цитирай

Sofia

Мнения: 886
ЗДРАВЕЙ ФИЛКА, БЛАГОДАРЯ ТИ ЧЕ И ТИ СЕ ВПИСА КЪМ СПИСЪКА.
Е, АЗ ПИСАХ ПИСМА, И НА МЕН НИКОЙ  писмено НЕ МИ ОТГОВОРИ. и това е с цел, по закон мисля, че всяка молба, не съм сигурна за ресламации и оплаквания, трябва да имат входящ номер и писмен отказ, за да можеш по законен път да преминеш към друга инстанция.
ОПИТАХ СЕ СТОКРАТНО ДА СЕ СВЪРЖА С ЛИЦЕТО, ИМАЩО ПРАВА ДА ДАДЕ РАЗРЕШЕНИЕ  ЗА ПОДМЯНА, НИКОЙ НЕ ВДИГА, ОПИТВАХ С СОТАВЯНЕ НА МОЙ КОНТАКТ, ПАК НИЩО.
СЕГА , ДНЕС ТЕЛЕФОНЪТ НИ ПАК ЩЕ НИ БЪДЕ ВЪРНАТ, ПРЕИНСТАЛИРАН ОТНОВО.
ПИСАХ ПИСМО ДО ГОСПОДАРИ НА ЕФИРА, АКО СЕ ЗАИНТЕРЕСУВАТ ОТ СЛУЧАЯ, ЩЕ СЕ СВЪРЖА И С ТЕБ.
АКО  НЯМАМ ЖЕЛАНИЕ ПОВЕЧЕ ДА ГИ ЧАКАМ.
ТОЛКОВА НЕКОРЕКТО  ОТНОШЕНИЕ И НЕЗАИНТЕРЕСОВАНОСТ КЪП НЕДОВОЛНИТЕ СИ КЛИЕНТИ НЕ БЯХ СРЕЩАЛА.
ЗАТОВА СМЯТАМ, ЧЕ ТРЯБВА ДА ОГЛАСИМ СЛУЧАИТЕ И ДА ИМ СЕ ПОТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ.
ОСТАВАМ НА ТВОЕ РАЗПОЛОЖЕНИ ЗА БЪДЕША КОРЕСПОНДЕНЦИЯ.
АКО ИМА НЯКАКАВ РЕЗУЛТАТ ПРИ ТЕБ МОЛЯ ДА МИ ПИШЕШ ПАК. ЩЕ ТИ БЪДА АДСКИ БЛАГОДАРНА.

ХУБАВ ДЕН И ДАНО ИМАШ ПОНЕ ТИ УСПЕХ.

ПОЗДРАВИ.
РОСИ
raleksova@yahoo.com
Цитирай

Пловдив

Мнения: 37
Здрасти, alexova,
Съжелявам, че не писах по-рано, ама поради мои здравословни проблеми покрай бремеността, мъжът ми се зае със случая.
Та - от Германос миналата седмица ни се обадиха да кажат, че телефонът бил готов - да идем да си го вземем от магазина, в който сме го дали за поправка. Ние сметнахме, че няма нужда да се разправяме с момчетата, които работят в магазина, защото ни е ясно, че те никаква отговорност не носят и изобщо не могат да взимат решения относно проблема ни. Обадихме се в Централата на Германос в София да търсим отговорника по гаранционното обслужване, но явно служителите са инструктирани да отговарят уклончиво и с такъв човек някалко дена така и не се свързахме. Направихме запис на единия от разговорите, който сме готови да предоставим например на Господари на ефира.
Писмен отговор на изпратените две писма (по различни куриерски фирми) с обратна разписка  така и не получихме.
И в крайна сметка изпратихме писмото, което публикувах първия път до Германос - Гърция (преведено на английски, разбира се), да федерацията на потребителите в България и до Господари на ефира.
Цитат
ТОЛКОВА НЕКОРЕКТО  ОТНОШЕНИЕ И НЕЗАИНТЕРЕСОВАНОСТ КЪП НЕДОВОЛНИТЕ СИ КЛИЕНТИ НЕ БЯХ СРЕЩАЛА.
ЗАТОВА СМЯТАМ, ЧЕ ТРЯБВА ДА ОГЛАСИМ СЛУЧАИТЕ И ДА ИМ СЕ ПОТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ.
И аз съм на същото мнение. Ще съдействам напълно!!!
Поздрави!
Цитирай

Sofia

Мнения: 886
Filka, съжалявам, че и вие сте станали меко казано жертва на този порочен кръг-Писма, телефонни разговори- без отговор.
Писах на Господари на ефира и на Федерацията на потребителите, но още нямам отговор. Ако някой отговори или прояви интерес, ще бъдете уведомени всички тук.
Междувременно при нас има развитие, но не това, което ни удовлетворява.
След поредния сервиз  и разговори от моя страна с управителката , както и техника на магазина, от който апарата е закупен ,съпругът ми отиде да си вземе поправения телефон. След дълъг разговор и от негова страна с въпросната управителка и уверението от нея, че често ходи до Агенцията за защита на потребителите , познава добре закона, и почти е невъзможно да стане подмяна, както ние желаем, съпругът ми поставя картата си на М-тел и включва така изрядния и поправен телефон.
За нейна изненада екрана светва с размазани цветове и изображения.Отделно, че в протокола на сервиза пише, че апарата трябва да работи само с карта на Глобул-нещо което изрично бе уточнено и изискано от нас преди да купим този модел.
Е, за наш късмет решиха след разправии между управител и сервиз да сменят този апарат със същия, което пак ни притеснява, че отново ще тръгнем по пътя на сервизи и писане на хиляди жалби с молби към тях.
Отвратителното в случая, че въпросната представителка на Германос Силвия Сердарова постояно е в болничен, или не можеш да установиш контакт с нея.
Никой не ти дава писмен отговор, последния път поне вдигнаха телефон за да ни съобщят радостната новина.
Незнам какъв е вашия случай, можеш да го опишеш или да побликуваш твоето писмо, както направи друга съфорумка.
Но управителката ми обясни много подробно и старателно, че щом сервиза отстранява проблема до 30 дни  нямам право на никакви претенции. Такъв бил закона. Едва ли не, честито- станахте поредния абонат на сервиза ни.
Мамка му, но и аз работя в частна фирма, работя с доста клиенти, големи фирми, но винаги за всеки случай има изключения и намираме начини да не плаща човек допълнително и да се нерви. Затова продължаваме да имаме клиенти и те да стават все повече и повече. Големите фирми правят така. Явно Германос, толкова рекламирани ,не са на тази висота и няма да бъдат. Явно не това е преоритет в политиката им, а  само оборота.
.
А пък ако ви кажа , че в този магазин ремонтираните телефони са доста над очакванията ни, събират ги  дори в торба. Нямам идея колко продават, но за да имат такъв брой върнати и на сезвиз, е аз съм възмотена.
Жалко, че избрахме тях. Много съжалявам. Може би най- голямата ни грешка досега.Купували сме всякаква техника, както и други апарати, и досега нито един от тях не е бил носен на сервиз.
За първи път ни се налага да се молим на фирма  да ни обърне внимание, както и да пиша за 3-4 месетса 5 жалби.
Смятам да подам жалба и до Комисията за защита на потребителя, тъй като през този месец и 7 дни почти, може и повече, докато телефона беше на сервиз въпросните Германос, който продават по стотитци телефони на ден, нито един път нямаха  резервен апарат, за да ни го предоставят, след като телефонът стои по 2-3 седмитци на сервиз.Всеки път след като аз ги  подсещах, че са длъжни, че ни поставят в кофти положение те обясняваха, че нямат налични. Нито един път не се извиниха за това, дори и не го отвориха на въпрос първо те.
Незнам, не мога да опиша колко съм погнусена от тези хора.
Цяла България намира вратички във всичките ни закони за да прави пари, те -Германос- представи си стриктно спазват закона и не може, разбираш ли след като продадеш телефон и той се повреди на 2-я ден да дадеш веднага друг телефон.Хем клиента доволен, няма ядове, няма жалби, няма такива теми във форумите, хем и репутацията на фирмата е неопетнена. Колко просто.
Но докато фирмите в България не започнат да ценят клиентите си, а само да гледат да му вземат парите няма да станем европейци никога.
Такава наглост и подигравка с човек ........моите извинения, но  българина не го заслужава.
Цитирай

Добрич

Мнения: 205
и аз се опарих купихме също бенкю сименс еф81 за 700лева който още отначалото почна да дава дефекти занесох го преинсталираха му софтвуера и пак така но ми бактиса да се разправям с тях и най-важното нямам никакво време нито аз нито мъжа ми и сега си търся друг телефон от друго място още повече че в магазина се опитаха да ми държат тон за което ги срязох добре че ме чуха че иначе щям да им вдигна скандал до небесата хора не си купувайте телефони от германос това е най-скапаната верига в България с отвратителен персонал и начин на обслужване на клиенти #Cussing out
Цитирай

София

Мнения: 561
Когато телефонът е в гаранция и се даде на поправка и бъде задържан повече време, трябва да дадат телефон от сервиза, но никога не го правят /или поне аз не съм чула/. #Cussing out Все казват, че СА ИМ СВЪРШИЛИ!
Но пък съм чувала и ВИЖДАЛА как се ползва такъв телефон /оборотен май се казваше/ от мой познат цяла година #2gunfire просто хей така...имаш приятел там и той ти дава телефонче...  без пари.... да си говориш... 35 35 35
Цитирай


Мнения: 81
гръцка им работа.....в самата Гърция междудругото, сравнително рядко можеш да видиш техен магазин. Струва ми се, че тук са се разраснали доста повече.
Цитирай

Sofia

Мнения: 886
Всички фирми с гръцко участие са такива, но...докато не се опарихме, нямахме контакт с гърци.
Е, вече знаем.... и ще разберат още много хора.

А това е доста кофти реклама, нали??????

Ние все още се борим. Жалко , че от  Господари на ефира все още не са проявили интерес.
Предполагам, че при тях има  хиляди подобни случаи, дори и по страшни.
Но аз имам търпение и ще продължа да настоявам и да търсе справедливост.



Честита Баба марта на Всички!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 276 отговора